2x broek, 2x jas

Jazzy

MF veteraan
7 dec 2004
1.163
0
Breda
De kapstok begint uit te puilen en dus moet er wat plaats komen. Bij deze dus het een ent ander van mijn motorkleding collectie te koop.

Difi textiel jas met uitneembare wintervoering. Protectie op schouders en ellebogen, plaats voor rugprotector (niet aanwezig dus). Alle ritsen goed. 1x zachtjes mee gevallen, dus heel lichte schuifschade, niet door en door, valt bijna niet op. Maat L. Nieuwprijs 120 euro

DSC00278.jpg


Damen (nee, niet speciaal voor dames, maar dat is een merk :+ ) Textiel broek. Uitneembare wintervoering, Rits enzo goed, alleen dat lipje mist, dus zit een sleutelringetje aan. Niet mee gevallen ofzo. Maat 58. Nieuwprijs: ?

DSC00279.jpg


Giali spijkerbroek. Extra stevige spijkerbroek speciaal voor motorrijders. Of spijkerbroek veilig is ja of nee moet je zelf maar bepalen. Ben er zelf een keer zachtjes mee gevallen (samen met bovengenoemde textiel jas dus) en is eigenlijk niks aan te zien. Soort schuimachtige heup bescherming met klittenband naar wens te verplaatsen. Ruimte voor knieprotectie. Rits goed. Maat 38. Nieuwprijs: 80 euro

DSC00284.jpg


Red Bull leren jas. Je vindt het mooi of niet. Voor zover ik weet is het geen officiele echte red bull merchandise, maar tis ook geen vodje van de beurs voor 2 tientjes. Het leer is van goede kwaliteit. Soort schuimachtige uitneembare protectie op schouders, ellebogen en rug. Ritsen enzo goed. Niet mee gevallen. Weinig gedragen. Maat XXL. Nieuwprijs: 125 euro

DSC00280.jpg

DSC00282.jpg



De redbull jas en spijkerbroek hebben beide een ritsje op de achterkant, dus zijn aan elkaar te ritsen.

Textiel jas en broek zijn niet aan elkaar te ritsen, maar er zit bij de jas nog wel zo'n ritsje op de achterkant met 2 kantjes, dus heb je een handige moeder/vrouw/vriendin, kan je die ook aan elkaar maken.

Het liefst doe ik alles in 1 keer weg voor een goed bod of in ieder geval als set, dus textiel bij elkaar en spijker/leer bij elkaar.

hoe dat precies zit met die maten weet ik ook niet, want daar klopt geen reet van. Allemaal verschillend enzo.

vrijblijvend passen en kijken is geen probleem
intresse? reageer in dit topic, mail naar jasperwest1@hotmail.com of bel naar nul zes 42999864

:W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan