2the experience circuittraining technische keuring

636twobrothers

Die hard MF'er
25 jan 2015
487
55
Ik heb binnenkort een circuittraining bij 2theexperience. Echter, in hun technische voorwaarden staat dat bij 'maximale stuuruitslag' de clipon niet dichter dan 3cm tegen de tank aan mag zitten.

Bij mij is dit zeker minder dan 3cm, eerder 1cm, naar mijn weten is dit standaard voor mijn model. Ik kan me niet voorstellen dat dit afkeur is ? Iemand ervaring hiermee ?

Alvast bedankt :)
 
Laatst bewerkt:
"Er moeten permanente aanslagen, anders dan de stuurdemper, zijn aangebracht om bij een volledige stuuruitslag een minimale ruimte van drie cm tussen de handels en de tank- of framedelen te behouden."
 
Als dat origineel is, zal ik mij er niet te druk om maken. Technische keuring op circuitdagen zijn niet zo heel streng...
 
Oja tuurlijk.. En meteen antwoord gekregen. Geen echt probleem.. Maar ze raden wel aan om hem wat meer naar buiten te zetten. Top klantenservice !
 
wat is nou eigenlijk precies het nut om je stuuruitslag te beperken? zal je motor dan bij het crashen minder snel gaan tollen omdat je stuur anders dwars staat? of je tank beschermen? of vingertjes tussen de tank en clipons?
 
wat is nou eigenlijk precies het nut om je stuuruitslag te beperken? zal je motor dan bij het crashen minder snel gaan tollen omdat je stuur anders dwars staat? of je tank beschermen? of vingertjes tussen de tank en clipons?


Je voorwiel zal minder snel in het asfalt 'happen' als je motor aan het glijden is, waardoor hij gelanceerd zou kunnen worden.

En het zorgt er ook voor dat je 20 keer moet steken om bij je plekje in de pitbox te komen :+
 
wat is nou eigenlijk precies het nut om je stuuruitslag te beperken? zal je motor dan bij het crashen minder snel gaan tollen omdat je stuur anders dwars staat? of je tank beschermen? of vingertjes tussen de tank en clipons?

Vingertjes mogen niet klem komen te zitten :)
 
Zo en ik zie ineens dat er meer racers in Helevoet wonen. Nice!

Hahaha nou....niet echt racer... meer iemand die probeerd mee te komen tijdens een circuitdag (wannabee dus...). En daar zijn er nog wel meer van hier in Hellevoet :D

Binnenkort weer 5 & 6 Juli op Assen (samen met nog meer Hellevoeters) :] :]
 
Ok nice. Dacht dat ik 1 van de weinige was uit Hellevoet, maar tof dat je met meerdere hellevoeters op het circuit rijdt. Ik zeg gas geven en komen zaccen!
 
Hier uit Stellendam, zijn er trouwens heel veel van Flakkee die op het circuit te vinden zijn.
 
Nog meer gegadigden uit Hellevoet voor de circuittraining? Als je even een berichtje stuurt = beetje korting. Even mooi regio-raceteam samenstellen zo?

(Ook als je niet uit hellevoet komt)
 
Nog meer gegadigden uit Hellevoet voor de circuittraining? Als je even een berichtje stuurt = beetje korting. Even mooi regio-raceteam samenstellen zo?

(Ook als je niet uit hellevoet komt)

Kom zelf uit Breda, maar ben maandag ook bij de training !
 
Terug
Bovenaan Onderaan