KTM 690 SMC (R) Meeting IJsselstein 21-09-2014

RedHenk

Die hard MF'er
13 jun 2008
928
119
Plan is ontstaan op het KTM 690 SMC (R) Forum om Zondag 21 September 11.00 Bij Molenaar Motors een meeting te organiseren voor een ieder met deze uitvoering KTM.
Daar er veel oude bekende maar zeker ook veel nieuwe forumleden zijn bijgekomen is het wel leuk om de gezichten er eens bij te kunnen plaatsen en ideeën uit te wisselen voor het tunen van deze krachtpatser.
Aansluitend kunnen we nog een rondje dijk doen voor diegene die hier interesse in hebben.
Mocht het weer niet helemaal mee zitten kunnen we het een weekje door schuiven.
Zie de reacties tegemoet
 
Misschien een idee om een lijstje bij te houden?
Redhenk
Broaap
Blade
Sputnick
Rrneliz
Boyke24
Look




ben erbij! :]

 
Laatst bewerkt:
He mannen, ik ben nieuw hier. Ik heb even een vraagje:

Ik heb zondag eventjes super lekker gereden samen met een jongen op een oranje KTM. Hij had een spierwitte helm op, leren pak aan met "Sven" achter op de rug. Omgeving Doetinchem, s'Heerenberg... Is dit een bekende van jullie? Ik zou graag vaker met hem rijden!!
 
Ja,als alles goed is en het weer werkt mee, ben ik er ook bij!!

Neem waarschijnlijk ook een maatje mee (rijd wel geen KTM, )maar toch :]
 
Even voor de meeting zondag !
de weg N210 is ter hoogte van Arie Molenaar afgesloten het komende weekeinde.
Mocht het zo wezen dat het niet te bereiken is kunnen we het verplaatsen naar de Mac , dit is 1 rotonde dichter bij de snelweg A2.
:W
 
Goed initatief!

Niet op de 21ste maar op de 27ste is een race demo (ook met SM's) in Giessen, wellicht leuk om daar te kijken.
 
Jongens ik moet mezelf afmelden , ik kan er niet bij zijn a.s. zondag, heb andere verplichtingen :9

De 27 ste in Giessen was ik wel van plan om te gaan kijken, als ik me niet vergis is dit de classic race die daar gehouden word, en inderdaad vorig jaar werden er ook wat rondjes door de supermotards gedaan, ben daar vorig jaar geweest met mijn schoonpa, en stond versteld hoe hard die oude knarren nog gaan haha
 
ik kom ook even kijken met me burman, zo te zien is het niet erg druk ofwel?
 
ik ga het niet redden helaas. last minute verplichtingen :X

:^

hier het zelfde. Gisteren al heel de dag op pad geweest.
Dan weet ik zeker dat er een ander slot in de deur zit ;)

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
Nou drukke boel hier bij molenaar haha. We staan met ze 2e
 
Terug
Bovenaan Onderaan