OBT bollenroute 28-04-2012

scheurschuimpje

MF veteraan
Donateur
2 mei 2010
16.536
6.526
Steenwijkerland
ik weet het het is kort dag. maar...............wie heeft er zin om zaterdag 28 April met mij de bollenroute in de Noordoostpolder te rijden?
ben vandaag wezen voorproeven er er is best wel veel te zien.
full


de rit datum is mede afhankelijk geweest van het weer, en of er voldoende bloemen open zijn anders kijk je zo tegen groene vlakten aan.
de route is uitgezet door de vrijwilligers, http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...EogpkoaLJtBKAZdDg&sig2=WevSMamQV_0gh-4s-cPRsg.
dus een falowup systeem is niet nodig, gewoon de borden volgen.
als verzamelpunt en ook startpunt MC Donald Lemmer 10.00 uur.
onderweg zijn er voldoende gelegenheden om even te stoppen en de benen te strekken.
o. ja ik ben dan net jarig geweest en de eerste kop koffie bij de MC is voor mijn rekening. :+

en de 2e o, ja! iedereen is voor zichzelf verantwoordelijk. niet de organisator van deze toerrit als ook MF als medium van deze oproep tot een gezellige dag.
 
Laatst bewerkt:
*D............ :/ half acht mijn nest uit terwijl ik de avond ervoor mijn verjaardag vier, dat gaat het niet worden :N
 
Laatst bewerkt:
Even kijken wat de rest van de familie in planning heeft, maar ziet er goed uit. IK ben in ieder geval vrij!
 
Bloemmetje is verzot op bloemmetjes en Kalimero is verzot op Bloemmetje :P maar wij gaan drie dagen naar de Eifel als het weer goed is gaat de V-max mee en zo niet dan niet.
 
Scheurschuimpje van Harte gefeliciteerd. *O*

Als ik de weersverwachting voor morgen mag geloven dan komt er morgen eerst nog al wat regen dus denk ik niet dat ik morgen de rit mee kom rijden. Zeker ook omdat we vanavond eerst bij Kleintje gaan kijken hoe zij haar verjaardag aan het vieren is.

Misschien dat we hem later dit weekend tussen de biuen door nog wel gaan rijden want het lijkt ons wel een leuke rit.
 
Scheurschuimpje van Harte gefeliciteerd. *O*

Als ik de weersverwachting voor morgen mag geloven dan komt er morgen eerst nog al wat regen dus denk ik niet dat ik morgen de rit mee kom rijden. Zeker ook omdat we vanavond eerst bij Kleintje gaan kijken hoe zij haar verjaardag aan het vieren is.

Misschien dat we hem later dit weekend tussen de biuen door nog wel gaan rijden want het lijkt ons wel een leuke rit.
bedankt voor de felicitaties. :+
jammer van de tweede helft van het bericht, maar de concurrentie is groot helaas. ;(
was ook een kortdag optie, allemaal in ieder geval bedankt voor jullie reactie. :)
tegen beter weten zal ik er zijn morgen ochtend, en rij anders alleen met mijn achteropzit pleegdochter de rit.
allemaal een gezellige dag gewenst met zijn of haar bezigheden.
alle andere jarigen (of zij die dat de afgelopen week zijn geweest.)gefeliciteerd. :)
 
Laatst bewerkt:
nog net...

gefeliciteerd ;)

en mij toch echt te vroeg.......
ook al valt het nu nog mee....
hoop dat er nog iemand komt maar sowieso een fijne rit morgen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan