Motorfiets gestolen

flameling

Rookie
14 aug 2002
2
0
utrecht
Geachte collega-motorrijders,

Krap 6 weken nadat ik mijn felbegeerde papiertje heb behaald en 5 weken nadat ik mijn eerste motor gekocht is deze alweer gestolen. ;(
Hij verdween voor mijn huis (Wallesteinlaan) in Utrecht in de avond van 13-8 tussen 22 u en 23.30 u.
Merk en type: Honda NTV 650 REVERE, bwj juni 1990
Kenteken: MK77FT
KLeur: Donker blauw
Framenr.: hmrc332100929

Mocht iemand mijn fiets hebben gezien dan houdt ik me aanbevolen

Groeten
Peter Flameling
peterflameling@hotmail.com
0622533262
 
Dat is dus echt goed klote :(
Ik zal m'n ogen open houden (kom uit de buurt van Utrecht) maar ik vrees het ergste voor je '(
 
Kweet precies hoe jij je nu voelt....

Mijn R1 is ook zomaar verdwenen.
Xit nog steeds op verzekeringsgeld te wachten :(
 
wie wil nou zo n ding hebben joh? :?
(nee dat is niet lullig bedoeld..gewoon realistisch zijn...)
 
GVD weer een gejat, kzal mijn ogen goed open houden. Krijg je het terug van je verzekering?
 
Heb je misschien nog een piccie, weten we gelijk hoe hij er precies uitziet, makkelijk voor het spotten
 
Klote domper op een mooi begin :( :( :(

Succes met verzekering enzo.
Hopelijk ken je snel weer op je/een fietsie stappen.
 
Flameling:

Je kan je fiets hier ook neerzetten evt. om nog meer mensen te bereiken.

Onder het kopje "nieuws" de sub "opsporing verzocht".
 
Wel &^$%^&$#*

Kunnen die zakken dan nergens van afblijven? Jat dan een racer of zo ;)

Auto van mijn ouders is van de week ook gejat: waarschijnlijk gebruikt als vluchtauto na een ramkraak...zal nu wel ergens in de plomp liggen :(

iig klote voor je...zal uit mijn doppen kijken als ik in Utrecht ben.
 
Ik kan me hier zo #$###$% kwaad om maken :( :(

Wat moeten die kl#$tz$%%en met hun klauwen aan jou spul :j ..

Vooral de aangift op het politie bureau is zo shit. Zit je daar te vertellen over dat een van je mooiste bezittingen is gejat met in je achterhoofd dat ze er eigelijk toch niks mee doen :( :(

sterkte
 
Ten eerste: kut voor je.

Ten tweede: iedereen zegt wel succes met je verzekering, maar ik ga er van uit dat hij die motoe helemaal niet (beperkt) casco heeft verzkererd en dus opnieuw moet gaan sparen.

Ik weet wel dat ik mijn eerste motor (ook oudje) ook niet tegen diefstal had verzekerd (loont niet, risico is kleiner) en zo zijn er meerdere denk ik.

Hoe dan ook: succes er mee!
 
erg kut :(


Oud huisgenote heeft haar fiets teruggevonden door letterlijk vele honderden posters door de halve provincie op te hangen, bushokjes, scholen, lantaarnpalen, gemeentehuis, politie, verzin het maar...

binnen een paar dagen telefoon dat iemand haar motor in een loods had zien staan en inderdaad.. :}
 
Als ik goed begrijp heb je hem weer terug, fantastisch! hopelijk onbeschadigd behalve dan het slot. Lijkt mij heel erg, heb je net je papiertje gehaald en dan eindelijk maar toch een motor en dan wordt ie gejat.

8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan