4 dagen Portimao 19 september 675€

waarschijnlijk enkel met engelse rijders of ook vanuit belgie/nederland ??

Ook voor België en Nederland.


En weet je ook hoe het hotel was en waar het hotel lag? Of hoe de hotels zijn die ze boeken...?
Ik kan daar nergens iets over vinden....

Ben met hun naar Almeria, Monteblanco en Cartagena geweest. Hotels waren toen netjes in orde. Kamers prima, steeds 3 of 4 sterren, ontbijt ook dik ok.

Hotel Almeria in september 2013 : Hotel El Puntazo III
Paseo del Mediterráneo, 257, 04638 Mojácar.
 
Ik wil graag gaan! Maar ze willen maar niet zeggen welk hotel het is. Hoef ook niet perse te weten welke, als ik maar weet waar het ongeveer ligt (is er wat te doen in de buurt, strand of dicht bij de stad of zo). Maakt voor mij niet uit, maar mijn vrouw gaat mee, daar moet het ook een beetje leuk voor zijn natuurlijk.

Al diverse keren heen en weer gemaild, maar ze laten er niets over los... Daar twijfel ik nog over.

Maar heb er wel zin in!! :]
 
Hotel info heb je pas enkele weken voordien.

Voor Portimao is het dichtbij het strand dacht ik..
 
Hotel info heb je pas enkele weken voordien.

Voor Portimao is het dichtbij het strand dacht ik..


betrouwbare info is wel van belang en op voorhand is nog eens zo gemakkelijk om iets te plannen (en geen info van dacht ik want een Engelsman denkt altijd wel anders dan een doorsnee belg/nederlander , alles netjes op voorhand bindend in een info pack)

Ik zie zelf niet in wat het probleem kan zijn om die info nu reeds aan de rijders door te geven

dit schept weer veel wantrouwen , of ze hebben nog geen hotel , of de prijs voor extra persoon en extra nacht is niet in verhouding ..................

zelf weet ik ook graag op voorhand waarvoor je betaald (hotel / manier transport / verzekering transport .....)
 
Hey Stefan ik weet nog wel een alternatief hoor iets later op het jaar ook portimao zelfde prijsklasse met transport in kratten en full transport verzekering
We spreken elkaar nog wel eens op één van de komende ZAC dagen

Dat ga ik dit jaar ook in de gaten houden.
 
Hey Stefan ik weet nog wel een alternatief hoor iets later op het jaar ook portimao zelfde prijsklasse met transport in kratten en full transport verzekering
We spreken elkaar nog wel eens op één van de komende ZAC dagen

4 dagen Portimao incl transport, incl hotel, incl ontbijt, incl pitbox, incl transponder, bij Focused events 675 euro !!

Ik ben benieuwd naar welke interessante aanbieding jij hebt Erwin?
 
Ondanks dat ik niet begrijp dat ze maar niets over het hotel willen / kunnen los laten: ik heb toch maar geboekt :P
 
4 dagen Portimao incl transport, incl hotel, incl ontbijt, incl pitbox, incl transponder, bij Focused events 675 euro !!

Ik ben benieuwd naar welke interessante aanbieding jij hebt Erwin?

3 dagen portimao 650€
incl motortransport (profesioneel in boxen en niet allemaal in een oplegger gedumpt)
incl verzekering transport (2.5 milj euro per oplegger waar max 38 motoren in zitten)
incl box
incl hotel met ontbijt
 
3 dagen portimao 650€
incl motortransport (profesioneel in boxen en niet allemaal in een oplegger gedumpt)
incl verzekering transport (2.5 milj euro per oplegger waar max 38 motoren in zitten)
incl box
incl hotel met ontbijt

Als het zo doorgaat betaalt er ons straks nog iemand geld om te gaan rijden in Portimao ...
 
Wat is dat met die verplichte verzekering? En kan alleen betalen met mastercard. Ik ga ze eens fr mailen. Wij gaan 2 man uit nl.
 
datum voor october is ook bekend vr za & zo 24/25/26 oct
organisatie nolimitstrackdays.com normaal enkel transport vanuit UK

transport vanuit belgie mogelijk voor info transport via PB

de meerprijs tov prijs op de engelse site is transport vanuit belgie (transport in kratten en full verzekerd ongeacht welke motor je meegeeft)

timing qua vlucht lijkt mij ideaal donderdag opvliegen en maandag terug (dus goedkopere doordeweekse vluchten)
 
Terug
Bovenaan Onderaan