4 ovale K&N Filters

Status
Niet open voor verdere reacties.

Redline Rider

MF veteraan
5 mei 2003
10.851
15
Aangezien ik grotere carbs op mijn gixxer ga zetten gaan deze K&N filters de verkoop in.

Filters zijn nog geen jaar oud.
+/- 3000km mee gereden.
Diameter van +/- 50mm

Zien er nog super netjes uit.

full



Mogen weg voor 90 euro
 
Heb je weer een koopje B| .... hmmm voorruit..omdat ik de maten van die spacers nog van je krijg ;) :P .

Had je me email nog :P



Maargoed dat ik geen verkoper ben geworden _O-

Haha thanks!!! Ik denk dat ze heel gaaf staan op mijn fiets dus ik ben er erg blij mee :)
Vandaag kom ik nog langs Amersfoort. Ik kan zo je mail niet vinden, anders mag je mij wel bellen als je mijn nummer nog hebt.

Grtz Zieke
 
Haha thanks!!! Ik denk dat ze heel gaaf staan op mijn fiets dus ik ben er erg blij mee :)
Vandaag kom ik nog langs Amersfoort. Ik kan zo je mail niet vinden, anders mag je mij wel bellen als je mijn nummer nog hebt.

Grtz Zieke


Weet je zeker dat ze passen?? Ze zitten nu op mijn 34mm carb, op mijn 36mm passen ze niet -O-
 
gvd weer te laat B|

mischien... mischien heb ik er ook nog wel 4 liggen als ik ze niet ga gebruiken op mijn fzr..precies dezelfde filters, ook 50 mm aansluiting..

Mijn FZR1000 vraagt om 60 mm en deze zijn dus 50 mm, spacers zijn nu gedraaid...ff kijken hoe dat gaat..

Als ik ze wegdoe gaan ze ook voor die 75 van de hand..ex verzenden
 
75 euries nog?
dan wil ik ze wel.
Moet nog even de maat op meten maar past
wel denk ik .
Moet op een 1100 gixxer van 1989.
 
Euhm... 34 mm zijn ze voor??
dan passen ze toch ook gewoon op 36 mm.. beetje vaseline/vet en gepast geweld dan trek je ze toch zo op de carbs??

Klopt zijn voor een 34mm, een 36mm heeft een ovale opening ipv de de ronde die op een 34mm zitten. (Als je het over gixxer carbs heb tenminste).

Als ze wel zouden passen zou ik ze zelf wel houden aangezien ik nu 36mm carbs heb :)



Ohwjah carbs zijn gereserveerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan