[GESTOLEN] BMW S1000RR MZ-ZZ-58 Valkenburg (lb)

RolandPricken

MF veteraan
23 jan 2007
24.567
25
Hallo,

Gisteravond (30-08-2013) is tussen 20.15 en 21.00 uur in de Louis van de Maessenstraat in Valkenburg (Limburg) mijn motor gestolen.
Louis van de Maessenstraat

Het betreft een:

BMW S1000RR uit 2010
BMW Motorsport kleuren, hoofdzakelijk wit
Kenteken: MZ-ZZ-58
Banden: Pirelli Rosso II
KM-stand: bijna 19.000


Opvallende kenmerken:

- Stuk uit kap, hersteld met witte tape (plaats = rode cirkel foto)
- AC Schnitzer einddemper
- Krassen op de tank (foto's)


Y3wovvv.jpg

lXGQD04.jpg

RQuoAbO.jpg

IsrIJZz.jpg

eyXXsPM.jpg

CKgVGJo.jpg


Motor stond op stuurslot samen met schijfremslot

Tips en info kan per mail: r.pricken@gmail.com of via PM!

Alvast bedankt voor de oplettendheid!
 
Laatst bewerkt:
Godverdomme! Is wel raak de laatste tijd! Stelletje fl*kkers moeten met hun poten van die motoren afblijven! En als we die flikkers al vinden hakken we hun poten deraf!

:r :r :r :r

edit: Heb toch wel mijn twijfels bij zo'n remschijfslot... Staat nog steeds los, dus als je hem ff opkrikt oid en het voorwiel op een klein plateau zet met wieltjes, dan rollen ze hem zo hun busje in met 2 man ofzo..
Kettingslot lijkt mij dan echt beter..
Zonde van zo'n prachtmotor... '(
 
Laatst bewerkt:
Godverdomme! Is wel raak de laatste tijd! Stelletje fl*kkers moeten met hun poten van die motoren afblijven! En als we die flikkers al vinden hakken we hun poten deraf!

:r :r :r :r

edit: Heb toch wel mijn twijfels bij zo'n remschijfslot... Staat nog steeds los, dus als je hem ff opkrikt oid en het voorwiel op een klein plateau zet met wieltjes, dan rollen ze hem zo hun busje in met 2 man ofzo..
Kettingslot lijkt mij dan echt beter..
Zonde van zo'n prachtmotor... '(

Zit wat in, kettingslot mee vervoeren is echter wat anders ;)
 
Daar heb jij weer een punt ;)
Maar die stop ik dan wel als dat past onder me passagierszadel of in een rugtas.

Ben je wel tegen diefstal verzekerd??
 
Daar heb jij weer een punt ;)
Maar die stop ik dan wel als dat past onder me passagierszadel of in een rugtas.

Ben je wel tegen diefstal verzekerd??

En dan ga je onderuit met de motor en breek je de helft van je ruggewervels doordat je een ketting + dik slot in je rugzak had |(
 
Nou ja, als je daar in het donker zo een motor neer zet met een schijfremslot dan kun je dat wel verwachten. Ik zou mijn ktm daar niet ner zetten in ieder geval. Blijft kut natuurlijk.
 
Daar heb jij weer een punt ;)
Maar die stop ik dan wel als dat past onder me passagierszadel of in een rugtas.

Ben je wel tegen diefstal verzekerd??

Als je zo'n ding bij BMW verzekerd hoef je hem alleen op stuurslot en SCM alarm te zetten (en dat laatste kan je gewoon als optie krijgen bij aankoop).

De laatste keer dat ik een schijfremslot of kettingslot had reed ik nog op een brommer. :+
 
Ding is/was goed verzekerd.

@Toktok, was nog licht toen ik hem daar neerzette, rond 2100 begint het pas te schemeren geloof ik
 
Is zwaar klote maar hier kon je op wachten.
Dit spul laten ze niet meer staan en dat weet inmiddels iedereen.
Van mij hebben ze al 2 dergelijke machines gestolen.

Ik zet niets meer los langs de weg en al zeker niet onbeheerd.

Ze halen hier meer motoren weg als dat er verkocht worden.
 
Nou ja, als je daar in het donker zo een motor neer zet met een schijfremslot dan kun je dat wel verwachten. Ik zou mijn ktm daar niet ner zetten in ieder geval. Blijft kut natuurlijk.

Vindt het nogal een brutale plaats om met een beetje schemering zo'n ding te jatten. Daar lopen toch best wat mensen rond die tijd.

42703091.jpg
 
Ding is/was goed verzekerd.

@Toktok, was nog licht toen ik hem daar neerzette, rond 2100 begint het pas te schemeren geloof ik

blijft kut, hoe dan ook, vorige zomer hebben ze geprobeerd mijn KTM uit de garage weg te halen, had geluukig oog tijdens het poetsen voor de petjes die voorbij kwamen rijden dus de garagepoort was goed beveiligd. Resultaat, een ontzette open geknipte poort maar de moto stond er nog. Sindsdien heb ik de boel zo goed beveiligd dat ik zelf een kwartier bezig ben met de boel te ontgrendelen en alle sloten eraf te halen. Ook niet echt handig maar tja, wat wil je. laatste tijd is het hier weer raak met inbraken dus als ik niet thuis ben is alles stevig vergrendeld en alle ramen dicht. Open grenzen, wat zijn we er blij mee. Hoewel, die vorig jaar mijn moto hebben willen pikken was white trash waarschijnlijk.
 
Ik had dit gisteren gelezen en "betrapte" mezelf er vandaag op dat ik iets beter ben gaan kijken naar de 2 1000RR"s die ik vandaag gezien heb (1 in Kerkrade en 1 in de Eifel). Ik kwam kortbij genoeg en reed langzaam genoeg om te kunnen zien dat geen van beide met witte tape gerepareerde kuipschade had.

Ik kijk in ieder geval (in, rond en vanuit Heerlen) met je mee.
 
Zijn er nog andere bijzonderheden, bepaalde dingen kapot/die vervangen moeten worden?
dingen die onderscheid maken?
 
dat is mooi zuur voor je maar die zie je waarschijnlijk niet meer terug. die is al voordat jij het hier plaatste de grens over verdwenen en komt niet meer in 1 geheel terug naar NL. die regio is een bekende hotspot voor motor juist omdat er 2 grenzen vlak bij zijn met veel overgangen en weinig controle. eenmaal buiten NL loopt de opsporing enorme vertraging op en is de motor allang verdwenen voordat er een instantie in de buurt komt.
 
dat is mooi zuur voor je maar die zie je waarschijnlijk niet meer terug. die is al voordat jij het hier plaatste de grens over verdwenen en komt niet meer in 1 geheel terug naar NL. die regio is een bekende hotspot voor motor juist omdat er 2 grenzen vlak bij zijn met veel overgangen en weinig controle. eenmaal buiten NL loopt de opsporing enorme vertraging op en is de motor allang verdwenen voordat er een instantie in de buurt komt.
Vaak is dat zo. Soms ook niet. Toen mijn motor gestolen werd, dacht ik ook dat 'ie de grens over zou verdwijnen. Hij heeft echter nog minimaal 2 weken in de buurt rond gereden.

Je ogen open houden is dus geen overbodige luxe.
 
Ik had dit gisteren gelezen en "betrapte" mezelf er vandaag op dat ik iets beter ben gaan kijken naar de 2 1000RR"s die ik vandaag gezien heb (1 in Kerkrade en 1 in de Eifel). Ik kwam kortbij genoeg en reed langzaam genoeg om te kunnen zien dat geen van beide met witte tape gerepareerde kuipschade had.

Ik kijk in ieder geval (in, rond en vanuit Heerlen) met je mee.

Waarvoor hulde! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan