Tsja

Jack be quick!!!

MF veteraan
10 nov 2003
2.425
1
Den Haag
Hallo,

Ff serieus,
ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jullie mijn topic over Motozoom alleen maar hebben gesloten omdat ze nu ineens voor (veel?) inkomsten zorgen. Dat geeft de forumorganisatie een sterk commerciële bijsmaak. Hebben jullie wel gelezen hoeveel forummers er genaaid worden door dit ...bedrijf? (Ja.. dat hebben jullie!!!) Het is een tactische meesterzet van Motozoom om jullie gewoon om te kopen, want daar lijkt het nu sterk op. Zelf (en ik niet alleen) kan ik inmiddels een boek schrijven over de Hemeltergende gang van zaken daar. Mein Gott... read the topics.
Dat juist deze firma nu reclame maakt op ons forum vind ik onbestaanbaar, en heeft blijkbaar een sterk censurerende werking.
Met andere woorden: hoe duur is het forum??? Wat is jullie prijs???

Hoogachtend Jack be quick !!! :(
 
Ongeduldig?
Lees Skyscraper en MF introduceert donateurschap eens dan begrijp je misschien iets van de insteek van MF.


En ik heb je topic dichtgegooid omdat het nergens over ging. Als je dat niet bevalt kun je een modje maioen zoals je gedaan hebt en hoef je niet ook nog eens een topic te openen...
 
Laatst bewerkt:
Nee, hoe moet ik dat weten? Waar zijn nou opeens al die door MZ besodemieterde MF ers, er zijn er genoeg, kijk maar in de archieven, de honden lusten er geen brood van. Dit is zó duidelijk dat ik het er verder maar bij laat, ik ga jullie ook niet vertellen dat de zon aan de hemel staat.
 
Nee, hoe moet ik dat weten? Waar zijn nou opeens al die door MZ besodemieterde MF ers, er zijn er genoeg, kijk maar in de archieven, de honden lusten er geen brood van. Dit is zó duidelijk dat ik het er verder maar bij laat, ik ga jullie ook niet vertellen dat de zon aan de hemel staat.

suggereer je nu dat wij MF zouden censureren omdat motozoom adverteert?
Dat zou ik toch heel jammer vinden mocht dat zo zijn.

Wij grijpen alleen in wanneer iemand z'n boekje te buiten gaat voor wat betreft de userpolicy. Verder zitten wij gewoon met ons kopje koffie toe te kijken wat jullie posten. Er wordt echt niet gecensureerd omdat een bedrijf toevallig adverteert ;)
 
Nee, hoe moet ik dat weten? Waar zijn nou opeens al die door MZ besodemieterde MF ers, er zijn er genoeg, kijk maar in de archieven, de honden lusten er geen brood van. Dit is zó duidelijk dat ik het er verder maar bij laat, ik ga jullie ook niet vertellen dat de zon aan de hemel staat.

MotoZoom

Kijk eens, allemaal zonder slotje, toch!!!
 
Ik suggereer het niet; één en één is echter wel twee.
Userpolicy pfff...Je mag hier niet eens een belachelijke, dubieuze adverteerder uitlachen. En dat is een wezenlijke vorm van communicatie, lachen.
By the way, als er mensen voortdurend met een rode pen klaarzitten om topics op slot te doen dan is dat regelrechte ordinaire censuur.
 
Ik suggereer het niet; één en één is echter wel twee.
Userpolicy pfff...Je mag hier niet eens een belachelijke, dubieuze adverteerder uitlachen. En dat is een wezenlijke vorm van communicatie, lachen.
By the way, als er mensen voortdurend met een rode pen klaarzitten om topics op slot te doen dan is dat regelrechte ordinaire censuur.


Als jij dat topic een beetje duidelijk verwoord had zoals dit en niet had gepost als een 12 jarige met een hersenafwijking hadden die ook open gebleven :X
 
Ik suggereer het niet; één en één is echter wel twee.
Userpolicy pfff...Je mag hier niet eens een belachelijke, dubieuze adverteerder uitlachen. En dat is een wezenlijke vorm van communicatie, lachen.
By the way, als er mensen voortdurend met een rode pen klaarzitten om topics op slot te doen dan is dat regelrechte ordinaire censuur.

Dat topic waar je mee begon raakte gewoon kant nog wal, als je in die post ook meteen de post had gezet waar je dit topic mee begon was hij imo niet op slot gegaan.

Dat jij er niet tegen kunt dat je onzinpost (terecht) op slot gaat kunnen de mods ook niet helpen.

Zoals je in de post van LCB kunt zien zijn de motozoom topics niet gesloten en kun je ze met de zoekfuntie gewoon opzoeken.
 
Dat topic waar je mee begon raakte gewoon kant nog wal, als je in die post ook meteen de post had gezet waar je dit topic mee begon was hij imo niet op slot gegaan.

Dat jij er niet tegen kunt dat je onzinpost (terecht) op slot gaat kunnen de mods ook niet helpen.

Zoals je in de post van LCB kunt zien zijn de motozoom topics niet gesloten en kun je ze met de zoekfuntie gewoon opzoeken.
Als de slotjeszetter kan ik alleen maar :^ zeggen.
 
Zoals ik je topics lees is het alleen maar je intentie om eens lekker met een botte bijl te kunnen hakken.
Onze reacties zie je blijkbaar niet. Ik ga dus ook niet verder reageren op je ongenuanceerde posts.
 
Wat is er nou eigenlijk mooier dan een adverteerder
"afzeiken" onder zijn eigen reclame?

Dus mensen, laten we het leuk houden!
En elkaar niet in de haren vliegen om zo'n topicje.
Al genoeg ellende op de wereld (inclusief motor-winkel-leed).

Ofwel: lekker klagen, maar wel beschaafd....... O-)
 
Toen ik de banner voorbij zag komen van motozoom dacht ik ook dat motozoom wel lekker op de verkeerde plaats zat. Ze worden hier door iedereen afgezeken...

Daarentegen: Als het echt een kutzaak is zouden ze al niet meer bestaan...
Ik koop trouwens gewoon duur, bij mijn dealert!

[edit]

Als Spider een topic sluit is het meestal wel terecht

:} ;)
[/edit]
 
Terug
Bovenaan Onderaan