Gestolen: Honda CBR900RR Fireblade; MF-RB-09; Zoetermeer

BoyB

MF veteraan
26 jun 2006
10.484
14
Het is de volgende in een helaas te grote rij. :( :( :(

Tussen gisteravond laat en vanmorgen 0800u is de motor van mijn maatje gejat voor de deur van z'n huis. Gewoon uit de tuin gehaald. B|

Een plaatje van de motor (van google):

honda-cbr-900-rr-fireblade-963010.jpg


Opvallend is dat de motor een paars voorwiel heeft en een rood achterwiel. Verder zit er een aluminium Bos demper, kleine knippers en een donker kuipruitje op. Op dit kuipruitje zit een stickertje van het wapen van Zwitserland
150px-Coat_of_Arms_of_Switzerland_(Pantone).svg.png
 
Hoewel die al redelijk opvallend is met die kenmerken, misschien toch even het kenteken vermelden?
 
Dat is zwaar kl@te , ik vraag me af wat ze ermee gaan doen ?

buitenland? Slopen en onderdelen doorverkopen markplaats in de gaten houden
de eerste paar maanden.

sterkte met terug vinden van dat beest.
 
Kom vandaag door half Zoetermeer dus zal mn ogen openhouden.

Al in de buurt gekeken of ze hem onder een zeiltje hebben neergezet?
 
Ja, wat zal er meer gebeuren... Buitenland? Wordt ergens koud gezet en later bij een overval oid gebruikt? zeg het maar. Kan natuurlijk van alles zijn...

Het is zo kut. Dat een ander niet met z'n handjes van je spullen af kan blijven... Je leest het te vaak, maar kan er zó kwaad om worden... :(
 
Toegevoegd aan overzicht.

Hoop dat hij snel terug gevonden wordt.

Thanks...

Ja ik hoop het ook. Of niet, als ie helemaal afgeragt is. Dan keert de verzekering niets uit. Weleens gehad met een andere maat. Was z'n koekblik gejat. Die werd een paar weken later terug gevonden. Was een Golf VR6. Motorblok was lekker toegetakeld en eigenlijk rijp voor de sloop. Zit je dan...

Of in twee stukken tegen een boom of paal, met de kl**tzak ertussen... :X
 
Vervelend voor je man, ik woon niet in de buurt maar mocht ik hou toch me ogen open met zo'n sticker moet dat te herkennen zijn.
 
pffffffffffffffffffffffffffffffffffff......sterkte ermee. Zit in hetzelfde schuitje dus begrijp hoe je je voelt. Hufters zijn het!
 
Ik heb mijn Blade ook in Zoetermeer staan, maar die staat gelukkig binnen.
Klote zeg, ik kijk hier ook voor je rond!
 
Boy, welke wijk (of straat) is die gejat?

Woon zelf in Zoetermeer dus zal voor je kijken.
 
Boy, welke wijk (of straat) is die gejat?

Woon zelf in Zoetermeer dus zal voor je kijken.

Rokkeveen heet dat geloof ik. Vanaf Den Haag, tweede afrit, bovenaan rechts, tweede vklicht rechts, en dat is de straat...
 
Rokkeveen heet dat geloof ik. Vanaf Den Haag, tweede afrit, bovenaan rechts, tweede vklicht rechts, en dat is de straat...
Dat is inderdaad Rokkeveen, om precies te zijn wijk 18, waarschijnlijk in de kleurenbuurt. Heb zelf in Rokkeveen gewoond, maar dan in het andere gedeelte (bomenbuurt). Ik werk nog steeds in Rokkeveen, dus ik zal mn ogen in ieder geval open houden!
 
Laatst bewerkt:
is dat in de buurt van het centrum?

Neem even contact met politie of die contact opnemen met Capricorn security

Onze meldkamer heeft namelijk camera's in het bijna het hele centrum wie weet is er iets op te zien.
Kan het me bijna niet voorstellen want dan hadden ze het zelf wel gemeld maar kan altijd over het hoofd gezien zijn ;)
 
is dat in de buurt van het centrum?

Neem even contact met politie of die contact opnemen met Capricorn security

Onze meldkamer heeft namelijk camera's in het bijna het hele centrum wie weet is er iets op te zien.
Kan het me bijna niet voorstellen want dan hadden ze het zelf wel gemeld maar kan altijd over het hoofd gezien zijn ;)
Nope... Centrum is Stadshart, wijk 11. Dat is aan de andere kant (noordkant) van de A12. Rokkeveen is aan de zuidkant, bij de watertoren zeg maar.
 
Rokkeveen heet dat geloof ik. Vanaf Den Haag, tweede afrit, bovenaan rechts, tweede vklicht rechts, en dat is de straat...

Afslag Zoetermeer oost, dan rij je langs oud Safe-Motors en ga je bij Van Dorp installaties eraf.. Die wijk daar woon ik ook. Blauw welteverstaan. Mijn motor staat daar gelukkig niet. Wel iets te dichtbij voor comfort.

Ik hou mijn ogen open. :X
 
na het veelvuldig lezen van gestolen motorfietsen dacht ik : ben blij dat ik een wat ouder fietsje heb.
na dit bericht blijkt dus dat die ook niet veilig zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan