6e Zijspantreffen Genemuiden "Throwing eggs"

Ik had er nog een foto van willen maken vondt het er goed uitzien, van die tekening ga ik vanuit het oogpunt van de kleine oogjes maar beter niet gebruiken. :?
 
Haha de beste gitarist van de wereld links!
 
Klopt! Heb je hem zaterdag ook nog zien spelen dan? Al waren het maar drie nummertjes O-)
 
Daar stonden er wel meer dacht ik zo. Ach daar pastte Highway to Hell wel bij ;)
 
Ziezo.
De schoenendoosdeksellekbak is opgeruimd.
De olielekkage is voorbij.
Kleppendeksel opnieuw gemonteerd. Deze keer niet met blijvend "elastische" troep van Reinze maar gewoon met shockproof zwarte vloeibare pakking.
Toch makkelijk zo'n Schwenkerhulpframe dat in 10 minuutjes verwijdert is.
Alleen jammer dat de motor steeds omkukelt omdat de standaard aan het hulpframe vastzit...
 
Ik monteer mijn kleppendeksel met gewone badkamer siliconenkit. Een veegje over de twee naden/bochten bij de nokkenasketting, en twee veegjes bij de rubberen maantjes. Werkt prima.
Mijn echte Engelse Triumph deed ik ook altijd met badkamerkit. Ik heb ook eens een gedeeld Goldwing blok zo dichtgemaakt. Nix high tech, prima spul.
 
Wat ik nu gebruikt heb is ook de meest eenvoudige vloeibare siliconen pakking die er is. Die Reinze zooi was heel duur, een klein klote tubetje en raar blauw doorzichtig. En een half jaar later nog steeds niet uitgehard, blijvend flexibel, noemen ze dat.
Opeens lek, noem ik dat.
 
Gisteravond op ons eigen clubavondje hebben we nog even lekker nagekaart over het leuke weekend,
waren er toch stiekum een paar die het heel jammer vonden dat ze hem gemist hebben
 
Dan kunnen er volgend jaar nog wel een meer tentjes komen te staan ;)
Wij hebben het gevoel dat het Genemuiden treffen wel loopt.
We zijn erg blij met alle bezoek. Mooi feest, geen ongetogen woord!

Tot volnd joar!!
 
een van jullie had het er inderdaad al over gehad om volgend jaar met meer te komen en als ze net zo gezellig zijn dan jullie....... meenemen die hap.
en wat mien moat ook al zegt, het treffen begint nu leuke serieuze vormen aan te nemen.
 
herkenbaar ook :Y :P

Ik reed dus een paar brommers achter je. En tijdens filmpje pas bedacht dat jij dat was die rechtsaf de groep uit ging op een gegeven moment.

En uitzicht ook herkenbaar. Heb al redelijk wat km's achter leluk en z'n XS getuft. :]
 
leuke film John. Het moment dat jij rechtsaf de stoet verlaat staat op 1 van mijn filmpjes. Komt hier tzt. ook wel te zien.
Afijn, ik heb ook wat foto's rond het treffen gemaakt, dus als jullie ze willen zien; hier zijn ze. 8-)

www.mijnalbum.nl/Album=YHK3CSAS
 
Laatst bewerkt:
:( miljarde miljarde miljarde. Weer een hoop gemist. En dan nog een onvoorziene verblijf in het ziekenhuis dat zelfde weekend helpt ook niet echt.
:( miljarde miljarde miljarde
 
Terug
Bovenaan Onderaan