• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

600 met spoed gezocht

Joebar

Die hard MF'er
Lid geworden
25 nov 2003
Waarderingsscore
0
gisteren mijn SV verkocht zodat Japie Assen weer onveilig kan maken ;)

Nu wil ik wel snel een 600 kopen, het liefst niet ouder dan 2004 en circuit klaar (vering, kuip, extra velgen).
ik ben serieus en geen belg, wel frans (knipoog naar bredebeier(top die aanhanger trouwens!))

Laat maar horen.

Net zoals ik die R6 te koop had tot gisteren, heb ik er nog ene staan van mijn vriendin ...
De laatste tijd gaat het haar niet zo goed meer af op het circuit ... woensdag gaan we nog een dagje op Croix gaan rijden ... misschien dat ze dan beslist om te stoppen met op circuit te rijden ... mocht het zo zijn en je bent geïnteresseerd, dan wil ik je wel op de hoogte brengen ...
moto is ongeveer identiek als de vorige die ik gisteren dus heb verkocht ... er ligt wel een 520 ketting op en er zijn ook nog eens carbon frameprotectors op ...
foto's kan je HIER vinden.
is wel met allemaal originele zwarte wielen (dus niet met een rood achterwiel zoals op de foto's)

Laatst bewerkt:
ok, hou me op de hoogte.
Gr.

dit iets voor je?

zx6rr 2003, ex-Saveko motor (getuned door Pajic)
018%20(Medium).jpg

ik heb een licht voorkeur voor een std blok maar als ik een beetje zeker zijn dat de fiets goed ben ik zeker open voor zo een.
Stuur maar even de historie van de motor, met alles wat aangepast is, laatste revisie, etc...
Bedankt
sylvain

gisteren mijn SV verkocht zodat Japie Assen weer onveilig kan maken ;)

Nu wil ik wel snel een 600 kopen, het liefst niet ouder dan 2004 en circuit klaar (vering, kuip, extra velgen).
ik ben serieus en geen belg, wel frans (knipoog naar bredebeier(top die aanhanger trouwens!))

Laat maar horen.

dat gaat helemaal goedkomen :P

Succes met het vinden van een andere fiets en bedankt voor de sv he *O*

Wij hebben nog een 2000 R6 staan, eventueel met veel onderdelen.
er zit een Fahrzeugbrief bij, dus geloof dat je hem dan ook nog op kenteken kan zetten.

Het is dan wel geen 2004 of nieuwer maar wel een erg goeie fiets..

De motor is voorzien van zeer veel race delen en blok geeft een ruime 118 PK op achterwiel..

Mocht je toch belang hebben dan stuur je maar een mail..

er zit een Fahrzeugbrief bij, dus geloof dat je hem dan ook nog op kenteken kan zetten.

De motor is voorzien van zeer veel race delen en blok geeft een ruime 118 PK op achterwiel..

118 pk !!?? wat is daar dan wel niet allemaal aan gedaan ?? :o

118 pk !!?? wat is daar dan wel niet allemaal aan gedaan ?? :o

Het blok is het geheel na gekeken.
- Andere nokkenassen
- kit versnellings bak
- kit oliepomp
- Aangepast inlaat kanalen
- kop gevlakt
- Aangepaste carburateurs (schijnen sneller te openen)
en weet ik veel wat nog meer.
Er is uitdraai van aanwezig.

Wat betreft die lelijke scootah uitlaat, hij is misschien niet mooi maar wel erg functioneel.

Afgelopen seizoen goed mee gereden in de Cup.

@Kanon; Als je belang hebt bij de motor stuur je maar een mailtje voor de prijs..

Laatst bewerkt:

Bedankt voor de tip, maar 2000 vind ik te oud.
Gr.

deze mag op slot :]

Deze is het geworden :}
full

Mooie fiets. Een ex-MSH marshall cbr zo te zien! Lekker hoor! :]

Laatst bewerkt:
Mooie fiets. Een ex-MSH marshall cbr zo te zien! Lekker hoor! :]

inderdaad, en morgen zal ik voor de eerste op Zolder mee rijden. Heel benieuwd hoe het bevalt na de SV...

Terug
Bovenaan Onderaan