Te Koop : Suzuki GSX-R 750 K4/5

Sjaakie54

Rookie
17 sep 2011
14
0
Tilburg
Wegens persoonlijke omstandigheden (maar met pijn in mijn hart) bied ik hierbij aan mijn goede en strakke Suzuki GSX-R750 K4/5 aan. Zoals jullie natuurlijk allemaal al weten is de 750 de mooiste maat.

Het frame en (vrijwel) het gewicht van een 600 en (bijna) het vermogen van een 1000
150 PK, 160KG

“… the GSX-R750 delivers more power then any reasonable rider ever needs…”

De motor is meer dan ‘ready to race’ inclusief veel reserve onderdelen

De specificaties:

Professioneel gespoten kuipwerk (Max Biaggi Replica) met kleine schade vanwege een schuivertje in bocht 4 op Alés.
Extra set kuipen (gespoten)

- AIM My-Chron 3 GOLD IR race dashboard met versnellingsindicator, volautomatische infrarood laptimer enz. ( € 1150,-)

- PVM Gesmede Aluminium wielen ( € 1700,- )
- Pirelli Diablo SuperCorsa SC2 (2 dagen oud)

- Extra set regenwielen compleet met schijven, tandwiel & tandwieldrager
- Bridgestone regenbanden

- TSS Bandenwarmers

- Wilbers voorvering/demping
- Wilbers achtervering/demper
- Hyperpro stuurdemper

- Brembo rempomp (+ reserve Nissin rempomp)
- Stalen remleidingen
- SBS remblokken

- Snelgas (3 standen mogelijk)
- Carbon framecovers
- Carbon deksels op blok (links en rechts)
- Alles geborgd volgens ZAC/CUP reglementen
- Lucas verstelbare rem/schakelset

- Volledig 60mm uitlaatsysteem
- Laser HotCam eind demper + db killer (Geen geluids problemen)
- K&N Luchtfilter
- Nikko Racing G-Pack
- Nieuwe RK raceketting
- Diverse Wierks tandwielen (42, 43, 44, 45 tands)
- Pro-Bolt snelsluiters
- Valter Moto valblokken
- R&G stuureinden
- Explosafe in tank
- Start en stopknop op dashboard


full

full

full

full

full

full




Dit alles voor de vaste prijs van € 5000,-

Jan van Heeswijk
GSM 06-18296599
E-mail sejakie @ hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je moet stoppen Jan '(

Wel nog bedankt voor het lenen van deze superfiets tijdens de MSL-cup vorig jaar. Snel ding en stuurt messcherp. Zeker goed voor een 1:58 op Zandvoort de eerste keer dat ik er op reed :}
 
Laatst bewerkt:
Ook toevallig, een kennis van mij die precies dezelfde fiets had is ook gevallen in bocht 4 op Ales......... _O-

Nee grapje, ik zag dat je Michel z'n verkooptopic 1 op 1 had overgenomen.

Maar ook een kickje voor deze fiets.

Is altijd een goede en betrouwbare motor geweest.

Gr Henk














Naschrift; Stukje is niet helemaal 1 op1 overgenomen....

Michel is namelijk niet gevallen op Ales :N
 
Laatst bewerkt:
Zonde om weg te doen.... Maar goed, je kunt altijd die van mij nog eens lenen als je wil en je lichaam het weer aan kan ;-)

Super fiets mensen, kopen kopen kopen
 
Sjaakie,

Op wat voor velgen zitten de regenbanden? En hoe zit het met onderhoud en km-stand? Het vermogen 150 PK is dat op achterwiel of krukas?
Ik heb dezelfde als straatfiets, dus de fiets bevalt prima. Daar heb ik 136 PK op het achterwiel.
 
ik denk originele drie/spaaks velgen van de suzuki. vermogen geen idee wat betreft krukas of achterwiel. ik weet alleen dat als je gas geeft dat ie enorm haast heeft ineens
 
Sjaakie,

Op wat voor velgen zitten de regenbanden? En hoe zit het met onderhoud en km-stand? Het vermogen 150 PK is dat op achterwiel of krukas?
Ik heb dezelfde als straatfiets, dus de fiets bevalt prima. Daar heb ik 136 PK op het achterwiel.
 
onderhoud verzorgd door Camiel Blokhuizen )cblok) km stand geen idee+ kan nooit veel zijn op een circuitbrommer. vorig seizoen 12 circuitdagen gereden.
 
Als het 150 pk op het wiel is, wil ik wel ruilen met m'n 1000...

Zijn kruk-pk's, maar alé ding is vast supersnel

Kickje 8-)
 
He wat leuk sta ik gewoon op de foto, op mijn oude fietsie. Enneh Henk, ik ben nooit gevallen op Ales. Ook niet in bocht 4 ;)
 
He wat leuk sta ik gewoon op de foto, op mijn oude fietsie. Enneh Henk, ik ben nooit gevallen op Ales. Ook niet in bocht 4 ;)

Hoi Michel, je heb helemaal gelijk.
Dat was nou net het stukje wat niet in jouw topic stond wat ik aanhaalde...
Verkeerd gekozen *D

Heb al een naschrift geplaatst...

Gr Henk
 
Laatst bewerkt:
No worries, ik val wel eens maar (nog) niet op Ales ;) Assen is populairder qua vallen :0

Succes met de verkoop. Persoonlijk de fijnste fiets die ik gehad heb voor op het circuit.
 
Ik heb helaas het geld (nog) niet.

Ik hoop dat ie nog een maandje (of 2) koop blijft staan, maar zo'n mooi ding is tegen die tijd vast al verkocht.

Succes met de verkoop.
 
hey Daphne, we moeten maar eens praten denk ik. ik moet verkopen wegens persoonlijke omstandigheden, heb het geld niet meteen nodig. vind het gewoon zonde dat het ding volgend jaar waarschijnlijk weer ongebruikt in mij garage staat net als dit jaar. stuur maar even een reactie op de mail of zo: sejakie@hotmail.com of 06-18296599.
na 22 october zit ik voor 4 weken in het buitenland en niet bereikbaar. lekker vakantie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan