Gezocht: Activiteiten organisator/trice

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Ok dames en heren, helaas is LCB gestopt met de organisatie van de BBQ en het paintballen...En ook gelijk opgestapt als organisator, dus zijn wij hierbij op zoek naar iemand die deze taken op zich wil nemen.
Dus denk jij het aan te kunnen en geschikt te zijn, reageer of mail ff. Alvast 1 ding, ik wil GEEN berichten zien van: Ik niet, en hij/zij misschien wel, laat iedereen voor zichzelf praten. EN GEEN verder geouwehoer/geflame over hoe het met LCB is gegaan, en GEEN commentaar op de functie...het is geen makkelijke functie, maar dat is het als mod/dev ook niet, er wordt altijd en overal gezeikt, alleen je moet er niet in gaan staan, of een paraplu bij de hand hebben :P
 
Ik heb hier wel belangstelling voor.
Mail je thuis nog wel even Maximum.
Zit nu op mijn werk en vandaar dat ik hier even een reply doe.
 
Iedereen die serieus intresse heeft mag zich aanmelden, let niet op het aantal mensen die zich al hebben aangemeld, de crew zal dan wat makkelijk een keuze kunnen maken voor 1 of meerdere organisators... :)
 
Is er eigenlijk nood aan zo iemand?
Gewoon een vrijwilliger per evenement lijkt me best toch?
 
Is er eigenlijk nood aan zo iemand?
Gewoon een vrijwilliger per evenement lijkt me best toch?
Het is noodzaak dat die er is , misschien wel 2.
Als je nou niks echt nuttigs te melden hebt , doe het dan ook niet.
Dit geeft nu aan leiding tot een 2e flamewar en we hebben daar geen zin in omdat weer te moeten gaan oplossen.
 
Vind ik ook wel een goeie ja!

Je antwoord stond er al!!!


Op maandag 22 juli 2002 13:10 schreef poohbeer het volgende:
Is er eigenlijk nood aan zo iemand?
Gewoon een vrijwilliger per evenement lijkt me best toch?



Op maandag 22 juli 2002 13:14 schreef Niels het volgende:Het is noodzaak dat die er is , misschien wel 2.
Als je nou niks echt nuttigs te melden hebt , doe het dan ook niet.
Dit geeft nu aan leiding tot een 2e flamewar en we hebben daar geen zin in omdat weer te moeten gaan oplossen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is noodzaak dat die er is , misschien wel 2.
Als je nou niks echt nuttigs te melden hebt , doe het dan ook niet.
Dit geeft nu aan leiding tot een 2e flamewar en we hebben daar geen zin in omdat weer te moeten gaan oplossen.

En nu ben ik het ook helemaal eens met pooh. Dit is geen flame maar de reactie van Niels vind ik beetje overdreven. Relax! :) :)
Ik wil bijvoorbeeld best wel eens wat organiseren maar wil niet altijd alles organiseren. Ik vond de opmerking van Pooh dus een nuttige!
 
Zut schreef het volgende :,,ik vond de opmerking van Pooh dus een nuttige!.''

:( Waarom?
Wordt iets gevraagd en die vraag was toch niet zo moeilijk? |(

Je aanmelden voor organisator of niet?



 
Laatst bewerkt:
En nu ben ik het ook helemaal eens met pooh. Dit is geen flame maar de reactie van Niels vind ik beetje overdreven. Relax! :) :)
Ik wil bijvoorbeeld best wel eens wat organiseren maar wil niet altijd alles organiseren. Ik vond de opmerking van Pooh dus een nuttige!
:^
 
per event een dude die het regelt lijkt mij ook beter.... anders zeiken we constant maar 1 persoon af, das ook niets an :P
 
Op maandag 22 juli 2002 13:38 schreef BuGs_BuNnY het volgende:
Is het nou zo moelijk om je gewoon aan te melden of niet? :(

Zo valt er dus nooit iets te organiseren.
Ze hebben duidelijk gemaakt dat ze iemand zoeken en vragen mensen ervoor.
THAT'S IT.
Geen mening of ideeen.

pafpaf :j
 
EN NOU NOKKE MET DEZE ONZIN !!!!

ik heb tegen Pooh gezegd dat dit niet echt de bedoeling was en dat er anders een flamewar zou komen.

Wat komt er ? een flamewar.
Nu nokke met dat gezever en ieder z'n gelijk maar halen bij een ander die het niet goed doet of niet beter weet.
Aanmelden of anders niks melden.
 
Weer alles in 2 topics gaan bespreken zeker? :}

Wat wil je bespreken dan??
Mensen die dit willen doen melden zich hier aan, en de mod's beslissen wie en hoeveel het worden.

Is even niet democratisch maar kan denk niet anders.
Dus nu klaar en alleen nog aanmelden hiero!
Ik neem aan dat je dat begrijpt.
 
Kijk, er zijn ALTIJD vragen over een onderwerp, er is altijd wel een andere input dan je eige, vind je't dan raar dat mensen die opperen?
Jij zegt "enkel aanmeldingen", ik zeg "misschien niet eens aanmeldingen nodig". Verwacht je dan dat'k daar een ander topic voor ga starten? Naast een topic dat reeds over het onderwerp gaat?! Lijkt me niet.

Dit is net als een bende kippen naar't graan duiken terwijl er best wel eens een betere/leukere manier kan zijn om dat allemaal te doen.

Maar ik zal je een pleziertje doen en hier zwijgen.
 
dus we gaan in op de wil van de mods...
er wordt dus niet democratisch gestemd :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan