[A] Tekoop: Suzuki SV650 N (evt. 25kw) incl. Bovag garantie!

b0lke

Rookie
18 aug 2007
16
0
Haarlem
Suzuki SV 650 N
Tellerstand: 28497 km
Segment: Tour/Sport
Bouwjaar: 2000
Kleur: Blauw
Cilinderinhoud: 645 cc
Aantal cilinders: 2
Extra's:

* Compleet Sebring uitlaat systeem!
* Klein schermpje
* Kettingslot
* Schijfremslot
* Evt. met korting > bijna nooit gebruikte motorkleding van Büse, Jas en Broek combi.
* Incl. alle boekjes etc.

overzicht.jpg

voorkant%20groot.jpg

zijkant%20groot.jpg


2e eigenaar, ik heb de motor ongeveer 3 maanden geleden gekocht maar heb er niet veel op gereden. (nog niet eens 500km :$)
Motor heeft bij aankoop een afl. beurt gekregen en is terug getuned naar 25kw. De originele onderdelen zijn uiteraard nog aanwezig en de motor kan dus terug naar z'n volle vermogen, 53kw.

Motor is nog in zeer goede staat, zowel optisch als motorisch.
De sv650 staat altijd gestald in een verwarmde schuur beveiligd met een ketting- en een schijfremslot, die je gratis bij de aankoop krijgt. Ik heb de motor pas geleden een complete Meguiars poetsbeurt gegeven dus de lak is weer beschermd en ziet er weer glimmend uit.

Ik heb ook nog en motor jas en broek van Büse van 3 maanden oud (max 5 keer gebruikt, alle labels nog aanwezig) die evt. ook nog met korting bij de motor gekocht kan worden.

Alle facturen zijn aanwezig.

Ik verkoop de motor omdat ik binnenkort op reis ga en dan vindt ik het zonde als 'ie thuis alleen maar in de schuur staat. (zoals nu ook al het geval is. :+)

Prijs: € 3.200,00

Mail of reageer in dit topic voor meer high res. foto's of details enz. :P
 
Laatst bewerkt:
Hmmm... niemand? Prijs te hoog ofzo?

Voor minder dan 3200.- gaat 'ie iig. niet weg.
Dan laat ik 'm maar gewoon in de schuur staan. '(
 
Ja, ik woon in de buurt van Haarlem.
3200,- is trouwens de vaste/minimumprijs.
 
Laatst bewerkt:
Kick, ben ik weer. :X
SV650 is er ook nog en heeft maar een paar km's extra gemaakt.
Zelfde prijs etc. alleen de garantie is inmiddels verlopen.
3200,- is de minimumprijs anders ga ik toch maar gewoon zelf op rijden deze zomer.
 
Ik kijk met pijn in mijn hart naar deze prachtige motoren die ik allemaal nog niet kan aanschaffen maar die allemaal binnen mijn budget liggen.
 
Reageer aub zo snel mogelijjk op mijn mail.

Ik heb net je eerste mail gezien nadat ik had gereageerd op je 2e mail.
Nog even een kort antwoord op je eerste mail: :P
Als ik de motor niet voor m'n vraagprijs kan verkopen dan laat ik 'm gewoon in de schuur staan of ik ga er zelf af en toe op rijden.
Het is niet zo dat ik nu de motor snel moet verkopen oid. maar ik vind het gewoon zonde als 'ie stil blijft staan.

Voor aankoop laat ik de motor eerst nog even helemaal checken door een officiële dealer zodat de nieuwe eigenaar er de komende tijd probleemloos op kan rijden.
 
Wat minder vaak vermelden dat 3200 euro een vaste prijs is.
Imo als je mensen wat ruimte geeft om over de prijs te onderhandelen, krijg je meer poteniële kopers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan