25 KW meeting topic

DYONn93

MF veteraan
Donateur
19 sep 2011
2.758
548
Zwolle

Wanneer : Zondag 3 maart 2013
Hoelaat : van +/- 12 uur tot +/- 15 uur
Waar : Nader te bepalen


Het idee is om rond half 12, 12 uur te verzamelen ergens in centraal Nederland.
Na een snelle bak koffie en wat opscheppen over je motor een kort ritje naar een locatie waar we even wat kunnen lunchen.
Na de lunch deel 2 van de rit.


Laatste meeting : 25 Kw meeting + rit 3 Maart 2013


Disclaimer:
- Incorrectheden in de informatievoorziening/communicatie, al dan niet via het forum, zijn voorbehouden.
- Elke deelnemer wordt geacht op de hoogte te zijn van de regels zoals opgestel en wordt tevens geacht zich aan deze te houden.
- Iedere deelnemer is en blijft verantwoordelijk voor zijn of haar gedraging(en) gedurende activiteit(en), met inbegrip van het door hem/haar bestuurde motorvoertuig.
- Deelname aan deze rit is geheel op eigen risico
- De route is een aanbevolen route die fouten kan bevatten.
- Organisatie is niet aansprakelijk voor de eventuele gevolgen die kunnen resulteren uit deelname aan deze activiteit.
- Organisatie behoudt zich het recht voor om individuen uit te sluiten van (verdere) deelname, mocht dat genoodzaakt zijn om de goede sfeer en/of veiligheid te kunnen waarborgen.
- Bij het niet hebben van een vrolijke glimlach moet je voor straf een ijsje met spikkels eten.



2012-06-17-035.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zal uiteraard zelf de aftrap nemen:

Een meeting is meestal pas interessant voor veel mensen als deze een beetje te bereiken is dus mijn idee van waar is ergens centraal in het land zodat het voor iedereen te bereizen valt.

De echte diehards rijden natuurlijk gewoon een eind om er bij te kunnen zijn maar dat terzijde :P

CIMG0512-1.jpg

ploatje bij het praatje.. Ik ben hiermee in ieder geval aanwezig!
 
Als het weer op de afgesproken datum mee zit ich bin dabei *O*
Morgen waarscheinlijk even kijken naar Berik motorcombi :)
 
Als het weer op de afgesproken datum mee zit ich bin dabei *O*
Morgen waarscheinlijk even kijken naar Berik motorcombi :)

Het weer is uiteraard een belangrijke factor. Moet wel beetje lekker weer zijn en anders maar een andere datum uitkiezen.

Oeh berik combi klinkt nice.. wat ben je op het oog ? Bij ten kate hebben ze mooie in de outlet hangen!
 
Het weer is uiteraard een belangrijke factor. Moet wel beetje lekker weer zijn en anders maar een andere datum uitkiezen.

Oeh berik combi klinkt nice.. wat ben je op het oog ? Bij ten kate hebben ze mooie in de outlet hangen!

Ja klopt maar ik heb lengtemaat pak nodig want ben precies 2 metertjes lang :9
Dus voor mij niet zoveel keus en hier in vriezenveen hangt nieuwe berik 54 lengtemaat, dus armen en broekspijpen iets verlengt. :Y
 
Ja klopt maar ik heb lengtemaat pak nodig want ben precies 2 metertjes lang :9
Dus voor mij niet zoveel keus en hier in vriezenveen hangt nieuwe berik 54 lengtemaat, dus armen en broekspijpen iets verlengt. :Y

Pff wat een end ben jij dan :+. Nou ben ik zelf ook maar een klein kereltje.

Wel grappig om te zien dat Honda bij jouwn motor nog de zelfde spiegels heeft gebruikt als de mijne uit '99.
 
Pff wat een end ben jij dan :+. Nou ben ik zelf ook maar een klein kereltje.

Wel grappig om te zien dat Honda bij jouwn motor nog de zelfde spiegels heeft gebruikt als de mijne uit '99.

haha ja dat klopt! de spiegels gaan er niet echt op vooruit bij honda |( Maar wat dat betreft doet honda het goed met de oudere en nieuwere modellen :) De rest van de honda is gelukkig wel vernieuwd, alleen zijn de banden nog wel rond en zwart O-)
 
ik heb geen flauw idee vanaf welke datum het vorig jaar weer aangenaam werd? :$
Mijn bike staat 1 mrt in ieder geval weer in de verzekering :) dus vanaf die datum ben ik van de partij *O*
 
ik heb geen flauw idee vanaf welke datum het vorig jaar weer aangenaam werd? :$
Mijn bike staat 1 mrt in ieder geval weer in de verzekering :) dus vanaf die datum ben ik van de partij *O*

Mijne 7 maart! dus ik zou zeggen meivakantie :)
 
prima, alleen mijn vriendin is 1 mei jarig dus dan kan ik niet :N En 2 mei ook niet want dan ben ik brak :Y
 
prima, alleen mijn vriendin is 1 mei jarig dus dan kan ik niet :N En 2 mei ook niet want dan ben ik brak :Y

Haha daar komen we wel over uit denk ik ;) Misschien moeten we ook rekening houden met mensen die al werken en niet meer het luxe studenten met meivakantie leven leiden. Maar in mei moet het wel redelijk weer zijn!

Er zijn in die periode ook veel lange weekenden en dergelijke!
 
lijkt mij leuk om mee te gaan! ben weliswaar geen 25 kw-er meer, maar lees in deze sectie van het forum veel mee (post niet supervaak, maargoed :+ ... vind het gewoon een leuke sectie van MF!). Wanneer is je planning, ergens in het voorjaar als het kwik weer wat meer in het positieve staat? Een zaterdag komt mij overigens het beste uit (jaja, ik zit niet meer op de middelbare school, dus geen 'meivakantie' voor mij ;) )
 
Laatst bewerkt:
lijkt mij leuk om mee te gaan! ben weliswaar geen 25 kw-er meer, maar lees in deze sectie van het forum veel mee (post niet supervaak, maargoed :+ ... vind het gewoon een leuke sectie van MF!). Wanneer is je planning, ergens in het voorjaar als het kwik weer wat meer in het positieve staat? Een zaterdag komt mij overigens het beste uit (jaja, ik zit niet meer op de middelbare school, dus geen 'meivakantie' voor mij ;) )

Ook jij bent van harte welkom!

Een zaterdag of zondag in het weekend lijkt mij inderdaad de beste optie.

Laten we voorlopig zeggen : 12 mei.

Alle voors en tegens van deze datum hoor ik graag uiteraard zodat het aangepast kan worden naarmate we er dichterbij komen.
 
16 mei een tentamen maar komt goed, ik zet 12 mei vast in mijn agenda! Ik zal even informeren of een collega van mij ook mee wilt gaan, hij rijdt 25 kw (kawasaki 250R ninja, of hoe die dingen ook heten :+ )
 
Laatst bewerkt:
Bam!
7d491915de52cc36057e17b961be8f7e.png


Zal het even in de gaten houden of het eventueel lukt, en maar eens meer hier posten. :)
 
Bam!
[afbeelding]

Zal het even in de gaten houden of het eventueel lukt, en maar eens meer hier posten. :)
Leuk! Ik heb het broertje als bike!

Als je inderdaad nog een korte kentekenplaathouder zoekt heb ik wel een goed adres voor je:
Zie voorbeeld.
Dit is weliswaar op (mijn) Z1000, maar het is die setup: je (tegen die tijd :+ ) kleinere knippers komen aan de zijkant te zitten, en er zit netjes kentekenverlichting op.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan