Uitlaat dempers R6 ?!?

F* Fear

MF'er
4 jul 2003
97
0
Amsterdam
Beste motor-forum-ers en R6 rijders,

Ik ben van plan een nieuwe uitlaat demper te gaan kopen voor m'n blauwe yamaha r6 uit 2000. Nou heb ik alles gelezen wat er te lezen is over de verschillende demper en natuurlijk mooie sound bites down geload. Maar ik weet nog steeds niet hoe het er precies onder een r6 uitziet. Dus mijn vraag is daarom hebben jullie mischien mooie plaatjes van een r6 met sport demper???? zou het erg kunnen waarderen!!!! Ik hoor graag ook persoonlijke verhalen over dempers en waarom de een beter is dan de ander. Zelf dacht ik aan een Laser hotcam high mount (carbon) maar ik heb um nog nooit onder een r6 gezien...

Met vriendelijke groet aan alle.
 
Er staat eenzelfde topic hieronder... Kun je ook plaatjes inzetten... Ik zal de mijne er morgen ff plaatsen.

Een Hotcam klinkt aardig maar ziet er in mijn ogen :r uit... Maar dat is iets persoonlijks natuurlijk!
 
Yoshimura(R1)

6.jpg


5.jpg


100_1492.jpg


Devil(R1)

100_0024.jpg


100_0023.jpg


100_0552.jpg


:P
 
Hoi -=MV=-

Waar heb jij dat kippengaas vandaan op je R6? En wat mag het kosten?
Ziet er cool uit.


Ik heb het gekregen van Slayer Killer.

Hij heeft het volgens mij bij Car-tuning Zuidoost(a'dam) vandaan.
Maar beweerd dat het ook bij andere auto-onderdelen zaken te verkrijgen is zoals Brezan,Halfords etc..

Prijs zal ik ff navragen.. :)
 
Bedankt voor alle pictures jongens, de interesante demper test op www.motorfreaks.nl is echt top en heb zo ook een betere indruk gekregen. aangezien iedereen het of over een yoshi of een akra heeft ga ik maar eens iemand proberen te vinden die een van de twee heeft. verder kwam ik nog langs deze micron uitlaat, het is verder niet iets voor mij maar vroeg me af of die verkleuring door de hitte kwam of dat dit af fabriek al zo is. {http://www.motor-forum.nl/forum/misc/28949}

Verder ben ik dit weekeind de trots eigenaar van een blauwe R6 geworden uit 2000 met 5000 km op de teller!!!!!! erg blij mee en foto's volgen..

MVG
 
Terug
Bovenaan Onderaan