Winterstalling Arnhem-Elderveld

Teije1987

Rookie
13 okt 2023
2
0
Goedendag,

Ik ben op zoek naar een garage bedrijf die betrouwbaar is waar ik mijn motor kan stallen in de winter met eventueel extra service. Heeft iemand suggesties?
Voorheen ging ik naar MotorCenrrum Eibergen, maar is toch wel elke keer een eindje rijden.
 
Goedendag,

Ik ben op zoek naar een garage bedrijf die betrouwbaar is waar ik mijn motor kan stallen in de winter met eventueel extra service. Heeft iemand suggesties?
Voorheen ging ik naar MotorCenrrum Eibergen, maar is toch wel elke keer een eindje rijden.
Omgeving Arnhem zijn de motorzaken beperkt. Roadrunner Velp kan je proberen. Verder Motoport Zelhem, voorheen Engberts motoren.
 
Goedendag,

Ik ben op zoek naar een garage bedrijf die betrouwbaar is waar ik mijn motor kan stallen in de winter met eventueel extra service. Heeft iemand suggesties?
Voorheen ging ik naar MotorCenrrum Eibergen, maar is toch wel elke keer een eindje rijden.
Even om de zoekopdracht duidelijk voor ogen te krijgen. Wat bedoel je precies met de extra service? Moeten we dan denken aan elke week een gratis massage o.i.d. of accu opladen en banden oppompen?
 
Even om de zoekopdracht duidelijk voor ogen te krijgen. Wat bedoel je precies met de extra service? Moeten we dan denken aan elke week een gratis massage o.i.d. of accu opladen en banden oppompen?
Een beurt bij afhalen denk ik.
 
Goedendag,

Ik ben op zoek naar een garage bedrijf die betrouwbaar is waar ik mijn motor kan stallen in de winter met eventueel extra service. Heeft iemand suggesties?
Voorheen ging ik naar MotorCenrrum Eibergen, maar is toch wel elke keer een eindje rijden.
Voor de duidelijkheid wat ik zoek. Motorport zet hem bijvoorbeeld aan druppel lader, geeft een kleine beurt en wast de motor dag voordat je hem op komt halen.
Iets in soort gelijke trant zoek ik. Maar alleen een kleine onderhoudsbeurt is ook prima.
 
Voor de duidelijkheid wat ik zoek.
Als reeds gemeld aantal motorzaken rondom Arnhem niet dik gezaaid.
Waarom? Dat is mij niet duidelijk. Er zijn toch zat motorrijders in deze regio.

In jouw geval zou ik gewoon meerdere motorzaken (die er wel zijn) effe bellen.(zie google)
Wellicht weten die wel adresjes om de motor te stallen.
Òf ze doen het zelf, maar geven daar (te) weinig ruchtbaarheid aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan