Winterstalling in de omgeving van Arnhem

Meton66

Rookie
12 jul 2023
19
10
Hallo iedereen,

Heeft iemand tips voor een goede winterstalling voor mijn motor? Ik wil 'm liever niet de hele winter buiten laten staan.

Mvg. Metehan
 
Als je nog een storage instantie in de buurt hebt en hij daar in mag en past dat doen.
Misschien dat je lokale motorzaak voor vaste klanten een opslagruimte heeft.
Maak zelf een afdakje voor het ding.
Koop een speciale motortent. Haal hem uit de tent met oud en nieuw.
Huur een berging.
Zet hem in de huiskamer.

Ik heb 3 vd 6 gedaan in de laatste paar jaar.

db
 
Ik wil mijn motor gaan opslaan bij allsafe. Voor 40 euro per maand kan ik mijn motor stallen. Heeft u nog tips voor het stallen van mijn motor? Is het handig om euro 98 te tanken en forte 2 erin te doen?
 
Ik heb wel een motor met een carburateur, zijn er nog extra aandachtspunten voor het stallen?
 
Ik heb wel een motor met een carburateur, zijn er nog extra aandachtspunten voor het stallen?
Een middenbok of zijstandaard kan handig zijn.

Even zonder gekheid, accu aan de druppellader en zoals al aangegeven de tank vol met Shell V-Power of een andere premium benzine van een A merk. Dat is wat ik doe.

Er wordt ook wel een een fles benzinetoevoeging in de tank gedaan, dat kan geen kwaad. Ook zijn er mensen die de vlotterkamers aftappen. Allemaal mogelijkheden, ik heb dat nooit gedaan.

Als een motor bij een motorzaak 6 maanden niet verkocht wordt tappen ze ook de vlotterkamers niet af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan