Gestolen: CRF250 '08, CR250 '03

Zyanox

MF'er
15 mei 2009
90
0
Oud Gastel
Hallo,

Vannacht (de nacht van 11-09 op 12-09) is mijn motor gestolen, inclusief een van een kennis, motoren zijn gestolen in Oudenbosch (in de buurt van Roosendaal).

Gegevens van de motoren:

Honda CRF250 uit 2008
Dubbele uitlaat (standaard)
Sticker set zag er niet zo geweldig meer uit (zie foto)
Motor heeft een complete revisie ondergaan een week terug, is nog niet eens goed ingereden nu...
Op foto twee mist ook het beschermkapje voor de uitlaat, deze heeft er zolang ik hem had ook nooit opgezeten, misschien een kenmerk..




Honda CR250 uit 2003
Heeft een platte (in elkaar gereden)zwarte uitlaat bocht, van HGS, uitlaat demper is ook van HGS.


(niet geweldige foto, maar zit een stickerset op met Red Stripe)

Frame / Motornummers van beide motoren weet ik helaas niet..

Als iemand een van deze twee ziet, bel me dan even aub!

Mobiel nummer: 0610926738

Dankjulliewel
 
Laatst bewerkt:
Gvd das nog hier in de buurt ook :(
Ik ga (nog) wat extra sloten aanschaffen.
Zijn crossers in de schuur/garage eigenlijk te verzekeren??
@ts

Veel succes, marktplaats in de gaten houden en alvast een flinke knuppel aanschaffen!!
 
Gvd das nog hier in de buurt ook :(
Ik ga (nog) wat extra sloten aanschaffen.
Zijn crossers in de schuur/garage eigenlijk te verzekeren??
@ts

Veel succes, marktplaats in de gaten houden en alvast een flinke knuppel aanschaffen!!

Ja, ik zag daarvan een foldertje bij vd Vegt liggen. Je moet de motor op slot hebben en in een afgesloten ruimte hebben, en dan de nieuwwaarde weten. Anders moet je even googlen.

Echt klote van je motoren, heb je ook de frame en bloknummers? Kun je die er ook bij zetten.
 
Dankjulliewel voor de steun ;) en ik raad jullie ook allemaal aan, leg die motor van je vast en controleer ook of hij ALTIJD vast staat, dus niet laks worden na een tijdje, want misschien ben je toevallig ook deze week ofzo aan de beurt.

@Rookie, goed idee, ik ga eens even kijken of ik iets met die info kan, dankjewel.

Edit: Als je een van de motoren vind en misschien ook een CR85 uit 2007 bij ziet staan dan is die ook van mij |(
 
Laatst bewerkt:
Gvd das nog hier in de buurt ook :(
Ik ga (nog) wat extra sloten aanschaffen.
Zijn crossers in de schuur/garage eigenlijk te verzekeren??
@ts

Veel succes, marktplaats in de gaten houden en alvast een flinke knuppel aanschaffen!!
Ja, dit valt onder de inboedel!
 
Bij mij viel het de vorige keer ook niet onder de inboedel, want alles wat kan rijden of voertuig ofzo is valt er niet onder! Als hij nou uit elkaar had gelegen, zoals een week geleden ;( , was er niets aan de hand geweest en kreeg ik nog iets vergoed..
 
Ja hoorde het gister bij Franken motoren in Zegge,tijd niks gehoord maar begint schijnbaar weer.Is bij mij nu alweer 5 jaar geleden,had wel geluk dat ik de motor na 8 maanden weer terug heb gekregen.Maar vraag niet hoe :( .Weet tot nu toe nog steeds niet wie het gedaan heeft,maar eens kom ik er wel achter.Tis iemand hier uit de buurt in iedergeval
 
Laatst bewerkt:
Dankjulliewel voor de steun ;) en ik raad jullie ook allemaal aan, leg die motor van je vast en controleer ook of hij ALTIJD vast staat, dus niet laks worden na een tijdje, want misschien ben je toevallig ook deze week ofzo aan de beurt.

@Rookie, goed idee, ik ga eens even kijken of ik iets met die info kan, dankjewel.

Edit: Als je een van de motoren vind en misschien ook een CR85 uit 2007 bij ziet staan dan is die ook van mij |(

Dat meen je niet! Zou vast dezelfde geweest zijn, die kende het er al een beetje natuurlijk.


Maar er is een aparte crossmotorverzekering!
 
Terug
Bovenaan Onderaan