die text in die advertentie::HAHAHA!..hardcore chopper
Jah pas op! Echter dan dit vind je ze niet.. zelfs inclusief (r) (c) TM enzo..
Haalt niet weg dat ik dit wel een leuke motor vind
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
die text in die advertentie::HAHAHA!..hardcore chopper
ho wacht jij wil die koppelstukken?@dakota: Mooie motor is dat ook..
Je hebt zeker gelijk met alle kleine onderdelen en de radiator en kabels etc.
Die ga ik ook opmeten en intekenen zodat alles erin zit. De kabels moeten natuurlijk een beetje weggewerkt worden door het frame.
Ik begin daar pas mee als ik mijn tentamens heb gehad, vandaar.
en qua uitlaat is het natuurlijk een kwestie van smaak. (omdat het frame aan alle kanten bol is, is het denk ik mooier de uitlaten sowieso niet recht te laten lopen, maar in een boog) Alleen hoe lang en welke hoek is de vraag.
Als de motor helemaal uit elkaar gehaald is, kan ik beter inmeten enzo.
@sick: Jij wilt mijn originele uitlaat? (ik wilde eigenlijk inderdaad de koppelstukken naar de cilinders overnemen, maar die kan ik zelf ook wel maken denk ik)
dus je zou ze kunnen overkopen.
Bedankt in ieder geval voor alle reacties tot nu toe!
Welneeen die pijpen moeten omhoog !
Ja, die stukken die aan de cilinders bevestigd zitten.
Wat voor uitlaat is dat dan? kun je daar een foto van sturen?
mot ik daar eerst weer foto´s van gaan maken:
is precies dezelfde als die jij hebt,alleen heeft de vorige eigenaar de dempers leeggemept,zijn dus "leeg" van binnen
Leuk ontwerp, knap gedaan ook in dat cadprogramma. Single downtube zou inderdaad mooier zijn, maar je zit ook nog met je radiateur. Om een completer plaatje te schetsen zou je die in de beginfase van je ontwerp toch echt mee moeten nemen, evenals andere optisch minder aantrekkelijke zaken zoals kabels, leidingen e.d. Je loopt anders de kans dat het eindresultaat zo tegenvalt. Wat betreft je uitlaten: Kijk eens naar dit concept van de Honda Furious, bij een cleane look hoort wat mij betreft ook een simpel ontwerp voor je uitlaten [afbeelding]
heb er ook geen haast mee hoor,heb net(met een geleend uitlaatsetje) weer twee jaar tüv op dat ding.Oke, nou.. dan geloof ik het wel.
Hoe wil je gaan ruilen? (Waar kom je vandaan?)
Wil best elkaar tegemoet komen ergens.
(Duurt nog wel even, want ik moet nog beginnen met demonteren, en dat doe ik pas na mijn tentamens uiteraard)
Tante post beloofd geen eerlijke ruil.
Hoe kan ik dat vertrouwen?
En ik krijg er een slechtere uitlaat voor terug, dus zou ik er wel wat voor willen hebben. (de mijne is nog in perfecte staat)
Ik zou hem bij wijze van ook kunnen verkopen.
Wat wordt het plan dan?
Hij helpt jou toch weer aan bochten?Nee, dat is ook wel zo hoor.
Maar ik wil.hem gerust helpen aan een knappe uitlaat, maar de
kosten hoef ik niet voor op te draaien neem ik aan.
Tante post beloofd geen eerlijke ruil.
Hoe kan ik dat vertrouwen?
En ik krijg er een slechtere uitlaat voor terug, dus zou ik er wel wat voor willen hebben. (de mijne is nog in perfecte staat)
Ik zou hem bij wijze van ook kunnen verkopen.
Wat wordt het plan dan?
wie zegt dat jij te vertouwen bent,straks stuur ik mijn uitlaat aan jouw en zit ik zonder.....wat een gelul.
en hoe jouw uitlaat eruit ziet en of het chroom perfect is intreseert me geen reet,het gaat erom dat ze "dicht" zijn ivm de periodieke tüv keuring hier in duitsland(jouw setje komt dan na de keuring netjes in de stelling te liggen)
en ja de mijne zijn niet perfect nee....perfect voor jouw doeleinde aangezien jij zowiezo alleen de aansluitingen gebruiken wil.
weet je wat noem mij eens een fatsoenlijk prijs voor jouw uitlaatset.