2de MFFM (Motor-Forum Frikadellen Meeting)

Viccie is gewoon een watje hij kreeg mini niet eens onder de douche pfffff
BEETJE JAMMERRRRRRR!!!!!!!!!! :+ :+ :+ :+ :+

niet zozeer een watje als wel het feit dat ze nog bij me achterop naar huis moest en als je mini kwaad maakt dan is dat een heeeele lange rit naar huis :P

eigenlijk was ik gewoon bezorgd en wilde niet dat ze met natte kleren achterop de motor naar huis zou moeten :Z
 
niet zozeer een watje als wel het feit dat ze nog bij me achterop naar huis moest en als je mini kwaad maakt dan is dat een heeeele lange rit naar huis :P

eigenlijk was ik gewoon bezorgd en wilde niet dat ze met natte kleren achterop de motor naar huis zou moeten :Z


NE NE NE NE NE NE NE NE NE NE NE :9~
 
Hé DikkeDollie, klopt het dat ik/wij jou tegenkwamen? We waren net op weg naar huis toen we een GS tegen kwamen!

[me]Joris vraagt zich af waar de foto's blijven :Z [/me]
 
:?

Uhmmmmmmmm zijn de fotoos nu echt nodig??? |(

Kunnen we niet voor 1 keertje ZONDER??????? :9~ :} pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeee ...aaaahhhhhtoeeeeeeeeeeeeeeee ...



alvast bedankt hoor voor jullie medewerking?? he?? ja toch?? :}
 
:?

Uhmmmmmmmm zijn de fotoos nu echt nodig??? |(

Kunnen we niet voor 1 keertje ZONDER??????? :9~ :} pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeee ...aaaahhhhhtoeeeeeeeeeeeeeeee ...



alvast bedankt hoor voor jullie medewerking?? he?? ja toch?? :}

NEEEE!!! Wij willen piccies wij willen piccies wij willen piccies Wij willen piccies wij willen piccies wij willen piccies Wij willen piccies wij willen piccies wij willen piccies Wij willen piccies wij willen piccies wij willen piccies Wij willen piccies wij willen piccies wij willen piccies Wij willen piccies wij willen piccies wij willen piccies Wij willen piccies wij willen piccies wij willen piccies Wij willen piccies wij willen piccies wij willen piccies Wij willen piccies wij willen piccies wij willen piccies
 
heeeee junk , het was fabeltastisch, ben vanmorgen gewekt door 2 jaloerse dochters. :+
 
nou heb ik dus een heleboelie lol gemist en dat terwijl ik toch nog gezakt ben voor auto
;( ;(
had ik beter lekker lol kunnen maken zeg

Aaaaaaaaaaah Fiets toch. Mooi klote voor je ik heb nog wel wat frikandellen om de pijn te verzachten. Wat voor examen had je dan?? Theorie of praktijk?? En nu ?? Wanneer weer?? Nah succes alvast
 
Aaaaaaaaaaah Fiets toch. Mooi klote voor je ik heb nog wel wat frikandellen om de pijn te verzachten. Wat voor examen had je dan?? Theorie of praktijk?? En nu ?? Wanneer weer?? Nah succes alvast

praktijk :( zat nogal tegen (brug open, daardoor heel veel fietsers op klein stukkie, vrachtwagen stil in klein straatje waardoor ik moest straatje keren op errug kleine ruimte en toen volledig van slag waardoor zelfs de helling proef nie meer ging, nee dat lukt ook nie alssie nog in zn vrij staat, toen nog bijna vrachtwagen in doordat ik teveel op een fietser lette) dus ik had al vrij snel door dat dit nie ging werken. hopelijk begin oktober nog een keertje en dan kan ik eindelijk op de moto stappen als ik auto keertje heb.
hoop dak 2de keer meer succes heb :)
 
praktijk :( zat nogal tegen (brug open, daardoor heel veel fietsers op klein stukkie, vrachtwagen stil in klein straatje waardoor ik moest straatje keren op errug kleine ruimte en toen volledig van slag waardoor zelfs de helling proef nie meer ging, nee dat lukt ook nie alssie nog in zn vrij staat, toen nog bijna vrachtwagen in doordat ik teveel op een fietser lette) dus ik had al vrij snel door dat dit nie ging werken. hopelijk begin oktober nog een keertje en dan kan ik eindelijk op de moto stappen als ik auto keertje heb.
hoop dak 2de keer meer succes heb :)


Ik hoop het ook voor je. Klote vrchtwagens altijd :+ :+
 
Ben ook heel aan gekomen rond een uurtje of 2. Je oude lui moeten niet zo zeuren drop :P suc6 met uitvechten :+

Waren mijn oude lui niet... 1 iemand van studentenflat plus een huisgenoot. Alsof zij nooit herrie maken... :( stel $^!%$#^!%$#^

Hej maar baleh fietsertjuh :( ... volgende keer beter lil' tiger 8-)
 
Laatst bewerkt:
junk en de rest bedankt voor de gezelligheid heb het erg naar mijn zin gehad
op naar de MFFM 3


en fietsertje jammer dat je niet geslaagd bent joh
 
Terug
Bovenaan Onderaan