Tot nu toe bougies vernieuwd, stekkertjes nagelopen en ingespoten met WD40, massa accu gecontroleerd, en zekeringen nagekeken. Duc heeft in februari een grote beurt gehad en daarna nog nauwlijks gereden. Staat dus vanaf mei ongeveer stil.
Vind het een beetje vreemd dat ie precies 1 keer vonkt als je um op contact zet.
Heb helaas geen vlammenwerper ter beschikking, wel dartpijltjes, maar daar ben ik nog niet aan toe. Moet toch zonder al te veel problemen op te lossen zijn....toch ???
Ik wil even niet weten wat je met wd40 gedaan hebt...Tot nu toe bougies vernieuwd, stekkertjes nagelopen en ingespoten met WD40, massa accu gecontroleerd, en zekeringen nagekeken. Duc heeft in februari een grote beurt gehad en daarna nog nauwlijks gereden. Staat dus vanaf mei ongeveer stil.
Vind het een beetje vreemd dat ie precies 1 keer vonkt als je um op contact zet.
Heb helaas geen vlammenwerper ter beschikking, wel dartpijltjes, maar daar ben ik nog niet aan toe. Moet toch zonder al te veel problemen op te lossen zijn....toch ???
Nope. Ziet er uit als prima waardes.Ik heb net de accu doorgemeten.
Spanning in rust: 12,8 volt
Spanning tijdens starten: 11,2 volt.
Heb geen idee wat dat zegt, maar zit daar het probleem ?
Beide bougies vonken niet.
Als er 1 CDI kastje of 1 bobine kapot zou zijn, dan zou hij toch op 1 cylinder wel willen lopen ?
Zou wel heel toevallig zijn dat beide bobines of CDI's kapot zouden zijn.
Maar dan ligt het toch het meest voor de hand dat er iets mis is met de stroom naar de bobines / CDI's ?
En waarom vonken ze 1 keer als je de motor op contact zet ?
Sorry, mijn technisch inzicht bereikt ongeveer het nivo van een pasgeboren chimpansee.....[afbeelding]