Gestolen Rotterdam Blauwe Yamaha R1 '98 gouden velgen MGFR13

Sharin

Rookie
3 jun 2011
3
0
Rotterdam
Goedenavond allemaal...

Heb helaas maar kort kunnen genieten van mijn aankoop afgelopen juni, blijkbaar vond iemand dat het zijn beurt was... Het gaat hier om een blauwe Yamaha YZF-R1 uit 1998.

Eén van de bijzonderheden eraan is dat deze goud gekleurde velgen heeft. Had zojuist deze week valdoppen geinstalleerd, maar dat was dus ook voor niks.

Ze is gestolen in Rotterdam-Kralingen, nabij de Oostzeedijk in de nacht van 30 augustus vanaf een stuk eigen terrein. Ik was pas rond 01.00 uur ter plekke, dus de diefstal moet vlot gegaan zijn, want de volgende ochtend was ze verdwenen. Bovendien is het er altijd druk. Stuurslot, startonderbreker en schijfremslot... Het heeft ze niet tegen kunnen houden.

Het kenteken: MG-FR-13

Ik zou haar graag terug willen hebben, dus alle hulp is welkom.

Alvast bedankt.
full
 
zal me ogen open houden in de omgeving.

wel klote,, :( sterkte met de afhandeling.
 
Damn weer zo dichtbij, en ik heb ook een R1 gekocht vandaag :X
Ik zal me ogen open houden, jouw R1 valt wel op.
 
'Blauwe Yamaha R1 '98 met gouden velgen gestolen in Rotterdam' > 'Gestolen Rotterdam Blauwe Yamaha R1 '98 gouden velgen MG-FR-13'
 
Pfff, balen man. :( Ik woon 2 straten verderop en zal mijn ogen open houden. Sterkte ermee.
 
ik houd mijn ogen open, in den haag, rotterdam en maassluis!
sterkte met de afhandeling..

ophangen dat tuig!

edit:

Datum eerste toelating

Datum aanvang laatste tenaamstelling
04-06-2011
Datum eerste afgifte Nederland
29-04-2002
Wacht op keuren
Nee
Catalogusprijs

Geregistreerd als gestolen
Nee!

of ze zijn langzaam vandaag, of je hebt nog geen aangifte kunnen doen?
 
Laatst bewerkt:
Lekker dan .. gaat weer goed met de gestolen topic's :( Succes met de afhandeling!

Hebben ze een run op Yamaha in het Oostblok en en kunnen ze de 'normale' levertijden niet meer aan?
 
Dank voor de hulp... Had het verkooptopic open laten gooien... Op de één of andere manier wordt daar meer naar gekeken dan naar de algemene berichten.

Heb inmiddels wel aangifte gedaan, maar omdat er verder weinig bekend is, zal er behalve op kenteken weinig aan gedaan kunnen worden... Het doet gewoon extra pijn, omdat ik er lang voor heb moeten sparen en veel leuke dingen heb moeten laten om hem te kunnen kopen.
Was gewoon op visite, dan verwacht je niet dat hij ineens verdwijnt.
 
Sterkte kerel ! Hopen dat ze 'em alsnog terugvinden. Gewoon klote dat een of ander kl**tzak met z'n poten aan jouw motor zit waar je hard voor hebt gespaard (en gewerkt).
 
Zit/zat er een heel klein dempertje op?

Ik zag gister hier in de buurt (Amsterdam - Osdorp) ditzelfde model en kleur rijden, viel me op vanwege de gouden velgen.

Er zullen ongetwijfeld meerdere R1s met gouden velgen zijn, maar je weet maar nooit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan