Gestolen Vlijmen Yamaha r1 2007 MZ-TB-31

mokka

Die hard MF'er
2 apr 2011
687
0
vlijmen
Yamaha r1 2007 gestolen !


Te vlijmen dinsdag uurtje of 22:00 parkeerplaats Hoger heiden tennis club !

Kenteken MZ-TB-31
Punten < Gouden velgen voorvork en achter veer !



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Hee Mokka,

Nogmaals balen van de diefstal. Even in de zeikmodus, het is bij hoge heide. Ik zal een oogje in het zeil houden in Vlijmen. Dacht dat dit in mijn pittoreske dorpje nooit gebeurde :(

Suc6 met de afhandeling.
Falierke
 
Teringhonden. :X
Sorry, maar het was het eerste wat in me opkwam. Sterkte met dit verlies.
 
Valt me op dat het weer een motor is welke te koop stond... Misschien dat we toch iets minder vrijgevig moeten zijn met informatie...

Toevallig aan iemand je adres, naam gegeven o.i.d. en verder niets meer van gehoord of afgeblazen alvorens bezoek?
 
Beste allen !

Jawel tijdje geleden zijn er allen 2 jonges uit oss geweest voor bezichteging , heb toen duidelijk gezegt geen test ritje ,

Verder zij die gene dat hij geen belang verder meer had in de motor ! Zou zijn eerste motor zijn zelf heeft hij er nog nooit een gehad ! Zegt natuurliijk niks maar ik weet niet welke richting ik moet zoeken , gisteren even met de politie zitten praten : politie zegt , waarschijnlijk in busje geladen en gaat dan voor verkoop buiten land !!!

Dus met andere woorden die zie ik nooit meer terug , ben all risk verzekerd alles gebeld en zo door gegeven maar geld wat er voor terug krijg kan nooit meer een 2007 model voor kopen denk ik !
Iemand tips ? Stond pas 11600 op :s
 
'Gestolen Yamaha r1 2007' > 'Gestolen Yamaha r1 2007 Vlijmen'
 
Damn, wéér één... -O-

Zonde van je bike man, gaaf ding..

T wordt tijd dat de grenscontroles weer ingevoerd worden... :')
 
Verdomme dennis dat is kut!!
wat een teringstreek.. de kans is natuurlijk klein dat die nog wordt terug gevonden?
hopen dat de afwikkeling met de verzekering een beetje soepel loopt.
 
beetje zonde jah collegaatje met zijn r6 vond hem erg gaaf!

hou het weer in de gaten maja suc6 met alle rondslomp er omheen. -O-

mobile.de
en
moto.it

mss komende tyd in de gaten houden en andere site's maar kans is erg klein
 
Laatst bewerkt:
Weet je meer van die lui uit Oss?
Indien ja, dan mag je me een PB sturen.. Ik wil wel eens gaan kijken (enkel dat), ik woon er niet zo heel ver vandaan.
al lijkt het mij heel sterk dat ze dat ding gewoon op de oprit hebben staan..
 
Laatst bewerkt:
Hoi Dennis,

Allereerst ontzettend vervelend van de diefstal van je motor.

Ik heb inderdaad aan aantal weken terug de motor van je bekeken, omdat ik serieuze interesse had. Dit zou zoals ik je verteld heb mijn eerste motor zijn ja.

Ik heb vervolgens van de koop afgezien met een aantal duidelijke redenen die te maken hadden met de betreffende fiets. Ook heb ik aangegeven al een afspraak gemaakt te hebben met iemand anders die ook een Yamaha R1 2007 tekoop had staan (Devil01 <-- Forumnaam)

blauwe r1 2007

Deze heb ik maandag bij hem opgehaald.

Je vertelde me dat een aantal dagen later na mijn bezichtiging nog iemand anders een kijkje heeft genomen die hem vervolgens wilde inruilen tegen een R6?! Misschien dat je daar wat meer info over te weten kan komen.


Ik houd m'n ogen open!

Heel veel succes met de afhandeling!

Matthijs (Oss)
 
Laatst bewerkt:
Ok, we hebben de naam van de jongen uit Oss.. nu z'n adres nog :+

Zonder gekheid, goed dat je even reageert!
 
'Gestolen Yamaha r1 2007 Vlijmen' > 'Gestolen Vlijmen Yamaha r1 2007 MZ-TB-31'
 
(...)
Dus met andere woorden die zie ik nooit meer terug , ben all risk verzekerd alles gebeld en zo door gegeven maar geld wat er voor terug krijg kan nooit meer een 2007 model voor kopen denk ik !
Iemand tips ? Stond pas 11600 op :s

Allereerst natuurlijk sterkte gewenst met het verlies!

Ga eens kijken wat een vergelijkbaar model nu kost (heb je hem bij een dealer gekocht? of particulier, daarmee nu dan ook vergelijken). De expert van de verzekering probeert zo min mogelijk te geven voor jouw motor. Maar als jij kan laten zien wat een vervangende motor kost, kan hij je niet zomaar afschepen met te weinig geld.

Denk erom dat de verzekering ook gewoon een bod doet, en dat je daar niet zonder meer mee accoord hoeft te gaan.

Kijk, uiteindelijk word je er nooit beter van, maar zorg dat je niet ook nog door je verzekeringsmaatschappij ook genaaid wordt.

Sterkte ermee!
 
Ik geloof dat ik deze motor heb gezien op een aanhanger in Tilburg. Het vreemde was alleen dat het gistermiddag was (dinsdag om 14.15). Ik reed van Waalwijk naar Tilburg-Zuid, bij de Moskee kwam ik een auto met aanhanger tegen waar een motor op stond die verdomd veel op die van jou leek. Het viel op omdat er een relatief goedkope auto voorzat en de bestuurder (oudere man van een jaar of 50 en een man van afrikaanse (nee geen noord-afrikaanse), maar afrikaanse afkomst naast zat van een jaar of 30).

Noem het vooroordelen, maar het geheel leek gewoon niet te matchen en hij keek me echt vreemd aan, vandaar dat ik het kenteken van de motor probeerde te onthouden, ik weet ook zeker dat er 31 in zat.

Nu kan dit natuurlijk niets betekenen... Maar hij is pas gisteravond gestolen, dus zal het weinig zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof dat ik deze motor heb gezien op een aanhanger in Tilburg. Het vreemde was alleen dat het gistermiddag was (dinsdag om 14.15). Ik reed van Waalwijk naar Tilburg-Zuid, bij de Moskee kwam ik een auto met aanhanger tegen waar een motor op stond die verdomd veel op die van jou leek. Het viel op omdat er een relatief goedkope auto voorzat en de bestuurder (oudere man van een jaar of 50 en een man van afrikaanse (nee geen noord-afrikaanse), maar afrikaanse afkomst naast zat van een jaar of 30).

Noem het vooroordelen, maar het geheel leek gewoon niet te matchen en hij keek me echt vreemd aan, vandaar dat ik het kenteken van de motor probeerde te onthouden, ik weet ook zeker dat er 31 in zat.

Nu kan dit natuurlijk niets betekenen... Maar hij is pas gisteravond gestolen, dus zal het weinig zijn.



Hey ,

allereerst super goed opgelet echt super goed van je ! Maar ik moet zeggen dat wij dat zelf waaren want we waaren onderweg naar mitch van m-trading weet niet of jullie dat iets zegt ? Hij heeft vele Yamaha r1 staan vandaar dat wij daar even heen ginge ! Ik kijk altijd boos haha
 
Allereerst natuurlijk sterkte gewenst met het verlies!

Ga eens kijken wat een vergelijkbaar model nu kost (heb je hem bij een dealer gekocht? of particulier, daarmee nu dan ook vergelijken). De expert van de verzekering probeert zo min mogelijk te geven voor jouw motor. Maar als jij kan laten zien wat een vervangende motor kost, kan hij je niet zomaar afschepen met te weinig geld.

Denk erom dat de verzekering ook gewoon een bod doet, en dat je daar niet zonder meer mee accoord hoeft te gaan.

Kijk, uiteindelijk word je er nooit beter van, maar zorg dat je niet ook nog door je verzekeringsmaatschappij ook genaaid wordt.

Sterkte ermee!


Beste white chocolade <

thnx voor de tip !
Dus eigenlijk wat jij zegt doet de verkering een bod ? Dus minimaal dag waarde ?
Zou ik dan eerst afmoeten w8 tot ik een bedrag krijg van de verzekering of kan ik met de aangifte en schade / gestolen formulier die naar de verzekering moet gewoon een brief bij vullen dat ik op het inernet voor een bepaald bedrag zeg maar onder de 7400 geen model motor kan vinde wat ik nu heb ?

zeg ik dat zo goed ?
 
Hey ,

allereerst super goed opgelet echt super goed van je ! Maar ik moet zeggen dat wij dat zelf waaren want we waaren onderweg naar mitch van m-trading weet niet of jullie dat iets zegt ? Hij heeft vele Yamaha r1 staan vandaar dat wij daar even heen ginge ! Ik kijk altijd boos haha

Damn zeg, dit is bizar! Let ik een keer op, is het te vroeg :X

Ik weet niet man, je keek me echt vreemd aan _O-, ik trok hem daarna open over de brug, heb je mijn MF sticker niet gezien?

Anyway, weet nu hoe hij eruit ziet, en ik rij voor mijn werk tussen Den Bosch en Waalwijk (ook door vlijmen) dus zal uit mijn ogen blijven kijken..
 
Beste white chocolade <

thnx voor de tip !
Dus eigenlijk wat jij zegt doet de verkering een bod ? Dus minimaal dag waarde ?
Zou ik dan eerst afmoeten w8 tot ik een bedrag krijg van de verzekering of kan ik met de aangifte en schade / gestolen formulier die naar de verzekering moet gewoon een brief bij vullen dat ik op het inernet voor een bepaald bedrag zeg maar onder de 7400 geen model motor kan vinde wat ik nu heb ?

zeg ik dat zo goed ?
_O-

Maar de verzekering doet je inderdaad een bod. Dit hoeft natuurlijk niet (minimaal) de dagwaarde te zijn. Zoek voor jezelf inderdaad wat vergelijkbare motoren op internet/dealer. Deze gegevens kun je dan gebruiken om vervolgens het bod van de schade-expert te beargumenteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan