CBR 600RR gestolen in Zaandam

frankdi

Rookie
3 aug 2011
3
0
Zaandam
in de nacht van 2 op 3 augustus is mijn blauwe Honda CBR600RR gestolen in de bewonersparkeergarage van nieuwbouwproject De Conrad.

Honda CBR 600RR
kenteken: MZ-GD-81
kleur: blauw
chassisnummer: JH2PC37BX4M103964

- kleine achterlichten achter, bedrading bungelt nog iets los.
- donker ruitje voor
- zwarte valdoppen aan de zijkant, kleine dopjes ter hoogte van het voorwiel
- sticker HP motoren op de voorkant
- buddyseat achterop

motor stond op stuurslot en Datatool alarm
er zijn 2 motoren gestolen dus is hier vast een busje bij gebruikt.
full
 
Jammer dat dit de reden is dat je hier je eerste post moet plaatsen! :(
 
Tering dat is zuur om te lezen. Woon zelf ook in Zaandam. Nadat bij beide auto's van m'n ouders is ingebroken heb ik zowel mijn schuur als huis voorzien van veiligheidssloten en ook beide met alarm. Je weet tegenwoordig gewoon niet meer hoe je je spullen veilig moet stellen. :(

Ik hou m'n ogen en oren open!
 
Laatst bewerkt:
Klote man.
Nieuwbouwproject de Conrad, waar is dat precies?
Welke buurt in Zaandam?
 
Dieven hebben nooit vakantie. :(
Trieste figuren.
Succes met de verdere afhandeling in one or the other way.
 
Hey shit!!

Ik woon ook in Zaandam!
en ik heb ook een CBR600RR

ik ga meteen even een extra ketting eromheen leggen!
 
Dus er zijn al minimaal 3 motoren daar gestolen? Is het een open parkeergarage? Ik zou even een mooi a4tje ophangen dat er al 3 motoren gestolen zijn zodat nieuwe bewoners etc niet denken dat ze daar hun motor even veilig kunnen wegzetten.

Ik zal mn ogen openhouden maar idd kleine kans dat ze nog in Zaanstad rondrijden.
 
Is een afgesloten parkeergarage met open plekken. Je hebt een afstandsbediening nodig om binnen te komen maar daar valt altijd wel mee te sjoemelen. Mijn broer en ik dachten dat het in de eerste instantie om een bewoner ging, omdat er ook verdachte guccitasjes en nikepetjes daar rondhangen soms en omdat me broer een bewoner heel verdacht vond.
 
Hmm.. ok... dat is wel een "buurt" ja.

Ik rijd ook op een RR. Zelfde kontje als de jouwe (maar wel een naked).

Niet mij er af schoppen als je mij ziet rijden. ;)
Tank is niet hetzelfde, die heeft een tribal.

Succes met de afhandeling.
Ben bang dat het een verzekeringskwestie wordt.

En die parkeergarage is dus een mooie plek voor dieven blijkt.
 
Ik zal ook mijn ogen open houden in de Zaanstreek, maar ben inderdaad ook bang dat die motor al vertrokken is naar het buitenland :N
 
Ongeveer hetzelfde verhaal als bij mij.... afgesloten parkeergarage, goed op slot een cbr 600rr die teveel opviel vanwege zijn geluid en uiterlijk. En dat in een ogenschijnlijke goede buurt...

Succes met de afwikkeling. Ik ben er in ieder geval met de verzekering goed uitgekomen en hoop dat voor jou ook geldt. Overigens, ze weten wss dat jij ooit centjes krijgt van de verzekering en weer een nieuwe motor gaat kopen. Ze weten hoe ze binnen moeten komen dus denk daaraan. Ik mocht geen grond anker in mijn eigen plaats maken maar What the hell.... gewoon doen!

Succes!

Mike
 
nog meer zaandammers hier.....

wel klote zeg voor jou! -O-

jouw motor heb ik 'n tijdje terug zien in zaandam toeren...balen zeg, zo'n mooi bike!
 
Balen van je bike man.

Heb niet zoveel vertrouwen in die cops hiero.

Kunnen ze geen lokkertje plaatsen ofzo..
en dan achterhalen wie het doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan