Gestolen: Suzuki GSX-R1100 in Dordrecht - kenteken: MK-99-ZF

AfreX

MF'er
7 jul 2008
86
0
Mensen kijk aub uit naar een Suzuki GSX-R 1100 Bouwjaar 1991, vanavond rond 20:15 02-03-2011 is hij gestolen! Hij stond op de weeskinderendijk (wijk oud-krispijn, dichtbij de zwijndrechtse brug) te Dordrecht met het kenteken MK-99-ZF

Ooggetuige: Motor is door een iemand met een runner vooruitgeduwd richting Hugo de Grootplein, daarna richting de "Viottakade" of de "Brouwersdijk" !







Er staat een krat bier klaar voor degene die de dader(s) en/of motor terugbrengt!

voor als je de dader(s) ziet: CODE BLANCO!!!
...alles bij de dader(s) is geoorloofd, en er zijn bonus punten te verdienen voor originaliteit en sadisme!!!
 
Laatst bewerkt:
Hier nog twee fotos van m'n motor! Wanneer iemand iets ziet, hoort of vermoed gelieve contact op te nemen met mij! Telefoonnummer: nul zes 28529209 of via de mail: michael_beijer(at)hotmail.com

Ik hoor heel graag van jullie, alvast hartelijk dank beste mf'ers


img2631ui.jpg


img2633.jpg
 
Laatst bewerkt:
Overige informatie:

Het aantal kilometers bedraagt ongeveer 84600 ... misschien handig wanneer je er eentje ziet staan en besluit een kijkje te nemen!
 
Laatst bewerkt:
Zet je mailadres eventjes neer met een (at) erin ipv @, en je telefoonnummer met nul ipv 0, dan krijg je wat minder spam enzo ;)

Hopelijk wordt je fiets gevonden, was je verzekerd?
 
klote weer 1 gestolen -O-

ondanks die km stand blijven die oliekoelers gewild.

succes
 
Als we 5 min eerder naar buiten waren gegaan was deze hele post niet nodig geweest.
Je moet gewoon met je fikken van andermans spullen afblijven.

Verkeerde plek op het verkeerde moment.
 
Pff het besef is er nu wel. Gister was het meer de verbaasdheid maar nu... Stelletje droeftoeters die in 5 min een motor stelen, paupermensen!!
 
Michael, deze kreeg ik op twitter ;-)

@AfreX #Dordrecht #18914397 #motor #gestolen Meld vooral ook op www.doormijverloren.nl en volg @doormijgevonden
 
Bedankt iedereen, fijn dat jullie een oogje in het zeil houden. Alex, zelfs de mensen van toezicht lopen nu in de buurt rond met de gegevens van m'n motor. Ik heb ze aangesproken en ze zijn bereid om te helpen....wie weet!
 
Laatst bewerkt:
buurt al goed doorzocht? lopend kunnen ze max 3-4 km afleggen. dus waarschijnlijk ergens koud gezet om later met busje, auto+aanhanger of een handige vriend opgehaald te worden.

had het er van de week met collega's over hoe moeilijk het is om je motor goed vast te zetten. collega's ja zon ding om je remschijf (30 sec vertraging zonder geluid)
ketting dan? 2 min vertraging max.
ow shit. alarm dan? ook buiten werking te krijgen.

oftewel je doet niks tegen die klootzakken. behalve met je koevoet erop blijven zitten. en nee de dader krijgt geen klap met een koevoet. ik zal hem keurig afvoeren naar het politie bureau. maar hij mag niet achterop zonder helm maar er achter hangen zonder helm heb ik nog niks over gehoord. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan