7e Zijspantreffen MC Genemuiden 2016

Keuzes, keuzes.... t blijft altijd lastig...

Mijn agenda laat niet zomaar een heel weekend toe doorgaans.

Zo blijft het allemaal mooi in balans, maar met dit mooie weer is de verleiding wel heel groot hoor :)
 
veel plezier mannen, ik ga het niet redden dit jaar.....(niet dat mijn aanwezigheid, door de korte duur ervan, door velen opgemerkt is de voorgaande jaren...... _O- )
 
Beter3dan2 laat zich graag ontstrepen.
Beterlaatdannooit nietwaar?
Ik kom morgen aanwaaien samen met Cok.
Eerst nog even langs de beurs in Houten.
Deze keer komen we niet op de vieze Dnepr's maar op de vieze GS 1200's.

zie jullie morgen!
 
packed & ready to go.
nog ff lunchen en we rijden aan
tot later

Ik zag jullie beiden vandaag al rijden op de A50 ter hoogte van Woeste Hoeve. Zal omstreeks 16:00 geweest zijn schat ik zo.
De combi van RDZ herken ik op 5 kilometer afstand nog wel.

Tot morgen!
 
Welkom lui. Het is voor de vrijdag al serieus druk. Kan wel eens volle boel worden.
 
Ja het is hier al serieus gezellig. Jammer dat het nu al afgelopen is voor vanavond.
Nouja,dan blijft er morgen meer tijd over om bier te drinken.
 
En weer zijn de mffers de diehards :)

360.jpg
 
Na thuiskomst van het zijspantreffen in Genemuiden wil ik alsnog iedereen bedanken voor de fantastische tijd.
Veel mensen gesproken, leuke gesprekken en van lieverlee steeds meer gezichten bij de nicknames. Niemand zal het me kwalijk nemen als ik niet alles in één keer kan onthouden.

Een fantastische accommodatie met veel enthousiaste vrijwilligers, waardoor het aan niets ontbrak.

Een leuke tocht op zaterdagmiddag als slagroom op de taart van dit feest. Voor sommigen was dat wellicht de band die optrad, maar dat was niet aan mij besteed. (Te doof om het laatste restje gehoor ook nog te offeren.)
JFJ en Lasmaot, super!!.
Wanneer start de volgende inschrijving?
 
Laatst bewerkt:
Na thuiskomst van het zijspantreffen in Genemuiden wil ik alsnog iedereen bedanken voor de fantastische tijd.
Veel mensen gesproken, leuke gesprekken en van lieverlee steeds meer gezichten bij de nicknames. Niemand zal het me kwalijk nemen als ik niet alles in één keer kan onthouden.

Een fantastische accommodatie met veel enthousiaste vrijwilligers, waardoor het aan niets ontbrak.

Een leuke tocht op zaterdagmiddag als slagroom op de taart van dit feest. Voor sommigen was dat wellicht de band die optrad, maar dat was niet aan mij besteed. (Te doof om het laatste restje gehoor ook nog te offeren.)
JFJ en Lasmaot, super!!.
Wanneer start de volgende inschrijving?

:Y Eensch! :Y

Alhoewel ik nog wel effe de laatste 3 nummertjes het 'meegepakt' van het bandje. Dat was toch ook best wel erg leuk. :Y
 
Hier ook weer tot rust. Tot de volgende maar weer.
 
Ook hier zijn de spullen weer opgeruimd. Het was weer een mooie episode!
Wel een met pech voor sommigen. Gelukkig alleen maar pech, en geen ongelukken!
 
ik heb me ook alweer opperbest weten te vermaken... ook al kwam ik dan dit jaar niet met de drie wieler, uiteindelijk ook niet eens met de 2 wieler, maar zelfs met de 6 wieler opdraven, het heeft de pret niet mogen drukken wat mij betreft

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan