v-max in de opbouw (piccies) sjek it out..

you like?????

  • ja

    Stemmen: 10 58,8%
  • si

    Stemmen: 2 11,8%
  • oui

    Stemmen: 1 5,9%
  • yes

    Stemmen: 1 5,9%
  • aaiiiiiiiii

    Stemmen: 2 11,8%
  • nope

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    17

jason

MF veteraan
18 apr 2004
6.604
1
ok, we begonnen vorig jaar, gelijk de eerste rit de acu naar de sodemieter, dus dat begon alweer lekker......


Bijlage: geel.jpg
 
Laatst bewerkt:
vervolgens even rondgereden en toch maar besloten dat de max een hoog bananen gehalte had, en besloten om de verf spuit erover heen te laten halen en andere handgrepen erop te knallen, achterlicht eraf en een ander erop

no2

full
 
full


daarna bij mijn motor-forum gappies even een poll aangemaakt welke kleur hij moets worden, dus het werd zwart........... met dan aan terror-max :}
 
Laatst bewerkt:
we zijn nu een jaar verder en het is veranderd in dit............ })

*rizoma handgrepen
*dragbar stuur
*rvs remleiding voor en achter
*rvs koppelingleiding
*R1 remklauwen
*l.e.d knippers
*l.e.d achterlicht
*kippekontje
*rem/schakel set
*17 inch gepolijst achterwiel
* Deget stabilisator stang
*verbreed gepolijst voorwiel
*radiatorcover
*blokcovers(nog niet op foto)
*D oma racing voor verbrede achterbrug
*open koppeling
*dynamodeksel
*enkelwandige voorbochten
*nieuwe parelmoer zwarte kleur


Verder ongeveer alles van alu. gepolijst
en de lijst wordt nog langer, want er zijn nog genoeg wensen, maar piccies zeggen meer dan woorden, dus wat vinden jullie van het resultaat?? ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor van gemaakt.
Je ziet dat er met aandacht aan is gewerkt en alles er netjes uitziet.
Congrats met zo'n mooie Vmax.
 
Het resultaat mag er zijn, daar zullen best heel wat uurtjes in ziten?
Ik vind eigenlijk alles behalve die radiatorcover erg mooi.
 
ja een usd is erg mooi, maar vooral ook erg duur ;) , denk maar snel richting de 2000/2500 euro :(
 
tja, hier zit ook al genoeg poen in, maar het resultaat mag er zo ook wel zijn vind ik zelf, mocht ik ooit een beetje geld hebben, dan komt er zekers een usd voorvork :9~
 
Kun je even een foto posten van je Rizoma handgrepen? Kan ik op de foto niet goed zien, ben wel benieuwd. Waar heb je ze gekocht? Tiel, GoParts?
 
Cervo, bespaar je de moeite met het zoeken naar deze handvatten, als je ze al kunt vinden, dan moet je er nog steeds een gashandel bij zien te scoren, en deze zijn niet meer te krijgen, anders heb je niets aan de handgrepen nml.
full
 
Hi Jason,

Je kunt je motorfoto's en info naar mij opsturen (vmaxmile@planet.nl) en dan zorg ik er voor dat ze op een website van mij komen. Waar bovendien nog meer verbouwd spul op staat.
 
Laatst bewerkt:
super...heb zelf ook v max gereden...ziet er mooi uit man...nu heb ik xjr 1300. grijze kleur is mooi.
dennis

mijn maxje destijds....
full
 
Ha Ilian, ik heb 2 motoren die jij dus mooi vind begrijp ik,

Ace...
full
 
Laatst bewerkt:
en de max...... })
0


@vmaxmile, welke site bedoel je???
 
eigenlijk moet ik bij het begin beginnen, zo zag hij er echt uit toen ik hem kocht, de lasers zaten er inmiddels al op.......
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan