Nederland Oost Topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Sjoske jij werkte Toch voor de Ceasar Group ...? zo ja ze zijn nu bij ons :)
Maar dat is meer voor een bedrijf dat onder ceasar valt consurance ofzo..?:
 
Hey Sjoske jij werkte Toch voor de Ceasar Group ...? zo ja ze zijn nu bij ons :)
Maar dat is meer voor een bedrijf dat onder ceasar valt consurance ofzo..?:

Da klopt :) . Is meende ik een bedrijf dat door dezelfde persoon is opgericht als de Caesar Groep
 
een tweede topic voor al jullie 'troep'? :P
succes mannen, nu lopen wij weer 3000 posts voor op jullie })
 
Bovenstaande is hetzelfde als zeggen dat Schumacher, na het inhalen van Jos Verstappen, een na laatste ligt :X :+
 
Laatst bewerkt:
Neeeeeeeee

We gingen voor de 10.000 posts in ons topic }) })

[me]Spider[/me]

Zie topic het noorden(joure ............)word ook wel heeeeel groot.
ook tijd voor deel 2(lees ook 0 posts) O-) O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
Neeeeeeeee

We gingen voor de 10.000 posts in ons topic }) })

Spider

Zie topic het noorden(joure ............)word ook wel heeeeel groot.
ook tijd voor deel 2(lees ook 0 posts) O-) O-) O-)
niets daarvan }) kwalitatief hoogwaardige topics worden gewoon open gelaten :)
zegt genoeg over jullie topic :X

als ik dit al terug lees, dan blijkt de helft van de posts wederom niet van een oosterling te zijn :+
 
als ik dit al terug lees, dan blijkt de helft van de posts wederom niet van een oosterling te zijn :+

Dus wie vervuilt ons topic met onzin dan???
Need i say more O-) O-) :) :)

De vorige topicstarter hebben we nooit gezien(BGL racing),Dus [me]spider[/me] als onze nieuwe topicstarter gaat zeker wel een keer langskomen??????
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 03 september 2003 13:27 schreef spool25 het volgende:Dus wie vervuilt ons topic met onzin dan???
Need i say more O-) O-) :) :)
je hebt gelijk, maar ik vind het ook niet leuk voor jullie als jullie nieuwe topic naar beneden zakt. dus ik bedoel het goed O-) :)
 
Deel 2 sucks... 1 groot topic is veel leuker en overzichtelijkheid is onzin, gewoon altijd naar de laatste pagina gaan. |(
 
Deel 2 sucks... 1 groot topic is veel leuker en overzichtelijkheid is onzin, gewoon altijd naar de laatste pagina gaan. |(
Handig zeker maar niet voor iedereen met een PC uit de vorige eeuw. Een te lange dropdownlist met de paginanummers laat de PC wel eens crashen...
 
Handig zeker maar niet voor iedereen met een PC uit de vorige eeuw. Een te lange dropdownlist met de paginanummers laat de PC wel eens crashen...
Mensen met een PC uit het jaar 0 horen hier ook niet te kijken, daarvoor is het oude brikkenforum bedacht. :o

En dat hun PC crasht is jammer voor hen, moeten ze maar een fatsoenlijk OS gebruiken zoals 2000 of XP en je hebt er geen last meer van.
 
Als we er last van zouden hebben zou er zelf wel een 2e topic geopend worden :?

Het was een democratisch gerechtvaardigd topic, maar door de ingreep van één dictator (dictatresse) wordt de hele natuurlijk geregelde opbouw van de samenleving verstoord.

:+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan