oldskoolgame avond ;)

gamen op Zaterdag; Sept of Okt?? [voorkeurdatum]

  • september de 3e

    Stemmen: 4 80,0%
  • september de 10e [1 dag voor brabantmeeting]

    Stemmen: 0 0,0%
  • september de 17e

    Stemmen: 0 0,0%
  • september de 24e

    Stemmen: 0 0,0%
  • oktober de 1e

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5

mr.old(s)cOOl!

MF veteraan
31 mei 2010
17.672
2
oldskoolgame-avond!!

Zo, het duurde even, maar er is een definitieve datum:

Oldskool game dag!

Zaterdag 19 november 2011 in Wijkhuis 'Het Kruispunt' aan het Sabelhof 12 te Tilburg!

Het is een open middag voor iedereen met interesse in (oude) game consoles. Samen met een vriend zorgen we ervoor dat een aantal (belangrijke) spelcomputers er klaar staan met games en controllers zodat er direct op gespeeld kan worden.

Uiteraard zullen een Atari-2600, Nintendo (met zapper!), master system, Megadrive en SNES niet ontbreken. We willen ook wat andere spullen neerzetten zoals een en Colecovision en Phillips G7000. Eventueel ook wat bijzondere spullen zoals de Atari Jaguar, Fairchil Channel-F en de Intellivision . Daadwerkelijk machinepark moeten we nog vaststellen. Helaas hebben we géén Vectrix of Neo-Geo! Mocht iemand die wel hebben, is dat welkom.

Ter vergelijking zullen we ook een of 2 van de nieuste consoles neerzetten (PS-3 Xbox360)











beste oldskoolgamers,


geef svp ff aan voor as vrijdag of je zoiezo nog voornemens was te komen zaterdag door ff een berichtje te posten...............>>>> bv zoals dit,


IK BEN VAN DE PARTIJ !





game-mania.jpg


mariobros8bit.jpg

duck-hunt.jpg


megadrive2_box1.jpg


3569496279_424351b0cd.jpg



nintendo-entertainment-system.jpg


retro-control-pads.jpg




binnenkort is het plan om samen met nog wat oldskoolforummembers-> lees gamegekken :+ een avondje te organiseren !!




Ik heb zelf inmiddels een hele vracht (+100) aan 16-bit spelletjes voor de sega mega drive, en verder nog de sega saturn 32-bit *O*

Mocht je ook nog games hebben+ console.. kan je dat natuurlijk uiteraard meenemen :Y



OVB (onder voorbehoud) gamegekken die mee gaan/willen doen, *O* 8-) :Y



1 suzukidude91 TS (gouda)
*zorgt voor> megadrive met div 16-bit spellen, nintendo 8 bit met mario,
en sega saturn 32bit met 8 spellen incl sega rally+ktv en kabels
:N
ik kan niet, logistiekproblemen -O- |( :X sorry jongens..... had er erg veel zin in.... '(

2 Oliekoel (noordholland)
*zorgt voor> een ps2 omgebouwd met 3 spindles games, zitten ook originele guns bij
:N logistiekproblemen en [nog] geen rijbewijs terug.... '( -O- -O-


3 fabjan (waddinxveen) :N
kan niet, heeft echt geen tijd.... :$ -O- '(

4 Racekip #1 (winterswijk)
*zorgt voor> PS3 met een X aantal games mee
:N afgezegd. -O- '(

5 hdegroot (leeuwarden)

6 Gerard (groningen)

7 Azathoth (tilburg)

8 ikkz (apeldoorn)
*zorgt voor> neemt zoiezo cod mee en de ps3
:N heeft andere afspraken helaas... -O- -O-

9 letterlijk (den haag)
*zorgt voor> een ps3 met Cod MF 1 en 2 en nog 20 andere games.



10 dof250 (waddinxveen)
*zorgt voor> gezelligheid en lift mee met fabjan ovb.
:N kan niet, vergeten. :$ -O-

We hebben nu in ieder geval de volgende systemen dubbel, die hebben we dus genoeg:

Atari-2600
Philips G-7000 Videopac
Nintendo (NES)
SEGA Mastersystem
Super Nintendo
SEGA Megadrive
Sony Playstation

Uiteraard zou het leuk zijn als nog iemand een Neo-Geo, Vectrex of een TurboGFX kan meenemen. Azathoth zal zelf ook nog wel wat andere systemen neerzetten. Software meenemen is sowieso handig. We hebben natuurlijk ook niet ALLE games liggen.

Azathoth heeft een leuk en betaalbaar zaaltje gezien. Past goed 25+ man in, dus kan er ook nog wat aanloop uit de buurt komen. Hoe meer gamers hoe beter.
Er staan al tafels in een vierkant opgestel, dus dan kan er op iedere tafel 1 of 2 consoles worden opgesteld.
Mooie aan een buurthuis: koffie/thee € 0,50, bier en fris kost ook bijna niets en we mogen gewoon de speakers aanzetten (geen headphone only middag dus).
Buurthuis is open van 10:00 uur tot 17:00 uur. Da's dus een mooie tijd.
Nu moeten we nog een datum prikken. Vanuit het buurthuis bleek al dat het sowieso op een zaterdag moet gebeuren. Hij mikt ergens op sepember, anders begin oktober.


[ff Azathoth gequote; verder is er nu bekend dat er een eénmalige bijdrage gedaan moet worden voor gebruik van het buurthuis bij azathoth van ongeveer 5 euro PP.

wil verder iedereen svp even doorgeven aan TS/azathoth wat voor console/games je precies meeneemt en /of een ktv. [geen HD tv's ivm oldskoolgames hé ] 8-) alvast :}

gewenste dranken op locatie; [zelf te verzorgen uiteraard :P ]

[q] Een flesje Chivas voor letterlijk en oliekoel.
Azathoth wil graag een willekeurige single Malt uit Islay.[/q]



[wil je ook op de lijst, meldt het ff aan de ts :) ]

:W ;) 8-) :} :9 *O*
 
Laatst bewerkt:
AAAAIIIIGGHHT
eindelijk de knoop doorgehakt...tot het maken van een topic _O-
nu nog data en dergelijke....

ik heb hier niet zoveel, een ps2 omgebouwd met 3 spindles games :X
kan wel mee :Y

zitten ook guns bij

zal het toevoegen aan de OP oldskool gixxer topic
 
Laatst bewerkt:
AAAAIIIIGGHHT
eindelijk de knoop doorgehakt...tot het maken van een topic _O-
nu nog data en dergelijke....

ik heb hier niet zoveel, een ps2 omgebouwd met 3 spindles games :X
kan wel mee :Y

zitten ook guns bij

zal het toevoegen aan de OP

geef maar ff een topictekstje+ foto, gooi ik em er gelijk in :Y
 
ja die is ook gaaf als OP :Y

maar ik wacht nog ff want je komt wel met meer denk ik... :P
 
Heb hier een omgebouwde XBOX staan met zeer veel retro spellen 8 en 16 bit nintendo *O*

Edit:

Gouda, das een beetje te ver uit de buurt B|

Maar,... om het bij mij te organiseren was een voorstel, als iemand een meer in midden Nederland-locatie heeft houd ik me zeker aanbevolen :Y

Gameavond 2011 moet doorgaan *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan