RuuT rijdt er al jaren mee. En veel franse bouwers gebruiken dit principe ook. En zeker is het doordacht, en gesimuleerd........Er zal ongetwijfeld over nagedacht zijn, maar ik ben nog niet overtuigd van de stuurstang. Ik bedoel, ik kan niet zien hoe het zit. Vooral aan de naaf.
Er komen behoorlijke krachten op de stuurinrichting (bij mij althans, lagers, stuurkogels van een auto). De opstelling die ik nu zie gaat het zwaar krijgen denk ik
(ik werk ook weleens met reactie armen enzo.. ). Nogmaals, het zal wel doordacht zijn, maar ik begrijp het nog niet helemaal...
Gesimuleerd ja, dat krijg ik op mijn werk ook vaak te horen (zware bagger industrie), het moet kunnen hoor... TuurlijkRuuT rijdt er al jaren mee. En veel franse bouwers gebruiken dit principe ook. En zeker is het doordacht, en gesimuleerd........
Klopt helemaal. Al weer 6 jaar, en zonder problemen.RuuT rijdt er al jaren mee. En veel franse bouwers gebruiken dit principe ook. En zeker is het doordacht, en gesimuleerd........
Klopt helemaal. Al weer 6 jaar, en zonder problemen.
Deze heeft Ehe zo gemaakt dat er wel een in stelmogelijkheid is voorzienEn ik heb er ook 2,5 jaar mee gereden , het enige minpunt is dat het van bij het begin " juist " moet staan daar er geen verdere aanpassing mogelijk is ...
De eigenaar na mij heeft op het cbr span een stuurdemper gemonteerd , maakt een wereld van verschil volgens hem ..
Maar ziet er echt degelijk uit en ik heb er niet de minste schrik van dat dit niet sterk genoeg zou zijn
Deze heeft Ehe zo gemaakt dat er wel een in stelmogelijkheid is voorzien
We doen geen voorspelling. Dan is er ook geen stress....
Het enige wat ik mij afvraag is waarom het laatste stuk naar het wiel omhoog wijst , heeft dit een speciale reden ??
Een laag zwaartepunt is nooit een nadeel.
En t smoelt ook gewoon veel beter
Ik ben vorige week nog Slijptol in zn atelier*) geweest. Ook daar is het probleem om het goed op de foto te krijgen. Die lijnen van de Triumph zijn 'in het eggie' ook veel mooier en bruuter dan op de foto'sik snapte gelijk precies wat je bedoelde Leo; Het lukt me echter niet om met de telefoon het er zo op de foto te krijgen zoals het er in het echt uitziet als je er naast staat...
ik zal binnen kort eens proberen of het met de Spiegel Reflex camera wel beter wil lukken. Die geeft meestal een realistischer beeld.
ik vind het er op de foto's ook wat sprinkhaanachtig uitkomen terwijl als je er naast staat de voorkant er juist heel laag en gedrongen op je overkomt.
ieder zijn vak... de mijne is iig niet fotograaf
Ik ben vorige week nog Slijptol in zn atelier*) geweest. Ook daar is het probleem om het goed op de foto te krijgen. Die lijnen van de Triumph zijn 'in het eggie' ook veel mooier en bruuter dan op de foto's
*)een ruimte waar zoveel fraais gecreëerd wordt , noem je geen "hok" of "schuur" meer, dat mag een atelier heten.......
En dan kun weer als je binnenloopt tegen mensen zeggen, 'This is where the magic happens'.studio klinkt ook wel, kun je er ook nog een bed bij zetten