Isle of Man 2014 (Wie gaat er mee?)

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.617
36.148
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Hey allemaal!

Ja 2013 is amper voorbij en 2014 komt alweer in beeld!

En inmiddels ben je te laat! Of.... toch niet???
LEZEN!!!! ManxR in "Isle of Man 2014 (Wie gaat er mee?)"


im-lgflag.gif

Ik ben in 2005 ook geweest (Verslag Isle of Man TT 2005) en zit er sterk over te denken om 2014 (29 mei t/m 8 juni) maar weer eens de plas(sen) over te gaan. In 2005 ben ik met mijn vader gegaan en heb ik in een hotel gezet in Douglas. Geweldige sfeer, elke avond feest en diverse activiteiten. Ik hou niet van tentjes/kamperen zeker gezien het feit dat toen we in 2005 aankwamen het al zwemmen was en dan is de luxe van een kamer wel erg prettig.

johnmcg.jpg


Paar handige/leuke links:
Officiële Isle of Man website
Programma 2014
Wikipedia: Isle of Man TT
Wikipedia: Isle of Man (eiland info)
Filmpje van de races
Purple helmets (1 van de vele activiteiten op de promenade)



Wie zijn er zeker:
Douglas:
ManxR
Elbowz
nutty tart

Kirk Michael:
Redline Rider (Met vriendin)

Ramsey:
mark scary

Glenlough campsite:
Casavechja



MFIOMM (Motor-Forum Isle Of Man Meeting)

De laatste training op vrijdag 30 mei bij Greg ny Baa!
 
Laatst bewerkt:
YES! Eerste! :+ :+ :+

Ik ga ook, met een maatje. *O* Ferry tickets al geboekt, het hotel zoeken we nog ff uit.

Daarentegen, ik ben helemaal geen gezellige mens. :X :+
 
Laatst bewerkt:
Ook in Douglas?


We gaan ook in Douglas zoeken ja, ik heb geen zin om elke avond een taxi te moeten nemen, of 's nachts nog op de motor het halve eiland moeten om te rijden. :+

leuk voor in de OP trouwens: O-) :+

Iom Tt 2014 Countdown Clock

Wij komen trouwens aan op Man op 29 mei pakweg 06 u lokale tijd, en gaan terug op maandagochtend 9 juni 07.30u
 
Laatst bewerkt:
We gaan ook in Douglas zoeken ja, ik heb geen zin om elke avond een taxi te moeten nemen, of 's nachts nog op de motor het halve eiland moeten om te rijden. :+

leuk voor in de OP trouwens: O-) :+

Iom Tt 2014 Countdown Clock

Wij komen trouwens aan op Man op 29 mei pakweg 06 u lokale tijd, en gaan terug op maandagochtend 9 juni 07.30u

Hoe zet ik dat ding in de OP?

Ziet er goed uit! Douglas is echt gezellig! Bushy's!!!
 
Tja, die engelse dames geven een nieuwe definitie aan het woord "kort".

Niet dat je mij hoort klagen. O-) :9 :+


Samenvatting gegeven aan blub (alleen de vetgedrukte tekst opgelezen) waarop gelijk de reactie kwam " oe, dan ga ik zeker mee"


mannen.....:X


_O-
 
Ik heb zeker interesse Roy. Hoop dat ik nog in de beoogde doelgroep val, als ik iets ouder ben. Helpt het als ik in het bezit ben van een Arai IOM 2010 helm? :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zeker interesse Roy. Hoop dat ik nog in de beoogde doelgroep val, als ik iets ouder ben. Helpt het als ik in het bezit ben van een Arai IOM 2010 helm? :)

Als je die helm aan mij verpatst, ben ik bereid toe te geven dat ik een al even ( of nog ouwere) ouwe knar ben als jij. O-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Als je die helm aan mij verpatst, ben ik bereid toe te geven dat ik een al even ( of nog ouwere) ouwe knar ben als jij. O-) 8-)

:) De 2013 versie is nog mooier, dus ik zou zeggen: Doen!
 
Ik heb zeker interesse Roy. Hoop dat ik nog in de beoogde doelgroep val, als ik iets ouder ben. Helpt het als ik in het bezit ben van een Arai IOM 2010 helm? :)

Nah is meer dat ik bedoel dat ik niet zozeer een 18 jarige snotneus mee hoef die amper kan rijden en dat wel denkt en ook geen ouwe lul die om 20.00 in bed ligt ;)
 
Nah is meer dat ik bedoel dat ik niet zozeer een 18 jarige snotneus mee hoef die amper kan rijden en dat wel denkt en ook geen ouwe lul die om 20.00 in bed ligt ;)

Als ik een 18 jarige van het vrouwelijke geslacht tegen het lijf loop, heeft deze ouwe lul er geen probleem mee om om 20.00u in bed te liggen hoor. :+
 
Laatst bewerkt:
Nah is meer dat ik bedoel dat ik niet zozeer een 18 jarige snotneus mee hoef die amper kan rijden en dat wel denkt en ook geen ouwe lul die om 20.00 in bed ligt ;)

Toen we afgelopen jaar tijdens de WSBK op Silverstone aangekomen waren, lag ik de eerste avond om 21:30u al in mijn tentje :$

Maar ik begrijp wat je bedoelt :Y
 
De 2013 is inderdaad veel mooier dan die vreemde dingen van de laatste 2 jaar, maar ik vind de 2010 nog steeds de mooiste hoor. O-)

Ik sta trouwens wel op punt de Doohan IOM TT aan te schaffen, dus als je een geintje maakte, laat dat ff weten, ja? :$ :')
 
Laatst bewerkt:
Als ik een 18 jarige van het vrouwelijke geslacht tegen het lijf loop, heeft deze ouwe lul er geen probleem mee om om 20.00u in bed te liggen hoor. :+

Das een ander verhaal ;)

Toen we afgelopen jaar tijdens de WSBK op Silverstone aangekomen waren, lag ik de eerste avond om 21:30u al in mijn tentje :$

Maar ik begrijp wat je bedoelt :Y

;)

Hoeft echt geen 3.00 in de nacht te worden (kan ook haast niet in de pubs tenminste)
 
Terug
Bovenaan Onderaan