• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

a.s 18 juni trip naar z frankrijk

Yamahammer

MF'er
Lid geworden
18 dec 2013
Waarderingsscore
0
A.s donderdag gaan ik en een kameraad richting zuid frankrijk met onze 600's.
het wordt een bonnefooi back to basic avontuur. Lekker camperen en bbqen of ons zelf gemaakt vuurtje onder het genot van een biertje en geode verhalen.

wij zijn beide 26 en 30 jaar oud.
enigste wat we mee nemen is een tentje, wat gereedschap, beetje kleding en geld.

als je zin hebt mee te gaan van 18 juni tot 22 juni ben je van harte welkom.

grt

18 tot 22? en dan helemaal naar Zuid Frankrijk?
Dus dat is 1 dag heen jakkeren 2 dagen rijden en 1 dag terugjakkeren.

Weet je zeker dat de data klopt ;)

Verder, absoluut tof, mijn eerste trips waren ook op die manier, maar sinds ik ben overgestapt op een supersport werd het ondoenlijk om een tent achterop mee te krijgen. En dus ben ik verpest met hotels.
Het echte avontuur is echt met een tentje, gasstelletje en buiten slapen.

Meegaan is helaas geen optie. veel plezier gewenst!

Laatst bewerkt:
A.s donderdag gaan ik en een kameraad richting zuid frankrijk met onze 600's.
het wordt een bonnefooi back to basic avontuur. Lekker camperen en bbqen of ons zelf gemaakt vuurtje onder het genot van een biertje en geode verhalen.

wij zijn beide 26 en 30 jaar oud.
enigste wat we mee nemen is een tentje, wat gereedschap, beetje kleding en geld.

als je zin hebt mee te gaan van 18 juni tot 22 juni ben je van harte welkom.

grt

Hoe doe je dat :?

Geintje hoor :+

Tof! Is eigenlijk het leukst, zonder echt vooropgezet plan en maar kijken waar je uit komt :}

hoe willen jullie het doen? Heen en terug dag snelweg jakkeren en ergens twee dagen daar rond rijden?
Als je helemaal binnendoor naar Z-Frankrijk wil, en weer helemaal binnendoor weer terug, dan gaat daar echt heel veel tijd in zitten en is inderdaad vier dagen wellicht een beetje kort, om het ontspannen te houden.

Vaak zat gedaan, maar dan een weekendje dolomieten. 1 dag heen (700 km afzien op de snelweg en dan nog 300 leuk binnendoor) 2 dagen fun en dan weer terug in 1 dag (waarvan de eerste 300 leuk binnendoor en daarna nog 700 afzien).
Morgen mag ik weer :) In 2 dagen heen (snelweg afwisselen met binnendoor want ik haat snelweg),dan 2 dagen fun en weer in 2 dagen terug.

Vaak zat gedaan, maar dan een weekendje dolomieten. 1 dag heen (700 km afzien op de snelweg en dan nog 300 leuk binnendoor) 2 dagen fun en dan weer terug in 1 dag (waarvan de eerste 300 leuk binnendoor en daarna nog 700 afzien).
Morgen mag ik weer :) In 2 dagen heen (snelweg afwisselen met binnendoor want ik haat snelweg),dan 2 dagen fun en weer in 2 dagen terug.

Heel herkenbaar dit, zo plan ik ook af en toe een weekend in om toch nog ergens te komen in schaarse tijd (heb een gezin). Of soms een zaterdag extreem vroeg weg om vervolgens thuis aan het avondeten te schuiven. Erg leuk. Sommigen keuren het af, moeten zij weten. Ik zie nog eens gebieden die op mijn lijstje staan liever kort dan helemaal niet.

Dus mannen geniet ervan en gaan met die banaan O-)

Heel herkenbaar dit, zo plan ik ook af en toe een weekend in om toch nog ergens te komen in schaarse tijd (heb een gezin). Of soms een zaterdag extreem vroeg weg om vervolgens thuis aan het avondeten te schuiven. Erg leuk. Sommigen keuren het af, moeten zij weten. Ik zie nog eens gebieden die op mijn lijstje staan liever kort dan helemaal niet.

Dus mannen geniet ervan en gaan met die banaan O-)

Heel herkenbaar ;) zit precies in hetzelfde schuitje. Misschien maar eens een tripje plannen voor (vaders) of andere liefhebbers... zaterdag ochtend weg .... ergens met het tentje overnachten.... en zondag middag weer thuis. :)

nja... misschien redden we zuid frankrijk wel helemaal niet... maargoed... het gaat niet om de eindbestemming maar om de rit en het wild kamperen op mooie locaties.

iemand nog leuke tips om zeker te moeten zien/rijden in frankrijk?

Terug
Bovenaan Onderaan