Gestolen : Ducati M1100s ABS

SoSecure

Die hard MF'er
3 sep 2002
252
0
Eindhoven
Gestolen in de nacht van 24-08-2011
Uit een beveiligde parkeergarage 's-Hertogenbosch
(meerdere motoren die nacht in de buurt ontvreemd !)

Ducati Monster M1100s ABS
Kenteken: MX-JR-53
Special edition: ex-demomodel Ducati Nederland
Leeftijd: 02-04-2010
Kleur: Rood
Framenummer : ZDMM505AAAB032208
Extra's: Termignoni uitlaatset en open koppeling
KM stand: 11000

foto.JPG
 
Das mooi balen -O- B| '(















geen goede reclame voor xenalock :+
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn toch die schijfremsloten waar je je duim op houdt (of kauwgom op plakt..) en dan wordt het volume gereduceerd van 115db naar 15db??

@TS, balen!
 
tsjah, die ABS die kan me wel gestolen worden, maar om nou de rest van de motor ook mee te nemen '(

Damn, klote man! Waarom doen ze dit toch :(
 
Dat zijn toch die schijfremsloten waar je je duim op houdt (of kauwgom op plakt..) en dan wordt het volume gereduceerd van 115db naar 15db??

@TS, balen!


Mensen... het alarm is een toegevoegde waarde aan het 4 sterren ART slot.
Het is bedoeld om de vergeetachtige motorrijder te waarschuwen alvorens hij goed en wel op de motor gaat zitten. Want als hij het slot vergeet....
Dat het ook nog een anti-diefstal werking heeft is alleen maar mooi meegenomen maar zelfs zonder het alarm blijft er een zeer degelijk slot over.

p.s. tegen de georganiseerde criminaliteit kun je vrij weinig beginnen. Het is diefstal op bestelling en dan gaat ie kost wat kost mee. (we kunnen het alleen moeilijker maken..)
 
:/ zo zonde... schitterende motor... '(


Maar als er meerdere tegelijk gejat zijn lijkt het wel een bende met een kleine vrachtwagen ofzo :?
 
er moest weer een vrachtwagen gevuld worden blijkbaar..

als ik over de a1 rijd..dan zie ik altijd van die busjes met geblindeerde ramen..of vrachtwagentjes..die gaan met spullen hier naar toe..en "leeg"terug..

zijn ze echt leeg?


jammer dat we geen grenscontrole meer hebben..
 
zonde man, wordt een keer tijd dat er gps-trackers in het frame en motorblok worden geplaatst zodat je erachter kan komen waar ze staan
 
Wat klote zeg!
Dit is de motor die mij definitief over de streep te trekken om M1100 te gaan rijden. Kwam 'm tegen bij Moto Puro en was na een blokkie om helemaal verkocht!!

Succes met de afhandeling vd schade... -O-
 
Klote!!
Heb het ff in het regionaal Bossche topic geplaatst, wij kijken mee, al zal het wel tevergeefs zijn.
Welke parkeergarage hebben we het dan over trouwens?
 
Is minder, er worden er weer heel veel gestolen de laatste tijd.

@gasgitaartje
Nou inderdaad, na de diefstal van mijn motor zit er nu dus tracktrace op mijn motor.

Ik begrijp eigenlijk ook niet, waarom dat voor dit soort motor ook niet een vereiste is.
natuurlijk sta je niet op die extra kosten te wachten, maar goed een beetje auto op prijs.
is het soms ook verplicht, klasse 4 a 5.

Denk dat ze dan bang zijn dat moeten gaan werken die verzekeringen.
 
shit zeg! damn, echt balen dit.
zo'n mooie motor. Ben je wel goed verzekerd?
ik ga mijn motor ook nog maar eens extra goed vastzetten..
 
Beste mensen, hier ff de gedupeerde van deze motor hij stond in de parkeergarage van het apartementen complex aan de Markiezen hof den bosch in de Statenlaan. Het voelt goed dat jullie zo meeleven. Hij is gelukkig all risk verzekerd en ja hoop dat de afwikkeling voorspoedig loopt echte heb ik liever "mijn Duc" terug. en het liefst de dader erbij haha. nogmaals allemaal bedannkt voor de support.
 
nee!! Daar woon ik vlakbij in de buurt!
Mooi niet dat ik nu naar mn buurvrouw ga luisteren die niet wil dat ik de motor op de gemeenschappelijk binnenplaats zet...
 
Gestolen in de nacht van 24-08-2011
Uit een beveiligde parkeergarage 's-Hertogenbosch
(meerdere motoren die nacht in de buurt ontvreemd !)
Just saying.
Parkeergarage waar mijn auto's en motoren staan is ook beveiligd, als ze daaruit gejat werden wist ik wel wie ik aansprakelijk zou stellen, betaal er netjes voor...
 
Just saying.
Parkeergarage waar mijn auto's en motoren staan is ook beveiligd, als ze daaruit gejat werden wist ik wel wie ik aansprakelijk zou stellen, betaal er netjes voor...

Staat vast wel ergens op een bordje of in je overeenkomst dat de garage niet aansprakelijk kan worden gesteld voor diefstal
 
Echt zo zonde!! -O- succes met het afhandelen van alle rompslomp en ik hoop dat ze de daders te pakken krijgen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan