ZX-9R (2000) gestolen

warcow

MF'er
9 okt 2006
43
0
eastermar
In de nacht van 21 op 22 augustus is bij mij voor huis aan de Celebestraat 24 in Groningen mijn ZX-9R uit 2000 gestolen. De motor is het E model en hij is verder helemaal standaard. Wel zat er bij het stuur een iphone laadkabel aangesloten.
Bij het knipperlicht rechtsvoor zitten er een paar barstjes in het kuipwerk.
Er zit ook een barstje in de lak op de tank.

Plaats: Groningen
Kenteken: MH-GZ-70
Bouwjaar: 2000
Framenr: JKAZX900EEA007829
Contact: hschokker@gmail.com
Tel.: 0646298104


Mocht ie terugkomen kan de "vinder" of wat dan ook 400 euro verdienen. :)


zx9rj.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gaat lekker in Groningen... :(

- 2 maand geleden hebben ze de schuurtjes hier opengebroken (en motor van de buurman gestolen..).
- Vorige week hebben ze spullen uit onze eigen schuur gejat
- 1198 racer in peize gestolen
- En nu dit weer...

Niet te geloven :r

Sterkte en houd m'n ogen open hier in de stad

Edit: zie dat je echt op een paar straten afstand woont.. :X
 
Laatst bewerkt:
Ik was wel goed verzekerd, helaas had ik er niet meer aan gedacht om een goedgekeurd slot erop te zetten. :(
 
slaat dat nou weer op, hij betaald toch voor z'n diefstalverzekering... met goedgekeurd schijfremslot was ie ook heus wel meegenomen..

Dat zeg jij... Een goed slot kan in veel gevallen een gelegenheidsdief afschrikken. Ik vind het niet terecht als je je verzekerd tegen diefstal en de verzekeraar eist hierbij een goedgekeurd slot, jij vervolgens zaken gaat lopen verzwijgen die de totstandkoming van de verzekering zouden hebben belemmerd. Zonder goed gekeurd slot zou de verzekeraar immers geen diefstal dekking hebben afgegeven of wellicht tegen een hogere premie.
 
Laatst bewerkt:
Dat zeg jij... Een goed slot kan in veel gevallen een gelegenheidsdief afschrikken. Ik vind het niet terecht als je je verzekerd tegen diefstal en de verzekeraar eist hierbij een goedgekeurd slot, jij vervolgens zaken gaat lopen verzwijgen die de totstandkoming van de verzekering zouden hebben belemmerd. Zonder goed gekeurd slot zou de verzekeraar immers geen diefstal dekking hebben afgegeven of wellicht tegen een hogere premie.

uhuh, een schijfremslot houd een motordief echt tegen :Y :')

maarja ik kan er niet wakker van liggen dat iemand op die manier toch nog wat uitgekeerd krijgt, als ik me druk maak over mn premie dan toch over die hufters die motoren laten jatten of omkatten en verzekeringsgeld claimen of weet ik wat.. :r
 
En door mensen als jij moet ik meer premie betalen :r

Denk dat heel veel verzekeringen jou met open armen ontvangen, want van jou valt namelijk het meeste te plukken :Y

Jij stelt het eigen belang van een zakkenvullende (lees:graaiende) verzekering boven het balang van je eigen gestolen motor :?

Dat zulke lieden nog bestaan :)
 
Laatst bewerkt:
Denk dat heel veel verzekeringen jou met open armen ontvangen, want van jou valt namelijk het meeste te plukken :Y

Jij stelt het eigen belang van een zakkenvullende (lees:graaiende) verzekering boven het balang van je eigen gestolen motor :?

Dat zulke lieden nog bestaan :)

Idd! Bah moraalridders..

Stond de motor in een afgesloten ruimte?
 
Ik zou iets verstandiger omgaan met je gegevens.
Je adres en telefoonnnummer op internet zetten is vaak niet handig.
Vooral nu ze weten dat je binnenkort waarschijnlijk wel op MF zal posten dat je een andere motor hebt gekocht. Weten ze gelijk waar die staat. :P
 
Dat zeg jij... Een goed slot kan in veel gevallen een gelegenheidsdief afschrikken. Ik vind het niet terecht als je je verzekerd tegen diefstal en de verzekeraar eist hierbij een goedgekeurd slot, jij vervolgens zaken gaat lopen verzwijgen die de totstandkoming van de verzekering zouden hebben belemmerd. Zonder goed gekeurd slot zou de verzekeraar immers geen diefstal dekking hebben afgegeven of wellicht tegen een hogere premie.

Heb nog niet zo lang geleden een mooi filmpje gezien waarbij ze allerlei (goedgekeurde) sloten aan het testen waren. Zelfs de beste sloten waren in een scheet en een zucht open, dus dat zegt geen ene reet :N

Vaak worden motoren met slot en al gewoon meegenomen en hoe wilde je dat dan verhalen bij de verzekering? Met het verhaal van "ik heb de sleuteltjes nog...." :?

@ TS: Zwaar kud voor je, hoop dat je succes hebt met de afhandeling...
 
Ding stond gewoon aan de straat op de stoep. Is een straat wat niet extreem druk maar er komen wel mensen langs nog. Had het hier niet echt verwacht, zeker gezien de straat vol staat met die dingen.

Over mijn persoonlijke gegevens maak ik mij niet zo druk, tegen de tijd dat ik een nieuwe bij elkaar heb gespaard woon ik hier al niet meer.. + Dat ik een 3 meter lang anker de grond in druk voor mijn slot. :P
 
Heb nog niet zo lang geleden een mooi filmpje gezien waarbij ze allerlei (goedgekeurde) sloten aan het testen waren. Zelfs de beste sloten waren in een scheet en een zucht open, dus dat zegt geen ene reet :N

Vaak worden motoren met slot en al gewoon meegenomen en hoe wilde je dat dan verhalen bij de verzekering? Met het verhaal van "ik heb de sleuteltjes nog...." :?

Was er pas niet zo'n situatie dat iemand zijn motor vastgezet had aan een lantaarnpaal. Vervolgens was de motor weg, maar ook paal ook? :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan