GESTOLEN: CBR 600RR 2003 rood/zwart Arnhem, Steenstraat

Bob12345678

Rookie
12 jul 2010
15
0
Arnhem
GESTOLEN: CBR 600RR 2003 rood/zwart

Kenteken: MX-RT-46

Plaats: Arnhem, Steenstraat, tegenover station Velperpoort

Tijdstip: 3 september 2011, tussen 00.00uur-07.30uur

Kenmerk: Op het moment van de diefstal (nog) met oranje striping op het achterwiel.

Wie o wie heeft iets gezien/ een vermoeden etc etc.?

Alvast bedankt!!!


full
 
Oké dan, als iedereen dat doet, maken we nog een kans tegen de kanslozen die niet van onze spullen af kunnen blijven!

Bedankt!
 
Zonde, deze zie ik vaak staan op weg naar school, ik zal een oogje in et zeil houden.
 
Weg gehaald, je weet maar nooit :<

@ts, sterkte
 
Laatst bewerkt:
WTF! Deze heb ik vrijdag nog zien staan! Ik loop elke dag door de Steenstraat en rondom de Velperweg, ik zal m'n ogen open houden.
 
@expor: Nee, dat is die van mij :)

Ik rijd altijd langs je motor heen als ik naar mijn vriendin ga, en kijk altijd met veel plezier naar mijn oudere broertje. Ongeloof dat hij er nu niet meer staat. Ik zal mijn ogen open houden, en mijn motor een extra slot geven want het is de laatste tijd ongelofelijk druk in Arnhem.
 
Laatst bewerkt:
@expor: Nee, dat is die van mij :)

Ik rijd altijd langs je motor heen als ik naar mijn vriendin ga, en kijk altijd met veel plezier naar mijn oudere broertje. Ongeloof dat hij er nu niet meer staat. Ik zal mijn ogen open houden, en mijn motor een extra slot geven want het is de laatste tijd ongelofelijk druk in Arnhem.

Hehe ok, woon zelf in de rappardstraat (studentenwoning) en zie/hoor je bijna elke dag wel :p Helaas kan ik mijn motor er niet kwijt, tenzij ik hem gewoon los op de stoep zet :<
 
Hehe ok, woon zelf in de rappardstraat (studentenwoning) en zie/hoor je bijna elke dag wel :p Helaas kan ik mijn motor er niet kwijt, tenzij ik hem gewoon los op de stoep zet :<
Bedankt dat je die info even hebt verwijderd. En ja, je kan hem daar amper kwijt, sta al maanden op de lijst voor een garagebox. Binnenkort ga ik ook weer naar school (HAN ICA, herkans nu M-WT), dus wellicht kom ik je nog wel tegen ;-)
 
Als je hem een lange tijd niet gebruikt, moet je hem onder het garagedek parkeren bij autotechniek. Je bent niet de enige die dat stuk als opslag gebruikt voor 2- of 4-wielers :P
 
:p ja dat kan ook nog haha... Anyway, ik ben inmiddels afgestudeerd bij ICA en doe de Master op uni van nijmegen... Nog steeds op zoek naar een woning met fatsoenlijke berging, tot die tijd staat de motor (ver weg :<) bij mijn ouders. Elke week hopen op een mooi weekend :d
 
ga eens op de schuytgraaf zoeken, daar is er al een eentje na joyriden terug gevonden.
succes.
 
pff dat is kut sterkte ermee hopelijk vind je hem zo snel mogelijk terug, ik woon zelf ook in arnhem en zal goed opletten als ik er 1 zie rijden
 
Ja, ik heb vannacht amper kunnen slapen.. Het is toch niet meer normaal.

@TS: Mag ik vragen op welke manier je motor beveiligd was?
 
Stond (verzekeringstechnisch) goed genoeg op slot (stuurslot+kettingslot) *D
 
Laatst bewerkt:
Voor de geinteresseerden weet ik een motor stalling bij de rijnkade. Pm als je interesse hebt.
 
Ter info: De verzekering (KNMV) keert uit! dus nu op zoek naar 'n nieuwe ride! *O*

Bedankt voor jullie reacties en oplettendheid maar ik ben dik tevreden als ik straks m'n nieuwe fiets heb! :]

Hoop alleen wel van harte dat, het-zielige-geval-die-niet-van-andermans-spullen-kan-afblijven, er een lelijk ongeluk mee krijgt. (ja, echt)! :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan