Rusty Gold Swap+Meet deel 3! Zondag 4 mei Amsterdam

zoran

MF veteraan
7 nov 2002
5.112
1


Het vorige topic was alweer in leven maar er moet nu toch echt een nieuwe komen.
Rusty Gold Swap+Meet gaat doorrrrr.
Deel 3 is op zondag 4 mei, wederom bij de Cruise-inn in Amsterdam.

Dit jaar is onze main goal om meer verkopers te mobiliseren en het geheel (zoals het parkeren) nóg soepeler te laten verlopen. Tips en input zijn natuurlijk altijd meer dan welkom.

Hoop dat jullie er allemaal bij zijn!

Greetz,
Zoran en Lennard

Hier kunnen we je het makkelijkste op de hoogte houden van alle ontwikkelingen:
https://www.facebook.com/RustyGoldSwapMeet

Het topic van deel 1 vind je hier:
Rusty Gold Swap Meet op 6 mei in Amsterdam

Het topic van deel 2 vind je hier:
Rusty Gold SwapMeet Deel 2 op 5 mei in Amsterdam
 
Laatst bewerkt:
Supervette poster!!


Top dat jullie het weer organiseren. :} :} :} :} :} Ik vond het echt de meest interessante/leuke meeting van het jaar vorig jaar (en het jaar daarvoor). Heerlijk sfeertje :)
 
Thanks M!
Wij vonden het ook tegek en gaan proberen de vibe minstens even goed te krijgen.
Nu maar hopen dat het weer weer zo lekker wordt!
 
Supervette poster!!


Top dat jullie het weer organiseren. :} :} :} :} :} Ik vond het echt de meest interessante/leuke meeting van het jaar vorig jaar (en het jaar daarvoor). Heerlijk sfeertje :)

Thanks Michiel, ben er zelf ook erg blij mee :)
Kan ik weer rustig slapen nu die poster klaar is, ha
 
Senks!
De eerste Duitsers waren er vorige keer overigens ook al ;)
Oh en een paar Polen.
 
Heb er ook weer zin an. Hardtail gaat het weer niet redden, veuls te druk om er aan te klooien. Gelukkig nog twee mooie Rusty Bikes om te showen. Hoop nu om met een flinke club uit Delft e.o. te komen, plus wat we onderweg natuurlijk oppikken ;)
Weet ook dat ik gewoon wéér duct-tape, ty-wraps en de nodige electrische zooi meeneem voor de gestrande Kawasaki's onderweg :+
 
Heb er ook weer zin an. Hardtail gaat het weer niet redden, veuls te druk om er aan te klooien. Gelukkig nog twee mooie Rusty Bikes om te showen. Hoop nu om met een flinke club uit Delft e.o. te komen, plus wat we onderweg natuurlijk oppikken ;)
Weet ook dat ik gewoon wéér duct-tape, ty-wraps en de nodige electrische zooi meeneem voor de gestrande Kawasaki's onderweg :+
O-)
 
Laatst bewerkt:
Heb er ook weer zin an. Hardtail gaat het weer niet redden, veuls te druk om er aan te klooien. Gelukkig nog twee mooie Rusty Bikes om te showen. Hoop nu om met een flinke club uit Delft e.o. te komen, plus wat we onderweg natuurlijk oppikken ;)
Weet ook dat ik gewoon wéér duct-tape, ty-wraps en de nodige electrische zooi meeneem voor de gestrande Kawasaki's onderweg :+


hardtail nog niet klaar :P
die ouwe knikkerbak van mij ligt dan waarschijnlijk ook nog uit elkaar
bedenk ik me net :X ,
 
Terug
Bovenaan Onderaan