Suzuki gs500e

Status
Niet open voor verdere reacties.

hondamtx

MF'er
7 mei 2009
63
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Hoi lieve mensen

Ik moet helaas m'n beestje te koop zeten omdat ze plaats moet maken voor een ander ;(

Bouwjaar:1991
Km-stand: 44100 loopt nog op

Zij verkeert motorisch in perfecte staat, het volgende

- Net een beurt gehad (olie, olie filter, luchtfilter, kleppen gesteld en nieuwe remvloeistof)
- Nieuwe achterband
- +- 2000 km nieuwe voorband
- Nieuwe kettingset
- Ntreetfighter kopkuipje
- Origineele koplamp krijg je er bij
- Led knipperlichtjes

1 nadeel

- deuk in de tank daar is de prijs ook naar

mijn vraagprijs is 900E 750 E Ze moet helaas snel weg ivm plaatsgebrek

Veder is het een hele nette beginnersmotor en rijd hartstikke leuk.

Bellen en mailen kan altijd....... koffie staat klaar !!!!!!!!!!!!
full


edit: Beestje heeft gloed nieuwe accu gekregen
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek nog een motor, en dit past wel in t plaatje, maar helaas niet binnen het budget. Succes met de verkoop!
 
750 euro niet binnen het budget voor een motor? Heel veel succes met verder zoeken dan, zal je nodig hebben :P

Als ze nou iets noordelijker stond dan was ik geïnteresseerd, is me nu te ver weg :)
 
750 euro niet binnen het budget voor een motor? Heel veel succes met verder zoeken dan, zal je nodig hebben :P

Als ze nou iets noordelijker stond dan was ik geïnteresseerd, is me nu te ver weg :)

Moet lukken hoor, zoek een hok voor een vriend van me om het te leren. Uitlerlijk maakt niet zo veel uit.
 
Ben voorzien, CB 500.

Free kick
 
Laatst bewerkt:
@ motorex

Ik heb werkelijk geen idee. het is opzich een vrij kleine motor. ik met mijn 1.75 zit makkelijk op de motor en dan nog met bijde voeten plat op de grond. Het beestje woont in Eindhoven. dus als je intresse hebt of desnoods wil komen proef zitten kan altijd ;) Mvg
 
;( ;( trieste dag vandaag ;( ;( m'n aller eerst motor is verkocht!!! ben ik blij dat ie verkocht is ..... Ja. dat ie weg is .... Hell no. Het is toch net je kindje bewijze van spreke.
In iedergeval dan maar een SLOTJE |( |( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
 
;( ;( trieste dag vandaag ;( ;( m'n aller eerst motor is verkocht!!! ben ik blij dat ie verkocht is ..... Ja. dat ie weg is .... Hell no. Het is toch net je kindje bewijze van spreke.
In iedergeval dan maar een SLOTJE |( |( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Gefeliciteerd! :Y

Een slotje aanvragen doe je zo: klik! *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan