Gestolen MS-SG-01 GSXr R 600 Zwart

GSX-Reinder

MF'er
10 mei 2010
34
0
Groningen
Gestolen! MS-SG-01

vandaag tussen 14:00 - 16:20 overdag in Groningen in de wijk Beijum aan de Wibenaheerd.
Motor stond op stuurslot en schijfremslot.

Helemaal zwart, verder helemaal origneel..
SuzukiGSX R 00
Kenteken MS-SG-01
(mssg01)

iets gehoord/gezien?
reinderwieringa@gmail.com
06-38325109
full
 
Laatst bewerkt:
niet om t een of ander ,maar zon bike in zon buurt buiten ....not done
sterkte met het verlies en het geregel
 
niet om t een of ander ,maar zon bike in zon buurt buiten ....not done
sterkte met het verlies en het geregel

Er zijn hier mensen op MF die zeggen dat het niet uit maakt in een stad dat je je motor buiten zet. |( :')


Sterkte met de afhandeling van de diefstal.
 
M'n vorige en deze motor staan al 5 jaar voor de deur. Vaak met anderen erbij. Nu alsnog gestolen. Je moet wat als je geen garage of schuur hebt..

Nu de verzekering maar afwachten.
 
Er zijn hier mensen op MF die zeggen dat het niet uit maakt in een stad dat je je motor buiten zet. |( :')


Sterkte met de afhandeling van de diefstal.

Jazeker, ikke.

Elke dag in Adam West.
Vaak niet eens op slot. ;)

Moet ik er wel bij zeggen dat wanneer die op slot staat dat die dan ook vast staat aan een lantaarnpaal.
 
Laatst bewerkt:
Zuur! Ik zal erop letten, maar denk niet dat 'ie nog in Grunn rond rijdt. Maar heel eerlijk, de Wibenaheerd... Ik kan me geen slechtere plek in Groningen bedenken om je motor op de stoep te zetten zonder 'm ergens aan vast te maken eigenlijk. Misschien voor de volgende motor ergens nabij een garagebox huren of 'm desnoods in de Hylkemaheerd parkeren ofzo?
 
Ik zag vandaag precies een GSXR zoals die van jouw rijden, jongen met een pothelm, t-shirt korte broek en vriendinnetje achterop. Ik kon het kenteken zo snel niet zien in mijn achteruitkijkspiegel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan