• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

50% wegenbelasting? (wheelie pics)

• Onderwerp starter Onderwerp starter iRob
  • Startdatum Startdatum

iRob

MF'er
Lid geworden
26 aug 2003
Waarderingsscore
0
Ok, ok, gelijk toegeven: ik ben het niet zelf (pas 4 lessen gehad).

Maar als ik enkele 'bekenden' deze trucjes zie doen dan weet je ook waarom ik ben begonnen met lessen...

mf1.jpg

mf2.jpg

mf3.jpg

Ik wou ze toch ff met jullie delen!

:]

hoi moet je ergens las vegas extreme deel 2 en 3 downloade dan weet je pas waarom :9

het enigste wat ik zie is dat de achterband(welke duurder in aanschaf is) sneller versleten wordt :+ :P , niet te vergeten de extra onkosten welke verkregen worden door het sneller slijten van je ketting en tandwielen. :+

Maar als ik enkele 'bekenden' deze trucjes zie doen dan weet je ook waarom ik ben begonnen met lessen...

dus jij volgt lessen (rijbewijs veronderstel ik) om trucjes te doen met de moto :?

kan je wel al rijden :? |(

Het rijden lukt al aardig, en dat is natuurlijk ook het belangrijkste.
Maar wheelies noem ik ook een soort van voertuigbeheersing...

In de meeste gevallen is dat waar :)

Ga jij maar op een R1 oid rijden, dan is het geen voertuigbeheersing :+

Mocht ik binnekort mijn felbegeerde roze papiertje behalen dan wil ik beginnen met een cb500 dus van wheelies zal niet zo snel veel komen...

Maar dat is echter ook niet de bedoeling van mijn rijbewijs. Denk dat een cb500 me heel goed kan 'leren' rijden. want dat is het eerste wat je moet doen als je net een rijbewijs hebt denk ik (was met auto iig). Want het echte rijden leer je toch door veel km's te maken...

Ja, da's mooi. Maar eh...hebbie al een goede verzekering genomen, voorals je straks lekker in de kreukels ligt?
ballofpaper.gif

Dat ze het nog nooit bij de bijzondere verichtingen hebben opgenomen,... eigenlijk een schande...

En niet te vergeten de rolling stoppies, de feet-over-burnouts en de fendergrabs :9
En natuurlijk de 12'oclocks om de achterrem te leren kennen 8-)

Pfffff.....

Alweer zo een,tja wat moeten we nou hier mee?? |(
4 lessen gehad en dan al zeggen dat het rijden al aardig lukt :X
En dan beweren dat als je een wheelie kunt maken,dat je dan je voertuig pas ECHT beheerst....

Als je denkt dat dit motor rijden is,dan zul je nog heel wat asfalt moeten koppen.

Doe mij(evt. ook ons) een lol,en ga eens een dagje kijken op de nuernbergring,
DAN zie je pas voertuigbeheersing(en mensen die denken dat ze voertuigbeheersing hebben)

Suc6 met je lessen,en rij jezelf nou niet meteen voorbij,en laat die andere idioten maar lekker doen waar ze mee bezig zijn,het heeft tenslotte nix met voertuig beheersing te maken,wel met stoer doen en onnodige patserij :Z )

John :)

(ps. filmpje is :} )

Laatst bewerkt:
KOmt vanzelf, maar goed dat je op n cb500 begint, en niet meteen op de eerste de beste R1 ofzo stapt

Volgens mij kan je beter stoppen met je motorlessen en een 3 wieler aanschaffen. Is veel veiliger wat betreft wheelies, stoppies en noem maar op. Ben zelf dwarslaesie revalidatie verpleegkunidge en ik zie een hoop elende! En geloof mij! Dat wil jij niet! Dus wees maar voorzichtig! Als je zelf geen aandeel in het ongeluk hebt dan is het wel zo'n koekblik die jou niet ziet!

Suc6 met lessen

p.s. CHANGE YOU'RE ATTITUDE!!!

oja.....tis wat vroeg nu, maar ik heb nachtdienst! En wat kan je dan beter doen dan de MF site tsjekken!!!
Alle tijd!!!!! ;) :Z :z

Terug
Bovenaan Onderaan