3 rondes Nordschleife € 45,- (normaal 78!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tini-R

MF veteraan
13 feb 2010
33.370
156
Rotterdam
Aangezien ik m'n R1 vanmiddag totall loss heb gereden, heb ik niks meer aan de kaartjes.

Heb hier 3 kaartjes liggen met allemaal 1 ronde tegoed erop, voor de Nordschleife.

45 euro

Verkocht
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik m'n R1 vanmiddag totall loss heb gereden, heb ik niks meer aan de kaartjes.

Heb hier 3 kaartjes liggen met allemaal 1 ronde tegoed erop, voor de Nordschleife.

45 euro

:| hmm, jammer, ik vond je filmpjes op de ring altijd wel leuk om te kijken.
Hoe is het gebeurd? (ik heb zelf geen interesse, want ik ben bang dat ik me eigen fiets ook opvouw)
 
Als deze ook geldig zijn voor met de auto wil ik ze wel hebben.
Verder alles goed met je?
In het verleden ook vaak geweest met de motor, succes.
 
Deze kaartjes zijn ook voor de auto :)

Wil je ze ophalen of moet ik ze verzenden. Stuur maar een pm als je wilt :)

Over de crash: Ben er zelf goed vanaf gekomen, voel me eigenlijk al stukken beter als gister, best raar als je ziet hoe de motor eruit er vanaf is gekomen :X

En hoe het gebeurd is, gewoon te hard de bocht in gegaan en over van die verhoogde stenen gereden.
 
Nette prijs. Probeer anders nurburgring.nl of touristenfahrerforum.de. Ben je ze zo kwijt, over 3 weken zijn ze de helft waard.
 
Deze kaartjes zijn ook voor de auto :)

Wil je ze ophalen of moet ik ze verzenden. Stuur maar een pm als je wilt :)

Over de crash: Ben er zelf goed vanaf gekomen, voel me eigenlijk al stukken beter als gister, best raar als je ziet hoe de motor eruit er vanaf is gekomen :X

En hoe het gebeurd is, gewoon te hard de bocht in gegaan en over van die verhoogde stenen gereden.


Je heb pm :)
 
Even achteraan in de rij aansluiten :). Mocht Gizzmo afhaken, stuur me dan even een PM. Ik ga zondag naar de ring *O*

Suc6 met het herstel. Altijd klote om je motor in puin te zien, maar aan de andere kant wees blij dat je (redelijk) goed vanaf bent gekomen. Heb hetzelfde meegemaakt mbt de schade. Motor was gaan rollen, en compleet in puin, zelf alleen spierpijn zoals ik nog nooit heb meegemaakt :P.

Gr Falierke
 
Even achteraan in de rij aansluiten :). Mocht Gizzmo afhaken, stuur me dan even een PM. Ik ga zondag naar de ring *O*

Suc6 met het herstel. Altijd klote om je motor in puin te zien, maar aan de andere kant wees blij dat je (redelijk) goed vanaf bent gekomen. Heb hetzelfde meegemaakt mbt de schade. Motor was gaan rollen, en compleet in puin, zelf alleen spierpijn zoals ik nog nooit heb meegemaakt :P.

Gr Falierke

Thanks :)

Kaartjes zijn trouwens zojuist verkocht aan Gizzmo, have fun! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan