Te koop / te ruil SXV 550 '08

Top Shotta

MF veteraan
30 jun 2006
1.981
1
Almere
Bij deze bied ik mijn vette Aprilia SXV 550 aan. Reden is dat ik langere afstanden ga rijden en dan is een SM wat minder geschikt.

De kenmerken / opties:
-2008 model, dus met zwarte voorvork en nieuwe styling van de koplamp
-KM stand: zo'n 1800 km
-Aprilia handkappen
-full system Akrapovic uitlaat met titanium bochten en DB killer
-Nette kentekenplaathouder
-kleine knippers achter
-Aprilia stuurcover
-Extra kappenset (zwart)
-Originele uitlaat
-Origineel luchtfilter
-Paar liter Agip motorolie

Minpunt:
-De motor heeft met zo'n 10 KM/H een glijertje gemaakt, door mijn eigen stomme fout. Hierdoor heeft de linkerhandkap een aantal fikse krassen. Verder geen schade!

Ik heb de SXV gekocht in maart vorig jaar met zo'n 800 KM op de teller en er zelf dus 1000 KM bijgezet. Nu heeft de SXV een slechte naam, maar met goed onderhoud kom je een heel eind! Zo wordt er aangeraden om om de 500 KM de motorolie te wisselen en dit heb ik dus twee keer gedaan. Dit is een eitje om te doen, aangezien je overal makkelijk bij kan. Daarnaast is er genoeg kennis aanwezig op verschillende fora, waaronder het SXV topic hier op MF.

Mijn SXV heeft in die 1000KM geen klap verkeerd gegeven en heb er erg veel plezier aan beleefd. Verder start en draait de motor perfect! Draai het gas open en je weet niet wat je overkomt!!

Te koop tegen elk aannemelijk bod, of eventueel ook in te ruilen. Ik ben op zoek naar een R1 (vanaf model 2004), of een Tuono (vanaf model 2006). Maar mocht je iets anders hebben wat wellicht interessant zou zijn, dan sta ik daar ook voor open! :)

Genoeg tekst, tijd voor plaatjes!

2w2k8de.jpg


5pr3v5.jpg


29gzm0.jpg


23koyhg.jpg


15yvoz8.jpg


28use4w.jpg


2cyp0sn.jpg


3586syh.jpg


de7578.jpg
 
Laatst bewerkt:
heb eventueel wel een yamaha r1 1998 de oer r1 in te ruilen?

29.000 gelopen ben 2e eigenaar

laat maar weten
 
Terug
Bovenaan Onderaan