2de toertocht in het Noorden

Nope, niet gereden vandaag. Ze verwachtten zwaar (on-)weer vanmiddag en als ik zwaar weer kan vermijden dan doe ik dat natuurlijk. Het moet wel leuk blijven. ;) Had ook even op het internet naar radar beelden gekeken. zag er heftig uit.

Achteraf in Leeuwarden alleen wat gerommel, paar windstootjes en klein buitje. 8-)

Sander je hebt mailtje.
 
Mail weer terug naar jou nu.

Is het misschien ook handig om alvast wat data naar te zetten :? Zo kunnen de meeste hun voorkeur geven.
 
Heb een poll neergezet.

Kies voorkeur dag (zaterdag of zondag) Als het niet uitmaakt op wat voor dag, dan kies je natuurlijk "maakt niet uit".
 
Laatst bewerkt:
Boeit me niet welke dag... Op zondag is het vaak alleen zo verrotte druk met al die f*ck bejaarden op de weg...
 
as. Weekend kan ik iig niet (staat me fiets bij de dealer) en het weekend erop is TT weekend, zullen ook wel veel mensen heenwillen. Zal dus weekend daarna worden lijkt mij.

De dag maakt me niet veel uit.
 
as. Weekend kan ik iig niet (staat me fiets bij de dealer) en het weekend erop is TT weekend, zullen ook wel veel mensen heenwillen. Zal dus weekend daarna worden lijkt mij.

De dag maakt me niet veel uit.

Hehe, ik moest eerst even eten en had dus geen tijd om de weekenden neer te kalken.

Komend weekend lukt zowieso niet.

[*] 29 & 30 Juni --- Iedereen naar de TT en ik ook :P
[*] 6 & 7 Juli --- Mijn voorkeur
[*] 13 & 14 Juli --- Alternatieve datum
[*] 20 & 21 Juli --- Nog alternatieverderdere datum
 
Zondagavond zou misschien wel kunnen, mits mooi weer. Anders een andere avond volgende week.
Dus dan bellen we wel even Martin.

Voorbereiden moet gewoon goed. Dus nemen we daar de tijd voor.
 
Het gaat door naar ik begrepen heb, maar wanneer is nog de vraag.

De tocht zoals die nu staat is een keer gereden, maar door de voorrijders niet geheel goed gekeurd. Dus de tocht moet nog even verbeterd worden. En dat kost tijd, veel tijd :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan