Honda CB900F Hornet
bouwjaar 2002,62380km 62560km
Na 4,5 jaar en 40.000 hele fijne, betrouwbare kilometers gaat mijn Hornet 900 toch de verkoop in.
De reden hiervoor; mijn vriendin heeft onlangs een andere motor gekocht, hierna kon ik het ook niet laten om toch weer een tandje sportiever te gaan rijden.
Begin 2010 heeft de motor een totale makeover gehad. Het ging mij om het verbeteren van de rijeigenschappen en de looks. Niet vanwege schade.
Toen is het Spuitwerk(ML paint), vering voor en achter(HK suspension), Zadel (Rayz), een Powercommander (importeur) en diverse andere dingen gedaan.
Met de powercommander heeft de motor 107PK/90Nm ahaw en loopt mooier en gemiddeld 10% zuiniger dan een standaard 2002 Hornet 900.
Motor:
Uniek spuitwerk (zeer donker rood, rode stripe, zilverenband, zilver honda logo) met bijpassend maatwerk comfortseat
Carbon voorspatbord
Braking wave remschijven
Braking Stalen remleidingen
Aangepaste voorvering (HK)
Black-line instelbare achterdemper
Pazzo Rem-koppelings hendels
Sebring uitlaten
PowerCommander USB
Valdoppen
Rizoma trillingsdempers
LSL stuur
LSL Stepjes
LED Achterlicht en knipperlichten
Verkorte kentekenplaathouder met Rizoma verlichting
Rammount bol
Los erbij:
Bok op zwenkwielen
Orginele dempers
Orginele remschijven en leidingen
Orginele hendels
Orginele knipperlichten
Een orgineel zadel (later bijgekocht, lichte schade)
Orginele achterveer
Orginele knipperlichten
Orginele kentekenplaathouder
Orgineel boekje, bonnen van onderhoud etc. van de afgelopen 2 jaar.
Onderhoudshistorie:
Alle onderhoudsbeurten zijn bij dealers uitgevoerd (diverse dealers ivm verhuizingen) bijna alle bonnen aanwezig.
Bij 46.000 km zijn de koppelingsplaten en kabel vervangen (krom geworden door een slechte koppelingskabel)
Bij 57.000 km een grote beurt, incl kleppen controleren, ketting, remblokken etc..
Recent: (100km geleden): Kleine beurt, nieuwe olie, oliefilter en nieuwe Dunlop SportSmarts
Vraagprijs:4800 4700,-
Onderbouwing vraagprijs:
3500,- Kale motor (2002, 62000km)
500,- zadel, spatbord & spuitwerk
250,- Powercommander en dempers
150,- Braking schijven
150,- Achterveer
100,- Kentekenplaathouder, led verlichting etc.
100,- Pazzo hendels
--------
4800,-
4700,-
Mijn voorkeur gaat uit naar verkoop van de motor als één geheel. Mocht dit niet lukken gaan de onderdelen los weg en wordt de motor in 'orginele' staat verkocht.
bouwjaar 2002,
Na 4,5 jaar en 40.000 hele fijne, betrouwbare kilometers gaat mijn Hornet 900 toch de verkoop in.
De reden hiervoor; mijn vriendin heeft onlangs een andere motor gekocht, hierna kon ik het ook niet laten om toch weer een tandje sportiever te gaan rijden.
Begin 2010 heeft de motor een totale makeover gehad. Het ging mij om het verbeteren van de rijeigenschappen en de looks. Niet vanwege schade.
Toen is het Spuitwerk(ML paint), vering voor en achter(HK suspension), Zadel (Rayz), een Powercommander (importeur) en diverse andere dingen gedaan.
Met de powercommander heeft de motor 107PK/90Nm ahaw en loopt mooier en gemiddeld 10% zuiniger dan een standaard 2002 Hornet 900.
Motor:
Uniek spuitwerk (zeer donker rood, rode stripe, zilverenband, zilver honda logo) met bijpassend maatwerk comfortseat
Carbon voorspatbord
Braking wave remschijven
Braking Stalen remleidingen
Aangepaste voorvering (HK)
Black-line instelbare achterdemper
Pazzo Rem-koppelings hendels
Sebring uitlaten
PowerCommander USB
Valdoppen
Rizoma trillingsdempers
LSL stuur
LSL Stepjes
LED Achterlicht en knipperlichten
Verkorte kentekenplaathouder met Rizoma verlichting
Rammount bol
Los erbij:
Bok op zwenkwielen
Orginele dempers
Orginele remschijven en leidingen
Orginele hendels
Orginele knipperlichten
Een orgineel zadel (later bijgekocht, lichte schade)
Orginele achterveer
Orginele knipperlichten
Orginele kentekenplaathouder
Orgineel boekje, bonnen van onderhoud etc. van de afgelopen 2 jaar.
Onderhoudshistorie:
Alle onderhoudsbeurten zijn bij dealers uitgevoerd (diverse dealers ivm verhuizingen) bijna alle bonnen aanwezig.
Bij 46.000 km zijn de koppelingsplaten en kabel vervangen (krom geworden door een slechte koppelingskabel)
Bij 57.000 km een grote beurt, incl kleppen controleren, ketting, remblokken etc..
Recent: (100km geleden): Kleine beurt, nieuwe olie, oliefilter en nieuwe Dunlop SportSmarts
Vraagprijs:
Onderbouwing vraagprijs:
3500,- Kale motor (2002, 62000km)
500,- zadel, spatbord & spuitwerk
250,- Powercommander en dempers
150,- Braking schijven
150,- Achterveer
100,- Kentekenplaathouder, led verlichting etc.
100,- Pazzo hendels
--------
4700,-
Mijn voorkeur gaat uit naar verkoop van de motor als één geheel. Mocht dit niet lukken gaan de onderdelen los weg en wordt de motor in 'orginele' staat verkocht.
Laatst bewerkt: