GSXR 750 K8 gestolen te Maastricht

marcel_mtr

Die hard MF'er
30 jul 2003
274
0
Maastricht
Afgelopen maandag op 8-8-2011 rond de klok van 15 uur is mijn Suzuki GSXR 750 K8 gestolen in Maastricht.

Wie helpt mee zoeken!

Gegevens:
Suzuki GSXR 750 K8
Kleur: Zwart - Oranje
Belgisch kenteken: WGS-395

Extra's:
Zwart Kuipruitje
Titax Rem en koppeling (zwart met rode verstelknop)
Oranje Striping op velgen
Verkorte nummerplaathouder
Yoshimura R55 Slipon (Titanium met Carbon eindkap en hitteschild)
VIN: JS1CW211100100528(01)

Opvallend Detail: Uit de achterste schijfrem is met een flex een stuk weggelexed om het Xena Alarmslot weg te halen. Aan de voorkant is het kryptonite slot verwijderd inclusief ketting (waarschijnlijk door het slot open te flexen). Sloten inclusief ketting zijn echter allemaal weg, heb alleen het stukje schijfrem op straat gevonden.

full
 
Laatst bewerkt:
Verdorie, mooiste kleurencombi ooit op een Gixxer.
Ik hou m'n ogen ook open voor je, maar ik vrees dat hij vanaf daar naar het oosten is gegaan. Maar mocht ie naar het noorden zijn verdwenen dan hou ik het in de gaten.

Succes!
 
Thanks.

Ik kan wel de hele dag ;( om deze mooie fiets die ik kwijt ben. Zelf zo zuinig op en dan neemt de een of andere %$^% gewoon je "liefje" weg. Op klaarlichte dag 2 sloten verwijderen met een flex, mensen lopen langs (te zien op camera) en geen hond die iets doet. Begrijp er niks van.

Waar moet het naartoe in deze wereld! :r
 
Laatst bewerkt:
Stond die fiets wel eens onder het viaduct (de Kennedybrug) bij 't Gouvernement/Vodafone?
 
Laatst bewerkt:
Thanks.

Ik kan wel de hele dag ;( om deze mooie fiets die ik kwijt ben. Zelf zo zuinig op en dan neemt de een of andere %$^% gewoon je "liefje" weg. Op klaarlichte dag 2 sloten verwijderen met een flex, mensen lopen langs (te zien op camera) en geen hond die iets doet. Begrijp er niks van.

Waar moet het naartoe in deze wereld! :r


Ieder mens ouder dan 3 heeft tegenwoordig een telefoon en niemand die even 112 (of 09008844) belt? Dat is wel echt triest.
Ik heb een tijdje terug toen ik een verdachte buitenlandse vrachtwagen zag staan (draaiende motor, lampen uit, dicht op een winkel met 2 ongure types erbij die nogal verschrikt keken toen ik uit een zijweg kwam), toch ff de politie gebeld om hun te laten checken. Uiteindelijk bleek het niks te zijn maar beter dat ze even gaan kijken dan dat ze blijven flitsen en er echt iets gestolen wordt.

Ik zal in elk geval mijn ogen open houden.
 
Thanks.

Ik kan wel de hele dag ;( om deze mooie fiets die ik kwijt ben. Zelf zo zuinig op en dan neemt de een of andere %$^% gewoon je "liefje" weg. Op klaarlichte dag 2 sloten verwijderen met een flex, mensen lopen langs (te zien op camera) en geen hond die iets doet. Begrijp er niks van.

Waar moet het naartoe in deze wereld! :r

dus er zijn beelden van?
uploaden naar ubuis en hopen dat iemand ze herkent.

hopenlijk verongelukken ze met je fiets doordat ze met de remmen hebben lopen klooien
 
dus er zijn beelden van?
uploaden naar ubuis en hopen dat iemand ze herkent.

hopenlijk verongelukken ze met je fiets doordat ze met de remmen hebben lopen klooien


Krijgt TS dalijk 25k boete wegens privacyschending :r :r
 
Is dat wél zo? Portretrecht is een vrij breed "iets", helaas.

Morgen die wet door de 1e en 2e kamer jagen en maandag de foto's/beelden van dit tuig op internet zetten.
Ik zie bij RTV noord-holland regelmatig boeven met hun potjeporum in beeld staan als ze weer een tankstation of winkelier hebben overvallen, dus hoe het nu zit met dat verhaal, want hun doen dit dus wel, en deze boeven zijn dan op de TV te zien.

Vooralsnog sterkte, en hoop voor je dat ze je fiets terug vinden.
 
oh nee.. je hebt de uitlaat nog niet zo lang e? heb je gixxer op ons forum gezien, het heeft me nog doen beslissen dat ik toch voor rimstriping ging gaan.

Idd mooiste kleur gixxer ooit, en gewoon doodzonde dat zo'n ******* dus echt niet met hun handen van andermans zaken kunnen afblijven.

Welgemeend succes bij het vinden van je motor / afhandelen van de zaak.
 
Inderdaad had ik de uitlaat nog niet zo lang. Deze heb ik mezelf kado gedaan voor mijn verjaardag. Helaas heb ik er niet lang van mogen genieten.

@iedereen: Bedankt voor jullie berichten.....
 
Hier was ik dus getuige van...ik kwam op fietsvakantie door Maastricht toen ik twee capuchons (een met lopende (snor)scooter en de ander met slijptol op je achterschijfrem) bezig zag. Ik had zelf geen gsm bij, maar ik heb een ander meisje direct 112 laten bellen (zij zouden ook haar naam en nummer moeten hebben). Ze verdwenen richting het zuiden, eerst over de weg en daarna over fietspad. Wat ik vooral raar vind is dat ze duidelijk al een tijdje bezig moesten zijn en dat ik de eerste was die iemand 112 liet bellen. Helaas waren ze al weg (na je fiets ook nog eens op de rechterkant te laten vallen) voor de politie goed en wel doorgeschakeld had. Duidelijk dat ze dus niet meer hierachter aan zijn (kunnen) gaan.

Ik heb helaas geen goed signalement en de plaat van de snorscooter ook niet kunnen lezen. Het waren in ieder geval twee niet al te oude gastjes. Toen ze de weg op schoten en vielen was er wel een witte auto, die heeft er praktisch met zijn neus op gestaan. Misschien een long shot, maar ja.

Ik vind het echt enorm klote voor je en hoop dat alles goed verzekerd is...
 
Hier was ik dus getuige van...ik kwam op fietsvakantie door Maastricht toen ik twee capuchons (een met lopende (snor)scooter en de ander met slijptol op je achterschijfrem) bezig zag. Ik had zelf geen gsm bij, maar ik heb een ander meisje direct 112 laten bellen (zij zouden ook haar naam en nummer moeten hebben). Ze verdwenen richting het zuiden, eerst over de weg en daarna over fietspad. Wat ik vooral raar vind is dat ze duidelijk al een tijdje bezig moesten zijn en dat ik de eerste was die iemand 112 liet bellen. Helaas waren ze al weg (na je fiets ook nog eens op de rechterkant te laten vallen) voor de politie goed en wel doorgeschakeld had. Duidelijk dat ze dus niet meer hierachter aan zijn (kunnen) gaan.

Ik heb helaas geen goed signalement en de plaat van de snorscooter ook niet kunnen lezen. Het waren in ieder geval twee niet al te oude gastjes. Toen ze de weg op schoten en vielen was er wel een witte auto, die heeft er praktisch met zijn neus op gestaan. Misschien een long shot, maar ja.

Ik vind het echt enorm klote voor je en hoop dat alles goed verzekerd is...

Gewoon benieuwt; heb je die gasten ook erop aangesproken wat ze aan het doen waren? Buurt geprobeerd te alarmeren door te schreeuwen ofzo naar ze? Dat wil ze meestal nog wel eens laten doen vluchten.
 
Laatst bewerkt:
Eerste gedachte was politie bellen, maar nog voordat er goed en wel doorverbonden was waren ze al weg. Achteraf denk je inderdaad had ik er maar heen gesprint, maar het gaat allemaal zo snel. En eerlijk gezegd weet ik ook niet of dat in dit geval had uitgemaakt. Als je midden op de dag in bijna hartje maastricht naast een drukke weg een motor weghaalt ben je erg vastberaden, en daarbij ben ik ook niet twee bij twee en had ik absoluut niets kunnen beginnen tegen twee gastjes.
 
Gewoon benieuwt; heb je die gasten ook erop aangesproken wat ze aan het doen waren? Buurt geprobeerd te alarmeren door te schreeuwen ofzo naar ze? Dat wil ze meestal nog wel eens laten doen vluchten.

Bedenk ook dat zilverlokje een meisje/vrouw is en dus ook minder bedreigend over komt op die 2 klootzakken. Ik denk dat ze der eerder nog een flinke klap hadden gegeven dan dat ze weggerend waren hoor. Dan toch beter die motor weg dan ook nog slachtoffers maken (tenzij de slachtoffers de dieven zijn uiteraard, dan mogen ze van mij zo pijnlijk mogelijk sterven).
 
Heren en dame,

Vergeet niet dat het hier om een motor gaat met toch wel geweldadige, lefhebbende hufters die hem gestolen hebben.
Niemand hoeft voor mijn fiets een klap te krijgen maar inderdaad kan er een poging gedaan worden om ze af te schrikken.

Op de camera was te zien dat er ook een groepje van 3 collega's langsloopt die er wel naar kijken maar vervolgens niets ondernemen. Ze liepen helaas niet eens terug naar binnen om bijvoorbeeld security te waarschuwen. Gewoon door naar huis en doen alsof de neus bloedt....

Nogmaals, dieven overdag, onder toeziend oog van camera, met flex bijna 4 minuten bezig zijn om de sloten open te krijgen, kunnen natuurlijk agressief zijn maar effe proberen af te schrikken kan geen kwaad....denk ik op mijn beurt.

@zilverlokje, goed dat je je niets oploopt, als dame tegen deze dieven kon je niets beginnen. In elk geval heb je je best gedaan om iemand politie te laten bellen. Dat is in elk geval meer dan mijn collega's, die ook nog eens voor niks bellen ;?

Groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan