Fryske riders sammelje hjir!

DaMaster

MF'er
4 aug 2004
132
0
Dokkum
Plots kaam ik op it idee om ris n topic te iepenjen foar de Fryske Riders hjir. It mei stadichpraat wurde (slowchat:p) of oars wat geswets. Jo meie fansels ek yn it hollansk type *D

Ik woon ik Dokkum en rijd een een Yamaha Thundercat. Ik ben een beginner en heb sinds afgelopen zomer een Cat. Inmiddels 3x gereden :)
Groeten, DaMaster. (Hja likas myn berop...ik bin de master..)
 
Tja, da'n zak hier as tukker ma wegbliem'n da'n

vulle wille :P
 
Damn hoe zit het dan met noordhollandse import? Of in ieder geval, met iemand die als 9 jarige bijna 29 jaar geleden hier verzeild raakte?

(en nog steeds geen fries kan praten zonder dat échte friezen beginnen te grinniken)
 
Plots kaam ik op it idee om ris n topic te iepenjen foar de Fryske Riders hjir. It mei stadichpraat wurde (slowchat:p) of oars wat geswets. Jo meie fansels ek yn it hollansk type *D

Ik woon ik Dokkum en rijd een een Yamaha Thundercat. Ik ben een beginner en heb sinds afgelopen zomer een Cat. Inmiddels 3x gereden :)
Groeten, DaMaster. (Hja likas myn berop...ik bin de master..)
Dr is al een topic foar us friezen, iets van onvolwassen noorderlingen :P
Maar daar wordt bijna niet in gepost,misschien dat deze beter gaat lopen...
 
Tja, als geboren Leeuwarder kan ik nog steeds geen Fries, maar wel Luwarders...

Motor rijden sinds feb vorig jaar, enne alweer 780 km dit jaar... :]

(rij dag en nacht voor m'n werk dus motor = hobby)
 
Met alle respect, maar waarom willen die friezen zich altijd afscheiden van de rest?

Ben zelf ook van oorsprong fries, maar dit snap ik niet.
Altijd in dat dialect te teuten.

worrumme mut jullie altied aandrs proaten as de res.
Wuk tog een bittien noar vahn.

 
Dat inmiddels 3x gereden sloeg op dit seizoen (na de winter dus) BlitzeR1 8-)

Redelijk sneu dat iedereen in de rest van Nederland Friezen meteen met boeren associeert. Beetje kortzichtig he B|

Verder zijn er zat topics waarin mensen persé moeten lullen met mensen met dezelfde motor dus ik snap t probleem van dit topic ook niet :?
 
Met alle respect, maar waarom willen die friezen zich altijd afscheiden van de rest?

Ben zelf ook van oorsprong fries, maar dit snap ik niet.
Altijd in dat dialect te teuten.

worrumme mut jullie altied aandrs proaten as de res.
Wuk tog een bittien noar vahn.

waarom zijn er topics over mensen uit limburg, en topics over hoevelaken etc etc...
en als het je niet aan staat dat er een topic als dit geopend is, dan reageer je toch gewoon niet......
 
maar die beginnen niet in het plat Limburgs

en zoals banditowner al zei:..................er is al een topic voor de Fryske Ryders

beginnen we een topic:

cb500 rijders uit Drenthe
VFR750f rijders uit overijssel
GSX-R rijders uit Noord Holland

leuk hoor, niet echt levensvatbaar
 
Laatst bewerkt:
koe.jpg


BOE! :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan