Yoshimura red bike van geblindeerde bus

-=MV=-

MF veteraan
20 mrt 2003
4.993
1
Somewhere on earth
Heb ik weer,sta ik in/naast de file richting Badhoevedorp op Langsom.

Kom ter hoogte van de T splitsing waar je 2 vluchtheuvels krijgt waardoor het dus ff opletten is met "file paseren".

Ik had mijn vriendin achterop kwam aanrijden bij de 1ste vluchtheuvel,besluit er een rondom geblindeerd bestelbusje 20 meter voor de vluchtheuvel/afslag naar links alvast de andere weghelft op te draaien om voor de heuvel langs linksaf te gaan zodat hij niet hoefde te wachten op de officiele afslag naar links.
Prima niets aan de hand,ik ga schuinachter het busje(in zijn spiegelveld) staan,naast de file die rechtdoor ging.

Dan gebeurd het komt er weer een rits auto's van de andere kant en busje stond eigenlijk al in de weg op die baan,dus busje begint achteruit te rijden.
Kijk ik achter me,kon nog zo'n 2 meter terug,achter mij stond nog een motor te wachten.

En dus busje ziet geen moer en blijft achteruit rijden *slik*.

Toeteren en schreeuwen,busje ziet/hoort niets dikke fuck zag mezelf al liggen met vriendin en fiets.

Busje stond al boven op mijn spatbord/voorband te duwen,dus dan maar laatste red,middel toepassen...

Motor in zijn vrij en volgas 18.000 Yoshimura RS3 power en dat geeft me een herrie.
Eindelijk de lul hoort me en stopt.
Vriendin eraf en begint die gozer toch uit te schelden... :D

Fijn hij wijst naar de kant van de weg en we rijden daarheen.

Blijkt J.L*l wou via de b-weg de file omzeilen om zo helemaal vooraan terrecht te komen,zijn radio stond op standje 30 dus hij kon niet eens een bom horen vallen bij wijze van :X :X :r :r

Even de fiets nagekeken,geen zichtbare schade en blijkt dat hij ook motor rijder is |( |( ,adres gevegens etc gekregen voor het geval dat er toch wat mankeerde...

Eind goed al goed.

Moraal:

Ronddom blinderen is alleen voor grafmongolen die gierig zijn om zo grijs te blijven rijden(als je dit doet,let dan extra op!!!)

Motorrijders die achter je staan en het zien gebeuren en doodleuk om je heen sturen en je zo laten staan omdat zij er wel door kunnen,ik mag lijen dat je een lekke band krijgt o.i.d.

No offence maar had kleine moeite voor de andere motor rijder geweest om ff naar busje te rijden o.i.d. om te waarschuwen en daarna ff te kijken of er niets aan de hand was,i.p.v. wilde stuurcapriolen te maken om de bus en mij te omzeilen om naar huis te kunnen! (Ja,het was een chooper rijder toevallig...)

Zie attach voor situatie schets...

full


*Zo dat lucht op.. O-)
 
15.500tpm dus :} want dat rode kleur staat nog altijd voor " ZICH NIET IN DEZE ZONE BEGEVEN AUB" LOL Tenzij je je bike rap om zeep wilt :9

Shoot me if I'm wrong 8-)

Greetz
Thieutje ...

En gelukkig heeft die gast je gehoord, ging anders flink balen geweest zijn.

26300
 
Laatst bewerkt:
15.500tpm dus :} want dat rode kleur staat nog altijd voor " ZICH NIET IN DEZE ZONE BEGEVEN AUB" LOL Tenzij je je bike rap om zeep wilt :9

Shoot me if I'm wrong 8-)

Greetz
Thieutje ...

En gelukkig heeft die gast je gehoord, ging anders flink balen geweest zijn.

Kiezen tussen ff het rode gebied in of plat/omver gereden worden...

Dan maar ff herrie maken :P
 
Damn is ook weer wat voor jou |( |( |(

Nou snap ik ook waarom je liever volgt dan dat je voorop rijd
gebeuren zulke acties minder snel :P

maaruhm je hebt weer een pisgeluk gehad
 
ja leuk. op de teller van m'n ouwe golfie staat ook dat ie tot 200 gaat.

post maar een fotootje van je toeren teller met de naald op de 18.
(lukt je alleen met photoshop)
 
ja leuk. op de teller van m'n ouwe golfie staat ook dat ie tot 200 gaat.

post maar een fotootje van je toeren teller met de naald op de 18.
(lukt je alleen met photoshop)
als de begrenzer pakt op 18 k zal hij er ook wel ingaan in neutraal hoor
 
ja leuk. op de teller van m'n ouwe golfie staat ook dat ie tot 200 gaat.

post maar een fotootje van je toeren teller met de naald op de 18.
(lukt je alleen met photoshop)

Op de teller van mijn Golf 3 staat max 220 en toch rijd ie 240 (getuned) :+

Maarja lekker boeiend,zal het net wel of niet geweest zijn ,was niet moraal van het verhaal.. ;)

Op woensdag 11 juni 2003 18:41 schreef remcould het volgende:
Damn is ook weer wat voor jou |( |( |(

Nou snap ik ook waarom je liever volgt dan dat je voorop rijd
gebeuren zulke acties minder snel :P

maaruhm je hebt weer een pisgeluk gehad


Pcies,daarom rij ik liever als 2e of verder :+

Op woensdag 11 juni 2003 18:44 schreef genesisde2de het volgende:als de begrenzer pakt op 18 k zal hij er ook wel ingaan in neutraal hoor

Is idd een optie.
Zal het eerdaags ff proberen en op foto vast te leggen... :P
 
Even de fiets nagekeken,geen zichtbare schade en blijkt dat hij ook motor rijder is |( |( ,adres gevegens etc gekregen voor het geval dat er toch wat mankeerde...

Hoezo |( ???

Net alsof je als je motor rijdt nooit een andere motorrijder over het hoofd kan zien. Gebeurt de beste wel eens.

Misschien heeft hij die "voorkruip" eigenschappen juist van de motor in z'n busje overgenomen. Als hij geen motor had gereden was hij dan misschien wel mooi op z'n eigen weghelft gebleven. :z
 
Op woensdag 11 juni 2003 18:45 schreef -=MV=- het volgende:

Op de teller van mijn Golf 3 staat max 220 en toch rijd ie 240 (getuned) :+

Maarja lekker boeiend,zal het net wel of niet geweest zijn ,was niet moraal van het verhaal.. ;)
...

idd

ging ff om jouw geloofwaardigheid.


weten we dat we de rest ook met een korreltje zout moeten nemen. :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan