• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

A1 Avb en een halfjaar later a2 AVD

Lid geworden
25 jul 2018
Waarderingsscore
0
Hoi 👍 Allereerst, gaaf forum! Ziet eruit als een erg hechte community.

Ik heb een vraag waar ik op het internet helaas geen antwoord op kan vinden.
Ik ben nu 19 jaar oud en heb mijn AVB gehaald voor een A1 motor. Over CA een half jaar word ik 20 en dan zou mijn AVB nog geldig zijn. Ik vroeg me af of het mogelijk is om nu te stoppen/te wisselen van lessen en dan met mijn behaalde AVB op 20 jaar het AVD examen voor A2 te doen.
Zijn er experts die deze vraag kunnen beantwoorden?
Alvast enorm bedankt! En blijf cool 8-) met dit warme weer!

-Daan

Je hebt 2 opties:

Optie 1: A1 afmaken, dan mag je na 2 jaar op voor je A2.. , dan hoef je alleen AVD te doen.

Optie 2: Wat mij slimmer lijkt

Wachten tot je bijna 20 bent, en dan AVD en AVD doen en direct je A2 halen.

Ik denk niet dat je AVB voor het halen van een A2 geldig is, al zou ik dat voor de zekerheid even informeren bij een rijschool.

Ik zou iig wachten en direct je A2 halen over een half jaar... tenzij je echt heel graag wilt gaan rijden op een A1 motor maar dan moet je daarna nog 2 jaar wachten om je A2 te halen. (Tenzij je opnieuw je AVB, AVD en theorie haalt als je 20 bent voor A2)

Laatst bewerkt:
Hallo Ik ben nieuw hier op het forum heb al het een en ander gelezen Ik ben ook bezig met de AVB het gaat redelijk goed maar zoals zovelen vindt Ik de halve draai en 8 tje vreselijk de ene keer lukt het wel de andere keer weer niet..ja knieën tegen de tank etc soms als Ik zonder pilonnetje doe gaat het goed pffff ben gelukkig een doorzetten ben niet de jongste meer 55 haha :Y maar de aanhouder wint .. Ik heb veel aan de tips die hier gegeven worden op de weg rijden met bochten meeleunen en tegenleunen gaat prima..dus tja hoop de halve draai toch onder de knie te krijgen ..

Terug
Bovenaan Onderaan