7 juli Assen met MSL - wie gaat er allemaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik rij juist in 3. 2 ben ik helemaal ontgroeit. Met marshals rijden is gewoon lang niet zo mooi.

Begrijp ik.
Ik wil ook liever vrij gaan rijden.
ik dacht dat je met 50 pk liever in een andere groep wilde rijden.
No problemo.

Tot donderdag.


duimen dat het donderdasg net zo mooi is als nu hier in Roosendaal!!
 
Met marshals rijden is gewoon lang niet zo mooi.
:( ;)




Maar de laatste 2 sessies kan je vrij rijden in groep 2.
Minpuntje met zo'n groot PK verschil is dat de snelle veel pk-brommers je met een noodgang voorbij stuiven op de rechte stukken,niet echt ongevaarlijk in groep 3.
 
Laatst bewerkt:
Weersverwachtingen beginnen ineens behoorlijk positiever te worden!
We zouden het best eens droog kunnen houden donderdag *O* *O*
 
Weersverwachtingen beginnen ineens behoorlijk positiever te worden!
We zouden het best eens droog kunnen houden donderdag *O* *O*


Dat zou erg leuk zijn!!
Lekker tussen de sessies door met je klus in de zon!

We hebben dit keer ook geen pitbox, dus mooi weer is erg fijn.
 
Laatst bewerkt:
:( ;)




Maar de laatste 2 sessies kan je vrij rijden in groep 2.
Minpuntje met zo'n groot PK verschil is dat de snelle veel pk-brommers je met een noodgang voorbij stuiven op de rechte stukken,niet echt ongevaarlijk in groep 3.

Vorig jaar reed ik ook hiermee op assen en zandvoort. Ben wel aardig wat gewend inmiddels. Gelukkig ligt de bochten snelheid gewoon goed op peil. Dus daar zal ik gewoon mee komen.
 
Vorig jaar reed ik ook hiermee op assen en zandvoort. Ben wel aardig wat gewend inmiddels. Gelukkig ligt de bochten snelheid gewoon goed op peil. Dus daar zal ik gewoon mee komen.

Was jij dat met een te hoge bochtensnelheid in de bult in de 2e of 3e sessie? :X ;)
 
Vond het te gek! Volgend jaar weer....

Superbegeleiding gehad van Marshall Jeroen

Ik heb jouw verrichtingen nog even staan bekijken met (ik denk) je familie.
Het zag er goed uit.
Hard draaien aan dat gas en plat achter je schermpje....was je niet gelukt als je die stickers zo hoog had laten zitten ;)
 
Heej BaRRt, tenx. Ik denk dat sommige rondjes sneller geweest waren, als ik minder had moeten inhalen. In zo'n sessie rijd je misschien net 3 rondjes helemaal vrij.

Maar goed, volgend jaar beter.
Dat is het nadeel van groep 2 als je al zulke tijden rijdt. Inhalen kost echt veel tijd, want je moet toch altijd even op een gaatje wachten.
Wil dit jaar eigenlijk ook nog wel een keer naar Assen. Maar eerst de 18e op cpz mijn tijd nnaar de 2.10 krijgen. Hopelijk de hele dag droog, want ik heb van de 3x op cpz alle keren regen gehad :X
 
Ik heb jouw verrichtingen nog even staan bekijken met (ik denk) je familie.
Het zag er goed uit.
Hard draaien aan dat gas en plat achter je schermpje....was je niet gelukt als je die stickers zo hoog had laten zitten ;)


Ah! De meneer met die mooie r1 met acra's! ;)
Tnx voor het compliment en natuurlijk de tip voor de stickers... |( Het ging voor mijn gevoel erg lekker. Voor wat de tijden zeggen in groep 1, reed ik op mijn fzr toch de 8e tijd (2.19) van de 40...toch lekker })
Klopt, was idd mijn familie. Mijn vader vond het interessant met je gesproken te hebben...

Na zo'n dag ben ik gelijk bevat met het circuitvirus :+

Dus wordt vervolgd....
 
Laatst bewerkt:
Getzie wat was de baan glad zeg in de regen. 1 grote ijsbaan. 1e sessie mooi een 4e tijd gereden in groep 3 met me ouwe troep. Veel te veel mensen ingehaalt. 2e sessie helaas onderuit geschoven op de bult. Schetsplaat stuk. Wel weten te maken en nog wat kunnen rijden.
 
Dat is het nadeel van groep 2 als je al zulke tijden rijdt. Inhalen kost echt veel tijd, want je moet toch altijd even op een gaatje wachten.
Wil dit jaar eigenlijk ook nog wel een keer naar Assen. Maar eerst de 18e op cpz mijn tijd nnaar de 2.10 krijgen. Hopelijk de hele dag droog, want ik heb van de 3x op cpz alle keren regen gehad :X

7 september komt er weer een dag met MSL op Assen.
 
Getzie wat was de baan glad zeg in de regen. 1 grote ijsbaan. 1e sessie mooi een 4e tijd gereden in groep 3 met me ouwe troep. Veel te veel mensen ingehaalt. 2e sessie helaas onderuit geschoven op de bult. Schetsplaat stuk. Wel weten te maken en nog wat kunnen rijden.

Ja, inderdaad. Ik had in de eerste en tweede sessie dat mn R1 bij het minst geringste wat ik gas gaf, zijn kont omgooide. Een keer in de Strubben en een keer Ruskenhoek. Niet fijn.

Balen voor je dat je motor kapot ging.
 
Ja, inderdaad. Ik had in de eerste en tweede sessie dat mn R1 bij het minst geringste wat ik gas gaf, zijn kont omgooide. Een keer in de Strubben en een keer Ruskenhoek. Niet fijn.

Balen voor je dat je motor kapot ging.

Maatje van me had ook ff een momentje in groep 2 :X
Zijn meissie reed voor hem,dus wel mooie beelden ervan :Y

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan